Pagina 1 van 1

Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 16 apr 2014 08:11
door famkrikke
Ik zit bijna 2 jaar bij Hollands Nieuwe. Op mijn account lopen 4 abonnementen en 1 prepaidkaart (die ook regelmatig opgewaardeerd wordt). Account 1 is in voor verlenging, toch krijg ik niets diezelfde aanbieding als nieuwe klant: 275 posities = eur 8 + 500 Mb eur 10 = eur 18 p mnd Nieuwe klant 275 = eur 6.75 + 500 Mb internet 4.75 = eur 11.50 Scheelt op 24 mnd = eur 156 duurder. Account 2 wil ik graag hoger hebben van 275 naar 550 kost dan ineens eur 17.25 !! Als ik datzelfde wil voor een account 3 dan betaalt ik voor diezelfde 550 eur 16.50 Merkwaardig want dit gaat allemaal om mijn abonnementen bij diezelfde provider. Als ik account 3 op diezelfde set als ik account 2 kost abonnement 275 niet eur 9.25 maar ineens eur 8.50 Als ik om opheldering vraag bij Hollands Nieuwe krijg ik ondeskundig personeel aan de telefoon. Of ze reageren maar helemaal niet mijn kritische vragen. Voor account 5 wordt het nog gekker. Ik had een andere telefoonnummer nodig icm met een nieuwe simkaart. Ik kreeg het merkwaardige advies een nieuwe kaart bij een andere provider te kopen. Die kon ik gratis overzetten. Wachttijd 17 dagen !!!! De simkaart kan ik daarna kopen via de site eur 15 en de wachttijd is 2 werkdagen. Nog een vergelijking. Als ik naar de VS bel blijkt ik met de prepaidkaart veel goedkoper uit te zijn dan met mijn abonnement......Hollands Nieuwe met OUDERWETSE praktijken. De providers zouden toch beter moeten weten

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 16 apr 2014 12:16
door Har06
Hoe lang bestaat H N ?, van trouwe klanten kun je in veel gevallen bij providers niet praten, iedereen switch naar een ander voor een paar € :mrgreen:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 18 apr 2014 13:28
door hollandsnieuwe
famkrikke schreef:Ik zit bijna 2 jaar bij Hollands Nieuwe. Op mijn account lopen 4 abonnementen en 1 prepaidkaart (die ook regelmatig opgewaardeerd wordt). Account 1 is in voor verlenging, toch krijg ik niets diezelfde aanbieding als nieuwe klant: 275 posities = eur 8 + 500 Mb eur 10 = eur 18 p mnd Nieuwe klant 275 = eur 6.75 + 500 Mb internet 4.75 = eur 11.50 Scheelt op 24 mnd = eur 156 duurder. Account 2 wil ik graag hoger hebben van 275 naar 550 kost dan ineens eur 17.25 !! Als ik datzelfde wil voor een account 3 dan betaalt ik voor diezelfde 550 eur 16.50 Merkwaardig want dit gaat allemaal om mijn abonnementen bij diezelfde provider. Als ik account 3 op diezelfde set als ik account 2 kost abonnement 275 niet eur 9.25 maar ineens eur 8.50 Als ik om opheldering vraag bij Hollands Nieuwe krijg ik ondeskundig personeel aan de telefoon. Of ze reageren maar helemaal niet mijn kritische vragen. Voor account 5 wordt het nog gekker. Ik had een andere telefoonnummer nodig icm met een nieuwe simkaart. Ik kreeg het merkwaardige advies een nieuwe kaart bij een andere provider te kopen. Die kon ik gratis overzetten. Wachttijd 17 dagen !!!! De simkaart kan ik daarna kopen via de site eur 15 en de wachttijd is 2 werkdagen. Nog een vergelijking. Als ik naar de VS bel blijkt ik met de prepaidkaart veel goedkoper uit te zijn dan met mijn abonnement......Hollands Nieuwe met OUDERWETSE praktijken. De providers zouden toch beter moeten weten
Hoi famkrikke,

Bedankt voor je bericht. De actietarieven kunnen inderdaad verschillen per abonnement, dat hangt af van wanneer u uw abonnement heeft afgesloten bij ons. Als ik u ergens mee kan helpen, zou u dan uw 06nrs, adres, woonplaats en geboortedatum in een privébericht willen sturen of contact op willen nemen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we u verder informeren of helpen.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 18 apr 2014 13:33
door dhc
Aanbiedingen en kortingen zijn alleen bedoeld voor nieuwe klanten. Iedere provider of energiemaatschappij doet dit. Als je dreigt met opstappen en/of niet verlengen is de korting er "ineens" ook voor u....
Is niet nieuw of vreemd, standaard protocol..

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 18 apr 2014 13:36
door famkrikke
Nou ik heb al een prachtige nietszeggende reactie op mijn klacbten ontvangen. Moraal hiervan is dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Merkwaardig om zo met een trouwe klant om te gaan.

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 18 apr 2014 13:45
door dhc
Is dus niet merkwaardig....trouwe klanten krijgen niets,het binnen hengelen van nieuwe klanten is prio 1.
Snap eigenlijk ook niet waarom je bij HN blijft...die zijn werkelijk wel heul errug slecht...

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 18 apr 2014 14:07
door GJvdZ
Trouwe klanten hebben nog nooit wat gekregen. Dat is niet uniek voor Hollandsnieuwe of voor wat dan ook. Trouwe TROS leden krijgen ook niet de extraatjes die nieuwe leden wel krijgen. Dit soort dingen gebeurt al decennia lang.

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 18 apr 2014 16:24
door Teunbosseman
En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 19 apr 2014 19:59
door F.van Holten
Teunbosseman schreef:En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Handig, maar is niet een hele opgave om maar elke keer uit te zoeken waar wat gratis te bemachtigen valt.

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 19 apr 2014 21:49
door Teunbosseman
F.van Holten schreef:
Teunbosseman schreef:En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Handig, maar is niet een hele opgave om maar elke keer uit te zoeken waar wat gratis te bemachtigen valt.

Tis maar net wat jij een opgave vindt en hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Sommige vinden het een sport. Zover ga ik weer niet maar ik heb een soort van "abonnementen wekker" welke mij ruim optijd laat zien dat mijn abo verloopt zodat ik mijzelf kan orienteren op iets nieuws.

De gratis iPad mini kwam ik tegen via een site waar aanbiedingen op staan en zodoende uiteindelijk ook gratis gekregen. Heeft mij niet veel moeite gekost.

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 20 apr 2014 14:05
door Radar
off topic berichten verwijderd door de Moderator

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 22 apr 2014 12:44
door hollandsnieuwe
famkrikke schreef:Nou ik heb al een prachtige nietszeggende reactie op mijn klacbten ontvangen. Moraal hiervan is dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Merkwaardig om zo met een trouwe klant om te gaan.
Hoi famkrikke,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je ons inmiddels hebt weten te vinden op Facebook. We zullen je hier verder informeren over onze actietarieven.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 22 apr 2014 12:45
door hollandsnieuwe
dhc schreef:Is dus niet merkwaardig....trouwe klanten krijgen niets,het binnen hengelen van nieuwe klanten is prio 1.
Snap eigenlijk ook niet waarom je bij HN blijft...die zijn werkelijk wel heul errug slecht...
Hoi dhc,

Jammer dat uw ervaringen met hollandsnieuwe niet optimaal zijn geweest. Mocht ik u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan hoor ik het graag via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 22 apr 2014 14:05
door Har06
Teunbosseman schreef:
F.van Holten schreef:
Teunbosseman schreef:En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Handig, maar is niet een hele opgave om maar elke keer uit te zoeken waar wat gratis te bemachtigen valt.

Tis maar net wat jij een opgave vindt en hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Sommige vinden het een sport. Zover ga ik weer niet maar ik heb een soort van "abonnementen wekker" welke mij ruim optijd laat zien dat mijn abo verloopt zodat ik mijzelf kan orienteren op iets nieuws.

De gratis iPad mini kwam ik tegen via een site waar aanbiedingen op staan en zodoende uiteindelijk ook gratis gekregen. Heeft mij niet veel moeite gekost
.
Bovenstaande methode wordt door velen gevolgd, het is geen bemachtigen maar slim gebruik maken van de aangeboden mogelijkheden :)

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Geplaatst: 22 apr 2014 15:49
door Teunbosseman
Har06 schreef:Bovenstaande methode wordt door velen gevolgd, het is geen bemachtigen maar slim gebruik maken van de aangeboden mogelijkheden :)

Bovenstaand hebben diverse bedrijven zelf veroorzaakt door ( lang ) bestaande klanten "over te slaan" terwijl deze meer belangrijk zijn voor omzet dan eventuele nieuwe klanten zoals ik welke na 1 of 2 jaar toch weer overstappen.

Het " gratis bemachtigen " ligt er maar net aan wat er "gratis" wordt aangeboden. Een tuinkussen set doe ik geen moeite voor. Een iPad mini daarentegen weer wel, of een Z1 compact hehehe.