LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
walla002
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2014 09:44

Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door walla002 »

Ziggo heeft eenzijdig per 1 april 2014 (geen grap) de dienst van telefoongesprekken binnen het Ziggo domein verwijderd uit het contract. Hetgeen betekent dat de telefoongesprekken van de klant wordt uitgevoerd op kosten van de klant. Ondanks dat er een contract van deze levering van 1 jaar was afgesloten. Navraag heeft opgeleverd dat Ziggo conform artikel 18 op elk moment de kosten verbonden aan de producten/diensten mag wijzigen.
Dus de consumenten lopen het risico met onaangename kosten worden geconfronteerd vanwege artikel 18.

Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door encore »

walla002 schreef:...SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Want bij de concurrent ben je voordeliger uit?

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door gilas »

walla002 schreef:Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Dus Ziggo houdt zich aan de voorwaarden,die je natuurlijk van tevoren hebt gelezen want als goed op de hoogte zijnde consument weet je dat je vantevoren de voorwaarden moet lezen en als je dat niet hebt gedaan dan ben jij degene die een fout maakt en niet Ziggo.
Daarbij is Ziggo een bedrijf en geen goed doel,dus kunnen ze gewoon de prijzen veranderen.
Deze verandering is trouwens ook gewoon doorgegeven,dus ook dit had je vantevoren kunnen weten.
Maar ja,dan moet je weer dat vervelende ding doen wat eigen verantwoording nemen heet en dat is zo lastig want dan kan je ineens niemand meer de schuld geven.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door kweenie »

walla002 schreef:De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Klopt. En dat kun je inderdaad gewoon als de voorwaarden veranderen, dan hoef je niet je jaarcontract uit te zitten.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door bprosman »

SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN
En dan ? Van KPN vandaag een zelfde soort brief qua belkosten en (eenzijdige) verandering van TV pakketten.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door Dirkie »

walla002 schreef:Ziggo heeft eenzijdig per 1 april 2014 (geen grap) de dienst van telefoongesprekken binnen het Ziggo domein verwijderd uit het contract. Hetgeen betekent dat de telefoongesprekken van de klant wordt uitgevoerd op kosten van de klant. Ondanks dat er een contract van deze levering van 1 jaar was afgesloten. Navraag heeft opgeleverd dat Ziggo conform artikel 18 op elk moment de kosten verbonden aan de producten/diensten mag wijzigen.
Dus de consumenten lopen het risico met onaangename kosten worden geconfronteerd vanwege artikel 18.

Welnu ik meende met een betrouwbare partij te maken te hebben helaas moet ik het tegenovergestelde vaststellen. De enige actie die je kan doen zo SNEL MOGELIJK ZIGGO OPZEGGEN.
Ziggo heeft al heel lang van te voren aangegeven, dat zij deze wijziging door ging voeren. Net zoals bijvoorbeeld dat gesprekken naar mobiele nummers vanaf 1 april binnen je abonnement vallen (hetgeen een voordeel is als je naar mobiele nummers belt).
En Ziggo is een heel betrouwbare partij, omdat zijn er zelf op wezen, dat deze wijziging een geldige reden is om je contract (ook binnen een jaar) te beëindigen. Kortom ik zie vooralsnog geen probleem...


Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door Har06 »

en dan ??? :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

gewoon bellen?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:gewoon bellen?
naar wie en met welke verklaring, kom op niet zo cryptisch :mrgreen:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door sjohie »

Hmm, ik heb wat een deja vu naar dit topic van 2 maanden geleden.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Telefoonkosten Ziggo per 1 april 2014

Ongelezen bericht door Wubo »

het is al 9 mei!

is er even een uit zijn of haar grot komen kruipen....

Gesloten