Ik heb een toestel en sim only abonoment afgesloten,en van voor via ideal betaald
nu bleef de status maar op in behandeling hangen,dus met heel veel moeite een telefoonnummer weten te bemachtigen,zij verteld emij dat het wel is 14 tot 4 wekem kon duren,afijn het bedrag terug laten betalen
dat ging vrij vlot,anulering van mijn abonoment,en ik kon opnieuw bestellen zodra het geld terug was.
En zonder toestel zou het abonoment de volgende dag max 2 dagen daarna in huis zijn.
dus ik heb een los toestel gekocht via een andere site,
En ik heb per ongaande een sim only abonoment afgesloten van voor betaald via ideal!
En de status blijft hangen op nog in behandeling,dit duurt wel erg lang
intussen zit ik zonder (vaste)telefoon of mobiel.
Ik sta onder bewind dus kan ook niet even een andere sim regelen.
ik vind dit zeer na latig,als iets betaald is,en er is zoals in de informatie die ik gekregen heb geen handteening nodig etc is het zeker in deze tijd toch te gek voor woorden dat het een week of langer moet duren zonder inzicht waneer het nu eens geleverd word?
terwijl er dingen gezegd worden die dus niet na gekomen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht Hollans nieuwe
Re: klacht Hollans nieuwe
Sorry... maar tegenwoordig lijkt "onder bewindvoering" synoniem aan "analfabetisme". En daar komt men mee weg door gebruik van het woord "dyslectisch". Heel apart.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: klacht Hollans nieuwe
Beste sjefke w,
Bedankt voor uw bericht.
Ik help u graag verder Graag ontvang ik van u uw adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres via één van onze social media kanalen; Facebook of Twitter.
Voor het antwoord op de meestgestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Bedankt voor uw bericht.
Ik help u graag verder Graag ontvang ik van u uw adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres via één van onze social media kanalen; Facebook of Twitter.
Voor het antwoord op de meestgestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe