LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone mobile protect

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jvdbe
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2015 21:58

Vodafone mobile protect

Ongelezen bericht door jvdbe »

Volgens Vodafone raakt 1 op de 5 zijn telefoon weleens kwijt. Zij hebben gelukkig de oplossing: Mobile protect. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abo ... tect.shtml

Helaas helaas, die dienst is al maanden onbruikbaar omdat de websites veranderd zijn en de ene na de ander foutmelding geven. Heb er al de nodig herrie over gemaakt bij Vodafone, maar het resultaat is nada, niets, noppes. Ze weten het niet, vragen joú allerlei urls te proberen (ik zou zeggen, probeer het zélf eerst eens), maar een oplossing - nee, dat niet.

Met hoeveel mensen zouden we in het geweer moeten komen in deze dienst weer in de lucht te krijgen ? Wellecht kan RADAR eens informeren waarom we zouden betalen voor iets dat niet leverbaar is ?

Netwerker-
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 sep 2014 11:10

Re: Vodafone mobile protect

Ongelezen bericht door Netwerker- »

Hallo JvdBe,

Indien je niet tevreden bent over de dienst Vodafone Mobile Protect. Dan moet je deze dienst gewoon opzeggen bij de klantenservice van Vodafone. Via telefoonnummer: 1201
Opzeggen kan volgens mij ook via http://www.payinfo.nl
Inloggen met je nul-zes-nummer.

Ik heb zelf Vodafone Mobile Protect Premium voor €2,00 per maand. En de Vodafone Mobile Protect APP werkt bij mij uitstekend.

Er zijn vele Apps te koop die dezelfde services bieden als de Vodafone Mobile Protect App. Keuze genoeg dus.

Succes!


Netwerker-

jvdbe
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2015 21:58

Re: Vodafone mobile protect

Ongelezen bericht door jvdbe »

Hallo Netwerker, je bent tevreden schrijf je. Als je NU je toestel kwijt zou raken, naar welke website zou je dan gaan en hoe zou je dan inloggen? Probeer dat ook eens echt te doen. Ik durf te stellen dat je dat nu niet gaat lukken, want die websites zijn al weken onberuikbaar, danwel defect... Ben je dan nog tevreden ?
De site payinfo heeft hier overigens helemaal niets mee te doen, dat is voor SMS diensten.

Gesloten