LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 weigert 06-nummer geheim te houden.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sourencs
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:26
Locatie: Zuid-Nederland

Tele2 weigert 06-nummer geheim te houden.

Ongelezen bericht door sourencs »

Tele2 weigert 06-nummer geheim te houden.

Bij de overstap met nummerbehoud van Vodafone naar Tele2 heb ik aangegeven dat mijn nummer niet opvraagbaar zou mogen zijn en niet in telefoongidsen vermeld mag worden. Tot mijn verbazing stond het echter na enige tijd gewoon online in de telefoongids.nl en is het ook opvraagbaar.
Ik heb daarover nu al twee keer telefonisch geklaagd bij Tele2.
De eerste keer werd gezegd "we gaan dit z.s.m. herstellen".
Er gebeurde echter niets.
De tweede keer hetzelfde antwoord.
Echter niet hersteld maar mij een emailbericht gestuurd met deze tekst: "Na aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u een link voor het uitschakelen van de gidsvermelding via www.mijnnummervermelding.nl. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft", waaruit blijkt dat de NL-taal ook niet het sterkste punt is van Tele2 ("Na" moet "Naar" zijn).
Helaas blijkt dat ik via deze link mijn gidsvermelding niet kan uitzetten omdat bij die "club" mijn nummer niet bekend is.

Op www.mijnnummervermelding.nl kreeg ik het advies om contact op te nemen met mijn provider Tele2. Ik heb dat al eerder twee maal gedaan en na dit advies ook nog op hun mail geantwoord. Er gebeurt echter helemaal niets.
En ik zit maar met de overlast van mijn niet geheim nummer.
Hoe kom ik hiervan af zonder een nieuw nummer te moeten nemen ??

Gesloten