LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Hollansnieuwe. RAMP

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
greetengelmann
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2014 13:35

Klantenservice Hollansnieuwe. RAMP

Ongelezen bericht door greetengelmann »

Helllp

HollansNieuwe heeft de sim van mijn invalide schoonmoeder geblokkeerd. In eerste instantie zonder opgaaf van redenen.
Klantenservice is onbereikbaar reageert in het geheel niet op email. Later op twitter en Facebook wel.
Opgave reden : er is een betalingsachterstand. Deze zou per mail gecommuniceerd zijn. Dit klopt niet. Geen nekel mail ontvangen.
Mu twee weken bezig. Ondanks vele toezeggingen geen mail met specificatie van de, volgens ons niet bestaande, betalingsachterstand.
De beantwoording van email nul.
Twitter sporadisch, niet functioneel antwoord
Facebook, sporadisch niet functioneel antwoord.

Terwijl de oplossing zo dood eenvoudig is:
1 mailtje met daarin het openstaande bedrag.

Tips over hoe deze bizar slechte klantenservice in beweging te krijgen zijn zeer welkom!!!!!!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Klantenservice Hollansnieuwe. RAMP

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

greetengelmann schreef:Helllp

HollansNieuwe heeft de sim van mijn invalide schoonmoeder geblokkeerd. In eerste instantie zonder opgaaf van redenen.
Klantenservice is onbereikbaar reageert in het geheel niet op email. Later op twitter en Facebook wel.
Opgave reden : er is een betalingsachterstand. Deze zou per mail gecommuniceerd zijn. Dit klopt niet. Geen nekel mail ontvangen.
Mu twee weken bezig. Ondanks vele toezeggingen geen mail met specificatie van de, volgens ons niet bestaande, betalingsachterstand.
De beantwoording van email nul.
Twitter sporadisch, niet functioneel antwoord
Facebook, sporadisch niet functioneel antwoord.

Terwijl de oplossing zo dood eenvoudig is:
1 mailtje met daarin het openstaande bedrag.

Tips over hoe deze bizar slechte klantenservice in beweging te krijgen zijn zeer welkom!!!!!!
Beste greetengelmann,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw ervaring met hollandnsieuwe niet optimaal is. Ik wil u graag verder helpen om uit te zoeken wat er aan de hand is. Mag ik daarvoor uw 06nummer, huisnummer, postcode en geboortedatum in een privebericht, Facebook of Twitter? Dan pak ik uw gegevens erbij.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten