LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe: kan niet inloggen in mijn Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
saskiademik
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2015 21:58

Hollandsnieuwe: kan niet inloggen in mijn Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door saskiademik »

Hoi,

Ik kan niet inloggen op mijn hollandsnieuwe. Mijn sim is al geregistreerd, maar mijn email adres is niet bekend, dus ik kan verder niets. Geen abonnement wijzigen, zit continu zonder tegoed, wat mij een raadsel is.
Ik heb ze al tig mailtjes gestuurd, wordt nooit terug gebeld.
Wie heeft hier ervaring mee?

En kan ik mijn abonnement ontbinden als ze me mailen te bellen en dit niet doen? Ik vraag me af of ik dan in mijn recht sta. Alvast dank voor het meedenken!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe: kan niet inloggen in mijn Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

saskiademik schreef:Hoi,

Ik kan niet inloggen op mijn hollandsnieuwe. Mijn sim is al geregistreerd, maar mijn email adres is niet bekend, dus ik kan verder niets. Geen abonnement wijzigen, zit continu zonder tegoed, wat mij een raadsel is.
Ik heb ze al tig mailtjes gestuurd, wordt nooit terug gebeld.
Wie heeft hier ervaring mee?

En kan ik mijn abonnement ontbinden als ze me mailen te bellen en dit niet doen? Ik vraag me af of ik dan in mijn recht sta. Alvast dank voor het meedenken!
Beste Saskia,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet kan inloggen op uw mijn hollandsnieuwe pagina. Ik help u graag verder.

Stuurt u ons een privébericht via Facebook of Twitter? Mocht u niet in de gelegenheid zijn om Facebook of Twitter te gebruiken, dan ontvang ik graag een privébericht op dit forum.

Graag ontvangen wij uw postcode, huisnummer, telefoonnummer en e-mailadres.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten