LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone en zijn VOORDEEL Blox Hahahahahah

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
DeWitte121

Vodafone en zijn VOORDEEL Blox Hahahahahah

Ongelezen bericht door DeWitte121 » 23 okt 2014 16:45

Vodafone kan goed rekenen !! LET OP !!!

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat Vodafone er alles aan doet om zo veel mogelijk geld bij de klanten probeerd weg te halen. Ik zal even uitleggen hoe ze dat doen, je wordt geadviseerd als je regelmatig in het buitenland komt je de alles-in-1 reis bundel kunt aan zetten en dat je dan niet meer dan €2,- per dag kwijt kan zijn (20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 sms en 35 mb data) dat is leuk wat ze niet vertellen en ook niet in de voorwaarden staat is dat als je minder dan die €2,- verbruikt je toch de volle €2,- moet betalen. Ieder wel denkend mens gaat er toch van uit dat als je niet aan de €2,- vebruik zit je gewoon de daadwerkelijke kosten zou moeten betalen, maar bij vodafone dus niet. Wat houd dat in ? In mijn geval ik stuurde af en toe een sms-je per dag en dat kost je dan €2,- LEES GOED €2,- voor 1 sms i.p.v. de gebruikelijke € 0.07 in europa als je dat zo 5x per maand doet kost je dat dus €10,- extra. Ik kwam er laatst bij toeval achter. Ik denk dat de meeste klanten van vodafone dit niet weten en ik zou graag willen dat dat een keer in de uitzending besproken kan worden omdat vodafone zo wel heel makkelijk geld verdient over de rug van hun klanten. Het is ook niet terug te vinden in de voorwaarden.
De slogan moet dus worden bij de alles-in-1 reisbundel betaal je niet MEER dan €2,- per dag maar ook niet MINDER !!!!!

laurens043

Re: Vodafone en zijn VOORDEEL Blox Hahahahahah

Ongelezen bericht door laurens043 » 23 okt 2014 17:08

gebruik het zelf ook en staat ook duidelijk in de voorwaarden ,die had ik van te voren gelezen om niet voor verrassingen komen te staan

Dus ga je bellen, een sms versturen of data gebruiken, wordt deze €2 in rekening gebracht. Als je geen gebruik maakt van je mobiele telefoon, worden geen kosten in rekening gebracht.

DeWitte121

Ongelezen bericht door DeWitte121 » 23 okt 2014 17:20

Ja maar voor 1 sms rekenen ze dus ook €2,- en niet de €0.07 die er voor staan in duitsland. Het is zoiezo belachelijk want je kunt dan 20 smsjes versturen die kosten dus 20 x 0.07 = €1.40 en dan moet je gewoon €2,- betalen dat is het minimale bedrag. Zo kan ik ook rijk worden.
Laatst gewijzigd door DeWitte121 op 23 okt 2014 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje » 23 okt 2014 17:54

Mijn god,ik wordt echt niet goed....

Voor je de blox aanzet lees de voorwaarde...
Als je 3 min beld ben je misschien al meer kwijt...mijn god,wat kunnen mensen mierenne.ken.wordt je toch onwel van :twisted: :twisted:

Grbruik het al zolang er is en top!!!nog nooit boven mijn 2 euro gezeten....en denk er ook niet onder...
Pasr keer whats appen en hoppa...foto sturen in overvloed,nooooooit boven 2 euro..

Lees voortaan voor je deblox aan zet,je kan hem toch ook weer uitzetten.. :P vergeet volgende keer niet als je nou naarbuitenland gaat..oh 3 sec anders zit ik over de 2 euro...pffff

Har06

Ongelezen bericht door Har06 » 23 okt 2014 18:01

DeWitte121 schreef:Ja maar voor 1 sms rekenen ze dus ook €2,- in niet de €0.07 die er voor staan in duitsland. Het is zoiezo belachelijk want je kunt dan 20 smsjes versturen die kosten dus 20 x 0.07 = €1.40 en dan moet je gewoon €2,- betalen dat is het minimale bedrag. Zo kan ik ook rijk worden.
wat een gezeur, je hoeft die blox niet af te sluiten, niemand verplicht ts ertoe.

ik heb die blox wel aanstaan en levert me voordelen op :oops:

DeWitte121

Ongelezen bericht door DeWitte121 » 23 okt 2014 18:10

Ze zetten hem bij vodafone automatisch aan als je een ander abonnement neemt of je bestaande abonnement verlengd. Ik zeg ook niet dat het voor iedereen nadelig is, alleen voor degene die weinig bellen en sms-en, dan kun je hem dan beter uitzetten, heb ik inmiddels al gedaan hoor, nu ik het weet. Ik wou alleen de klanten van Vodafone waarschuwen, meer niet. Het wordt tijd dat er een telefoon aanbieder komt waar je in heel europa kunt bellen en smsen ipv alleen in Nederland dan heb je dit soort gezeik niet meer en bel je gewoon in je bundel.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje » 23 okt 2014 23:06

DeWitte121 schreef:Ze zetten hem bij vodafone automatisch aan als je een ander abonnement neemt of je bestaande abonnement verlengd. Ik zeg ook niet dat het voor iedereen nadelig is, alleen voor degene die weinig bellen en sms-en, dan kun je hem dan beter uitzetten, heb ik inmiddels al gedaan hoor, nu ik het weet. Ik wou alleen de klanten van Vodafone waarschuwen, meer niet. Het wordt tijd dat er een telefoon aanbieder komt waar je in heel europa kunt bellen en smsen ipv alleen in Nederland dan heb je dit soort gezeik niet meer en bel je gewoon in je bundel.
Nou je ziet de vodafone klanten zijn op de hoogte...
Waarschuwen zo komt het niet echt over :lol: volgens draai je bij....mzzl.

Tja alles in 1 bundel ga je 2 x per jr op vakantie en heb je toch duur abbo...wat denk jezelf..
Online aan en uitzetten simpel..heb je al gekeken war de tarieven zijn in land waar je geweest bent..
Geef als vb belgie..23 ct per min,dus 8 min bellen.wat zo gedaan is.....2 euro al verdient..dan nog even smsje sturen wat nog weinig gebeurd meesteb appen...data..hoppa...
Bedankt voor de waarschuwing,maar als je wilde waarschuwen,had ik de kop en je tekst toch anders geformuleerd,je komt nu over...klagerig..nog zacht uitgedrukt

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 » 23 okt 2014 23:14

DeWitte121 schreef:Ja maar voor 1 sms rekenen ze dus ook €2,- en niet de €0.07 die er voor staan in duitsland. Het is zoiezo belachelijk want je kunt dan 20 smsjes versturen die kosten dus 20 x 0.07 = €1.40 en dan moet je gewoon €2,- betalen dat is het minimale bedrag. Zo kan ik ook rijk worden.
Ja en voor je bundel in nederland betaal je ook een vast bedrag per maand al staat je toestel de hele dag uit.
Is het zo moeilijk te begrijpen. Je koopt een bundel met tegoed erin. Verbruik je die niet dan betaal je toch. Netzo als je pizza bestelt en hem niet opeet.

Die blox is trouwens vooral voordelig als je veel internet.

DeWitte121

Ongelezen bericht door DeWitte121 » 24 okt 2014 12:05

Ik had niks besteld Vodafone zet deze blox standaard aan, je moet die dan zelf uitzetten en als je nooit in het buitenland komt dan maakt dat niet uit maar als je dan op vakantie gaat en je krijgt een sms of je stuurt er een dan kost dat meteen €2,- je mag dan inderdaad nog wel tot twaalf uur s'avonds 20 min bellen 20 min gebeld worden 19 smsjes versturen en 35 MB internetten. Als je dit niet weet en je komt terug uit je vakantie kan dit tot onaangename verrassingen leiden. Het is dus het zelfde als de pizzeria een pizza komt brengen die je niet besteld hebt en je lust geen pizza en de pizzabezorger dan zegt, had je de pizza maar moeten annuleren.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 » 24 okt 2014 12:13

DeWitte121 schreef:Ik had niks besteld Vodafone zet deze blox standaard aan, je moet die dan zelf uitzetten en als je nooit in het buitenland komt dan maakt dat niet uit maar als je dan op vakantie gaat en je krijgt een sms of je stuurt er een dan kost dat meteen €2,- je mag dan inderdaad nog wel tot twaalf uur s'avonds 20 min bellen 20 min gebeld worden 19 smsjes versturen en 35 MB internetten. Als je dit niet weet en je komt terug uit je vakantie kan dit tot onaangename verrassingen leiden. Het is dus het zelfde als de pizzeria een pizza komt brengen die je niet besteld hebt en je lust geen pizza en de pizzabezorger dan zegt, had je de pizza maar moeten annuleren.

Klets verhaal, standaard staat er bij Vodafone geen blox aan, je kunt de blox zelf aanzetten.
En al mstond de € 2 blox aan, wat een simpele moeite om de € 2 blox uit te zetten, een kind kan de was doen :lol:

DeWitte121

Ongelezen bericht door DeWitte121 » 24 okt 2014 12:23

Klopt als je het weet kun je dat id. doen.Daarom wil ik dit ook ook graag bekend maken bij de Vodafone klanten.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 » 25 okt 2014 20:46

DeWitte121 schreef:Klopt als je het weet kun je dat id. doen.Daarom wil ik dit ook ook graag bekend maken bij de Vodafone klanten.

De Vodafone klanten weten dat alle bloxen uit staan, ik kan me niet voorstellen dat iemand niet weetvb dat via My Vodafone alles kunt beheren HAHAHAHAHAh :lol:

DeWitte121

Ongelezen bericht door DeWitte121 » 26 okt 2014 00:34

De alles-in-1-op reis staat standaard aan bij abonnementen die na 6 januari 2014 zijn aangesloten!!!! Kijk maar op de site van Vodafone of vraag het aan je Vodafone collega's ;-)

Har06

Ongelezen bericht door Har06 » 26 okt 2014 13:10

DeWitte121 schreef:De alles-in-1-op reis staat standaard aan bij abonnementen die na 6 januari 2014 zijn aangesloten!!!! Kijk maar op de site van Vodafone of vraag het aan je Vodafone collega's ;-)
M,n collega is m,n partner, de witte blijft maar doorgaan, hopelijk is Ts er nu bekend mee dat je zelf alle bloxen kunt beheren, je kunt ook gratis uitleg vragen aan de echte collega,s van Vodafone, wel netjes blijven:( :oops:

Gesloten