LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort smartcare, van het kastje naar de muur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Patty12

Telfort smartcare, van het kastje naar de muur

Ongelezen bericht door Patty12 »

Ik zit nu ook met het drama van telfort. Voor mijn zoon en abonnement met toestel genomen omdat ik wil dat hij bereikbaar is. Een Samsung gallaxy advance. Na een tijdje kwamen de problemen omdat hij niet kon bellen en niet gebeld kon worden. Wij naar de winkel terug waar ons verteld werd dat dit bekend was bij dit toestel (hun?) waarom dan aan mij verkocht??
Maar goed het zou met een nieuwe simkaart verholpen zijn. Dus nieuwe simkaart erin en ja het werkte weer. Na een week begon de ellende opnieuw en dus weer terug. Tja daar konden ze niks aan doen, we moesten maar mar Smartcare bellen.
Dit heb ik dus menig keer gedaan, vriendelijke dames daar kan ik niets van zeggen maar ze konden er niks mee en verbonden me door met Smartcare. .?? Daar belde ik toch mee?
Niet dus. Een meneer stond mij te woord en vroeg het een en ander over het toestel. Oh ja maar dan kan het kloppen we moesten hem upgraden dan was het over. Wij keurig gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Hij wil via de oplader ook niet meer laden nu, alleen via de pc.
Na weer telefoontjes zou hij opgehaald worden.
Inmiddels heeft hij bij elkaar zo'n maand het toestel niet kunnen gebruiken en ik betaal maar door! Ook daar kunnen ze niks mee doen. Hoezo je kan toch zien dat zijn abb. Niet gebruikt wordt grrr.
Nu krijgen we een brief dat het valschade is!! Er zat een barstje in het scherm omdat hij tegen de tafel is gelopen nadat de problemen er al waren. En dat heeft niets met wel of niet kunnen bellen te maken.
Ik weet even niet meer wat te doen wat dit wordt steeds meer frustrerend. Wie heeft er tips?

Patty12

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort smartcare, van het kastje naar de muur

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Patty12,

Balen dat jullie problemen ervaren met het toestel en de afhandeling daarvan. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Ik wil je hierbij verder helpen en laat graag voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, alternatief 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

trufa45

Re: Telfort smartcare, van het kastje naar de muur

Ongelezen bericht door trufa45 »

Ook ik heb een klacht betreft Telfort en Smartcare.
Niet voor rede vatbaar.
Mijn zoon heeft een leaseabonnement met Galaxy S3 a 38,00 euro.
dit abonnement loopt nu nog geen jaar en de telefoon doet niets meer, contact opgenomen met telfort en de telefoon is netjes opgehaald, nu 2 weken later worden we gebeld door smartcare dat de telefoon niet meer te repareren is ( moederbord is stuk)en dat er we een andere telefoon krijgen ,wij dachten dat is netjes maar wat blijkt hij krijgt voor het komende jaar een eenvoudig leentoestel zodat je nog bereikbaar bent en dus niet een gelijkwaardig toestel.Contact opgenomen met telfort maar we hebben de kleine lettertjes niet gelezen als je een leasetoestel hebt moet je je nog extra verzekeren om een ander gelijkwaardig toestel te krijgen wanneer het oude toestel niet meer doet.Ik vraag me af waarom je dan leased (huurt). Na doorzeuren heeft telfort opnieuw contact opgenomen met smartcare, nu blijkt het ineens waterschade te zijn (Waar ze het al standaard op gooien), dus eigen schuld dikke bult .De waterschade kan worden veroorzaakt door condens . temperatuurverschillen enz maar is toch je eigen verantwoordelijkheid ???. Dus nu zitten we opgescheept met een goedkkope telefoon die normaal 15 euro per maand zou kosten voor 38 euro per maand.We zijn al jaren abonnee van telfort maar dit is nu het laatste jaar.En voor ons geen leasetoestel meer.l

Gesloten