LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging abonnement Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
LG0808

Opzegging abonnement Telfort

Ongelezen bericht door LG0808 »

Ben al lang klant bij Telfort. Op gegeven moment werden zendmasten in onze wijk weggehaald waardoor mijn bereik onmiddellijk naar ongekende laagte zakte. Wij werden hiervan niet in kennis gesteld zodat het een tijd duurde voordat ik via de media hierachter kwam.
We hebben toen contact opgenomen met Telfort (dit was in november vorig jaar) en ik kreeg een mail terug dat ik per direct mocht opzeggen (abonnement loopt nog tot mei) omdat zij geen bereik meer konden garanderen.
Heb gezocht en na problemen met een potentiele andere provider eindelijk een contract gevonden bij Tele 2.
Ons was (helaas telefonisch) ook toegezegd dat het nummer dan vrijgegeven zou worden omdat ik graag nummerbehoud heb. Toen Tele 2 contact maakte met Telfort kregen ze nul op rekest en zou ik tot einde abonnement moeten wachten. Dan maar weer een mail sturen want telefonisch werden we oneindig in de wacht gezet. Deze antwoorden duren meestal 10 werkdagen wat ik ook verbazingwekkend vind in deze tijd en nu werd mij verteld dat ik dit van tevoren aan de klantenservice had moeten doorgeven, dan was het allemaal goedgekeurd. Nu moet ik mijn tijd uitzitten tot 12 mei (zonder fatsoenlijk bereik).
Ik snap er niks meer van. Weet 1 ding wel zeker, nooit meer Telfort!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Opzegging abonnement Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@LG0808,

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie. Ik kijk graag voor je na wat hierover is afgesproken. Als wij het bereik niet kunnen garanderen moet er hoe dan ook een oplossing komen voor dit probleem. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jou aan slag. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Denise

Gesloten