LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kapteijnf
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2015 13:54

Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door kapteijnf »

Mijn schoonmoeder heeft 4 maanden geleden via belsimpel bij Hollandse Nieuwe een portering aangevraagd.
Hollandse Nieuwe heeft laten weten dat het is geweigerd..
Mijn schoonmoeder heeft toen besloten bij Vodafone te blijven.
Een tijd later is Hollandse Nieuwe zonder onze toestemming met het proces verder zijn gegaan. Wat nu inhoud dat het nummer nu zonder haar toestemming is geporteerd naar Hollandse Nieuwe. En ze dus nu al meer dan een week niet kan bellen en gebeld worden..
Er is bij Hollandse Nieuwe een back portering ingeschoten ruim een week geleden. En er is toen gezegd dat dit Max drie dagen zou duren.
Ik (haar schoonzoon) heeft er inmiddels al uren belkosten op zitten. En veel ergernis. En niet bereikbaar zijn.

Graag alle contacten via mijn gegevens te laten lopen.. Ik ben ook bekend in het dossier bij Vodafone, Hollandse Nieuwe en belsimpel.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door Barre Barry »

kapteijnf schreef: Graag alle contacten via mijn gegevens te laten lopen.. Ik ben ook bekend in het dossier bij Vodafone, Hollandse Nieuwe en belsimpel.
Welke contacten???

HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Barre Barry schreef: HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
Nee. Er is een aanvraag geweest die ze zelf hebben afgewezen. Er is daarom nooit een overeenkomst tot stand gekomen, en HN heeft dus met z'n fikken van de lijn af te blijven!!

TS, een goede suggestie zou zijn om HN te melden dat je een klacht zal indienen bij de ACM, tenzij ze binnen 72 uur met een bevredigende oplossing komen t.a.v. herstel, schadeloosstelling, etc.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door Har06 »

De Econometrist schreef:
Barre Barry schreef: HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
Nee. Er is een aanvraag geweest die ze zelf hebben afgewezen. Er is daarom nooit een overeenkomst tot stand gekomen, en HN heeft dus met z'n fikken van de lijn af te blijven!!

TS, een goede suggestie zou zijn om HN te melden dat je een klacht zal indienen bij de ACM, tenzij ze binnen 72 uur met een bevredigende oplossing komen t.a.v. herstel, schadeloosstelling, etc.
Fikken=branden
Ik denk dat HN volledig in z,n recht staat, welke schadeloosstelling en waarvoor??

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door renewouters »

De Econometrist schreef:
Barre Barry schreef: HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
Nee. Er is een aanvraag geweest die ze zelf hebben afgewezen. Er is daarom nooit een overeenkomst tot stand gekomen, en HN heeft dus met z'n fikken van de lijn af te blijven!!

TS, een goede suggestie zou zijn om HN te melden dat je een klacht zal indienen bij de ACM, tenzij ze binnen 72 uur met een bevredigende oplossing komen t.a.v. herstel, schadeloosstelling, etc.
De informatie van TS is te vaag om dit soort conclusies te kunnen trekken.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

kapteijnf schreef:Mijn schoonmoeder heeft 4 maanden geleden via belsimpel bij Hollandse Nieuwe een portering aangevraagd.
Hollandse Nieuwe heeft laten weten dat het is geweigerd..
Mijn schoonmoeder heeft toen besloten bij Vodafone te blijven.
Een tijd later is Hollandse Nieuwe zonder onze toestemming met het proces verder zijn gegaan. Wat nu inhoud dat het nummer nu zonder haar toestemming is geporteerd naar Hollandse Nieuwe. En ze dus nu al meer dan een week niet kan bellen en gebeld worden..
Er is bij Hollandse Nieuwe een back portering ingeschoten ruim een week geleden. En er is toen gezegd dat dit Max drie dagen zou duren.
Ik (haar schoonzoon) heeft er inmiddels al uren belkosten op zitten. En veel ergernis. En niet bereikbaar zijn.

Graag alle contacten via mijn gegevens te laten lopen.. Ik ben ook bekend in het dossier bij Vodafone, Hollandse Nieuwe en belsimpel.
Beste klant,

We ondervonden inderdaad wat issues rond het nummerbehoud. Zodra er een afwijzing voor nummerbehoud komt (om wat voor reden dan ook), dan betekent dit niet dat ook het abonnement geannuleerd wordt.

Uiteraard kijken we wel graag na wat we voor je kunnen doen. Stuur ons een bericht via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/ of aan hollandsnieuwe via Facebook of Twitter.

We horen het graag van u.

Hartelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten