LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cani
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2015 21:06

KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Ongelezen bericht door cani »

Ik heb een Samsung galaxy S4 die is aangeschaft via vodafone met een abbonement het toestel is altijd op mijn naam geweest het abbonement niet... ik heb sinds vorig jaar augustus ongeveer problemen met het toestel

mijn toestel is 2x software geflashed 1x software gereset 1x is het LCD compleet vervangen mijn batterij is tot 2x toe vervangen.

ik ben meer dan 5/6 keer naar de winkel geweest elke keer op eigen kosten inderdaad
tot heden heeft nog samsung mij kunnen helpen nog vodafone.. de enige die hevige stappen onderneem was kpn door mijn lcd meteen te vervangen, Nu blijkt dat mijn samsung die uit duitsland is geimporteerd door vodafone nederland niet door samsung benelux kan worden ingenomen? hierop ben ik bij vodafone binnengestapt waarop hun zeggen wij kunnen je ook niet helpen... ik heb een toestel onder garantie wat gewoon niet deugt en nu kan en wil niemand mij helpen? ik heb een toestel waarop SAMSUNG staat en ik wil daarom graag een antwoord en oplossing van SAMSUNG

in het kort: het toestel toont na zoveel reparaties nog steeds kuren en ze willen hem weer repareren...
hierop krijg ik als advies zet er geen backup op terug het kan softwarematig fouten bevatten... oke leuk en aardig??? maar na zoveel keer wil je wel is dingen bewaren en tot heden kan dat niet normaal en werkt het toestel ook niet normaal...

Einde raad

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Ongelezen bericht door Barre Barry »

cani schreef:Ik heb een Samsung galaxy S4 die is aangeschaft via vodafone met een abbonement het toestel is altijd op mijn naam geweest het abbonement niet... ik heb sinds vorig jaar augustus ongeveer problemen met het toestel

mijn toestel is 2x software geflashed 1x software gereset 1x is het LCD compleet vervangen mijn batterij is tot 2x toe vervangen.

ik ben meer dan 5/6 keer naar de winkel geweest elke keer op eigen kosten inderdaad
tot heden heeft nog samsung mij kunnen helpen nog vodafone.. de enige die hevige stappen onderneem was kpn door mijn lcd meteen te vervangen, Nu blijkt dat mijn samsung die uit duitsland is geimporteerd door vodafone nederland niet door samsung benelux kan worden ingenomen? hierop ben ik bij vodafone binnengestapt waarop hun zeggen wij kunnen je ook niet helpen... ik heb een toestel onder garantie wat gewoon niet deugt en nu kan en wil niemand mij helpen? ik heb een toestel waarop SAMSUNG staat en ik wil daarom graag een antwoord en oplossing van SAMSUNG

in het kort: het toestel toont na zoveel reparaties nog steeds kuren en ze willen hem weer repareren...
hierop krijg ik als advies zet er geen backup op terug het kan softwarematig fouten bevatten... oke leuk en aardig??? maar na zoveel keer wil je wel is dingen bewaren en tot heden kan dat niet normaal en werkt het toestel ook niet normaal...

Einde raad
Denk jij dat Samsung hier mee leest?

Wat heeft KPN hier mee te maken?

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Al naar de Samsungwinkel geweest met je klachten?

canerT
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2011 16:32

Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Ongelezen bericht door canerT »

sweet-devil schreef:Al naar de Samsungwinkel geweest met je klachten?

Yup die willen het toestel nogmaals repareren maar verder niks, KPN XL is de enige die gelijk het fout constateerde en via Teleplan repareerde... dus de enige die echt service verleende.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Ongelezen bericht door Barre Barry »

canerT schreef:
sweet-devil schreef:Al naar de Samsungwinkel geweest met je klachten?

Yup die willen het toestel nogmaals repareren maar verder niks, KPN XL is de enige die gelijk het fout constateerde en via Teleplan repareerde... dus de enige die echt service verleende.
Hoe krijg jij een toestel met abonnement van Vodafone door KPN gerepareerd?

Bovendien, hoe zit het met die verschillende gebruikersnamen?

canerT
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2011 16:32

Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice

Ongelezen bericht door canerT »

Teleplan die met KPN werkt intern bekijkt of je garantie hebt zoja dan valt het onder de samsung samenwerking.

Had blijkbaar nog een oudere account dacht dat die niet meer bestond

Gesloten