LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nietsiswathetlijkt
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2014 09:31

Klacht Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Nietsiswathetlijkt »

Hallo, ik heb een abonnement bij Hollands Nieuwe. Ik wilde graag een ander telefoonnummer, was bereid om hier ook voor te betalen. Dit is helemaal niet mogelijk, besloot om mijn abonnement stop te zetten omdat ik ook zag dat mijn abonnoments termijn erop zat en geen verplichtigingen meer had om de één maand in acht te nemen om het abonnement ook daadwerkelijk stop te zetten en om daarna een nieuwe abonnement opnieuw weer aan te sluiten bij Hollands Nieuwe. Wat blijkt, dit is met geen mogelijkheid te doen. Vele webformulieren ingevuld, iedere keer een andere medewerk(st)er gesproken van de klantensercice als antwoord op mijn ingevulde webformulier, steeds opnieuw beloftes dat het nu wel moet gaan lukken via het inloggen met mijn account op Hollands Nieuwe. Ook zelf naar de klantenservice tig malen gebeld, met wederom ook onzinnige verhalen. Zelfs één mederwekster sprak erover dat zij mij een bevestigings email zou sturen dat het abonnement nu eens daadwerkelijk stop gezet zou worden, dit was wederom een leugen. Ik had graag een ander abonnement opnieuw afgesloten met een geheel nieuw fris telefoonnummer, waarop sommige mensen mij niet meer zouden kunnen bereiken maar op deze manier winnen zij mij niet om opnieuw nog iets af te sluiten bij Hollands nieuwe. Het zou zo simpel opgelost kunnen zijn maar bij Hollands nieuwe weten zij alleen heel moeilijk te werken, wat verre van zuiver te noemen is! Hebben andere mensen hier ook ervaring mee en zo ja, hoe hebben jullie uiteindelijk wel het abonnement kunnen stopzetten? Ik zie graag de reacties terug want ik ben niet van plan om alleen te doen wat Hollands Nieuwe nu wel voor elkaar krijgt, met de vele leugens om de mensen te doen laten geloven dat het abonnment gemakkelijk te stoppen is, maar wat blijkt dat je verplicht bent om te verlengen met een goedkopere aanbieding op hun site.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Klacht Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Nietsiswathetlijkt schreef:Hallo, ik heb een abonnement bij Hollands Nieuwe. Ik wilde graag een ander telefoonnummer, was bereid om hier ook voor te betalen. Dit is helemaal niet mogelijk, besloot om mijn abonnement stop te zetten omdat ik ook zag dat mijn abonnoments termijn erop zat en geen verplichtigingen meer had om de één maand in acht te nemen om het abonnement ook daadwerkelijk stop te zetten en om daarna een nieuwe abonnement opnieuw weer aan te sluiten bij Hollands Nieuwe. Wat blijkt, dit is met geen mogelijkheid te doen. Vele webformulieren ingevuld, iedere keer een andere medewerk(st)er gesproken van de klantensercice als antwoord op mijn ingevulde webformulier, steeds opnieuw beloftes dat het nu wel moet gaan lukken via het inloggen met mijn account op Hollands Nieuwe. Ook zelf naar de klantenservice tig malen gebeld, met wederom ook onzinnige verhalen. Zelfs één mederwekster sprak erover dat zij mij een bevestigings email zou sturen dat het abonnement nu eens daadwerkelijk stop gezet zou worden, dit was wederom een leugen. Ik had graag een ander abonnement opnieuw afgesloten met een geheel nieuw fris telefoonnummer, waarop sommige mensen mij niet meer zouden kunnen bereiken maar op deze manier winnen zij mij niet om opnieuw nog iets af te sluiten bij Hollands nieuwe. Het zou zo simpel opgelost kunnen zijn maar bij Hollands nieuwe weten zij alleen heel moeilijk te werken, wat verre van zuiver te noemen is! Hebben andere mensen hier ook ervaring mee en zo ja, hoe hebben jullie uiteindelijk wel het abonnement kunnen stopzetten? Ik zie graag de reacties terug want ik ben niet van plan om alleen te doen wat Hollands Nieuwe nu wel voor elkaar krijgt, met de vele leugens om de mensen te doen laten geloven dat het abonnment gemakkelijk te stoppen is, maar wat blijkt dat je verplicht bent om te verlengen met een goedkopere aanbieding op hun site.
Beste Nietsiswathetlijkt,

Wat lastig dat het niet lukt om uw abonnement te beeindigen. Zou u contact op willen nemen via Facebook of Twitter en daar willen vermelden om welk telefoonnummer het gaat? Dan helpen we u graag verder.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten