LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort wil mijn opzegging niet verwerken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pergakaarten

telfort wil mijn opzegging niet verwerken

Ongelezen bericht door pergakaarten »

Mijn Klacht:
-op 25 november eerst op internet gekeken bij telfort en opzeggen aangeklikt
- Je moest klantenservice bellen om op te zeggen
- op 25 november 2013 heb ik meteen de klantenservice gebeld en gezegd dat ik mijn mobiel wilde opzeggen, ze vond dat heel jammer en vroeg mij de reden, ik heb gezegd dat het te duur was bij telfort en dat de rekeningen innen niet goed verliep bij hun.
ze respecteerde mijn reden en ging er voor zorgen dat mijn abonnement per 17 januari zou stoppen, ik zou een envelop krijgen met een retourenenvelop om de telefoon terug te sturen.

Op 3 maart kreeg ik ineens een brief binnen van telfort dat mijn telefoon geblokkeerd werd omdat ik niet zou betalen!!!Dit zou gaan gebeuren op 14 maart, de overeenkomst zou dan beeindigd worden

Ik heb toen een mail naar de klantenservice gestuurd en een mail naar de opzegging, ik krijg mailtjes van hun terug dat ze die niet kunnen beantwoorden omdat mijn mailadres niet overeenkomt met wat hun in het systeem hebben staan, dat klopt want we hebben ook geen telfort mail meer, dus kon ik ook niet via een telfort mail mailen.

Op 17 maart kreeg ik weer een brief, daarin stond dat ze de overeenkomst per 17 maart hadden beeindigd en dat ik mijn toestel kon kopen voor 161,39. Ze zouden weer een retourenenvelop sturen die nooit is aangekomen hier, maar ik had ook de keuze om mijn toestel in 1 van de winkels in te leveren voor 31 maart!!!!!!

Op 25 maart kreeg ik een rekening van abonnementskosten en overige verekeningen van 208,27 afkoopkosten en overnamebedrag voor het toestel terwijl ik aangegeven heb dit toestel niet te willen kopen.

Op 26 maart krijg ik een brief van preventel dat ik gerigstreerd sta bij stichting preventel!!!!!

Ik heb op 24 maart naar telfort een brief gestuurd omdat ze mijn mails niet willen beantwoorden!Op 31 maart nog geen reactie terug gekregen

Op 31 maart naar de phonehouse gegaan om dan mijn telefoon daar maar in te leveren, de verkoopster heeft voor mij naar telfort gebeld en het verhaal uitgelegd, de persoon bij telfort kwam er niet uit en heeft de verkoopster doorverbonden naar preventel, daar vertelde ze dat de nota nu op bijna 400 euro stond!!!!!!!!!!!! en ze werd weer terug verwezen naar telfort, daar werd de verkoopster voor leugenaar uitgemaakt door telfort, ik mocht mijn telefoon nog niet inleveren omdat ze nog met mijn brief bezig waren, maar hij zei dat ik nooit had opgezegd!!!!!!!!!!

ik heb dus op 25 november 2013 netjes mijn abonnement opgezegd per 17 januari 2014 maar telfort wil gewoon niet meewerken. Ze hebben me twee keer een retourenenvelop beloofd maar beide nooit gehad.ze jagen je enorm op kosten!!! HOpelijk word het voor mij snel opgelost

dhc

Re: telfort wil mijn opzegging niet verwerken

Ongelezen bericht door dhc »

Dat hoop ik ook...Lees ik ergens dat de opzegbevestiging is verstuurd? Nee.....

kraaienest

Ongelezen bericht door kraaienest »

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Servi ... zeggen.htm

U kunt dus ook schriftelijk opzeggen.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

en omdat u geen enveloppe had gekregen, hebt u de telefoon gewoon gehouden?
niet iets van laat ik eens bellen, want dat gaat vast problemen opleveren?

pergakaarten

je kunt ook de telefoon inleveren in de winkel, heb ik gedaan maar die gaan hem niet innemen omdat als hij verstuurt moet worden naar telfort, er wel iets mis kan gaan, ze beloofde mij twee keer een retouren envelop en die sturen ze niet

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

pergakaarten schreef:je kunt ook de telefoon inleveren in de winkel, heb ik gedaan maar die gaan hem niet innemen omdat als hij verstuurt moet worden naar telfort, er wel iets mis kan gaan, ze beloofde mij twee keer een retouren envelop en die sturen ze niet
17 januari tot 17 maart is 2 maanden?
ik heb niet de indruk, dat u erg graag van uw telefoon wilde scheiden.

en als de winkel hem niet inneemt, wat zegt telfort daar dan op?

encore

Ongelezen bericht door encore »

pergakaarten schreef:...doorverbonden naar preventel, daar vertelde ze dat de nota nu op bijna 400 euro stond...
Preventel neemt geen betalingen over. Preventel registreerd alleen. En je wijst wel veel naar anderen. Wat zijn en waren je eigen verantwoordelijkheden?

pergakaarten

toevallig heb ik gedaan wat ik moest doen, in verleden heb ik een abonnement opgezegd bij tele 2, ging precies hetzelfde en is allemaal heel goed verlopen, ook daar krijg je geen bevestiging van opzegging,en toch hebben hun toen gehandeld zoals het moest en dat heeft telfort niet, die heeft heel veel steken laten vallen. Tot twee x toe beloofd spullen te sturen om je mobiel terug te kunnen sturen en dit niet doen. Daarbij heb ik geen steken laten vallen want ik heb ze netjes 4x gemaild,ik ben er vanaf januari mee bezig geweest

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Heb je geen telefoonrekening waar het opzegtelefoontje op staat?

pergakaarten

ik kreeg geen mail meer van hun binnen omdat wij geen telfort mailadres meer hadden, verder gaat alles via automatische incasso, er werd vanuit hun kant pas weer in maart brievenpost gestuurd

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@pergakaarten,

Wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Mijn excuses dat de opzegging tot op heden niet correct is verwerkt en dat je geen retourenvelop hebt ontvangen. Dit is zeker niet bedoeling, ik help jou dan ook graag verder om dit alsnog op passende wijze op te lossen. Graag ontvang ik hiervoor jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst zoek ik dit verder voor je uit en wordt er contact met jou gelegd. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.

Denise

Gesloten