Mijn schoonmoeder heeft 4 maanden geleden via belsimpel bij Hollandse Nieuwe een portering aangevraagd.
Hollandse Nieuwe heeft laten weten dat het is geweigerd..
Mijn schoonmoeder heeft toen besloten bij Vodafone te blijven.
Een tijd later is Hollandse Nieuwe zonder onze toestemming met het proces verder zijn gegaan. Wat nu inhoud dat het nummer nu zonder haar toestemming is geporteerd naar Hollandse Nieuwe. En ze dus nu al meer dan een week niet kan bellen en gebeld worden..
Er is bij Hollandse Nieuwe een back portering ingeschoten ruim een week geleden. En er is toen gezegd dat dit Max drie dagen zou duren.
Ik (haar schoonzoon) heeft er inmiddels al uren belkosten op zitten. En veel ergernis. En niet bereikbaar zijn.
Graag alle contacten via mijn gegevens te laten lopen.. Ik ben ook bekend in het dossier bij Vodafone, Hollandse Nieuwe en belsimpel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte portering naar Hollandse nieuwe
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe
Welke contacten???kapteijnf schreef: Graag alle contacten via mijn gegevens te laten lopen.. Ik ben ook bekend in het dossier bij Vodafone, Hollandse Nieuwe en belsimpel.
HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
-
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31
Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe
Nee. Er is een aanvraag geweest die ze zelf hebben afgewezen. Er is daarom nooit een overeenkomst tot stand gekomen, en HN heeft dus met z'n fikken van de lijn af te blijven!!Barre Barry schreef: HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
TS, een goede suggestie zou zijn om HN te melden dat je een klacht zal indienen bij de ACM, tenzij ze binnen 72 uur met een bevredigende oplossing komen t.a.v. herstel, schadeloosstelling, etc.
Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe
Fikken=brandenDe Econometrist schreef:Nee. Er is een aanvraag geweest die ze zelf hebben afgewezen. Er is daarom nooit een overeenkomst tot stand gekomen, en HN heeft dus met z'n fikken van de lijn af te blijven!!Barre Barry schreef: HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
TS, een goede suggestie zou zijn om HN te melden dat je een klacht zal indienen bij de ACM, tenzij ze binnen 72 uur met een bevredigende oplossing komen t.a.v. herstel, schadeloosstelling, etc.
Ik denk dat HN volledig in z,n recht staat, welke schadeloosstelling en waarvoor??
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe
De informatie van TS is te vaag om dit soort conclusies te kunnen trekken.De Econometrist schreef:Nee. Er is een aanvraag geweest die ze zelf hebben afgewezen. Er is daarom nooit een overeenkomst tot stand gekomen, en HN heeft dus met z'n fikken van de lijn af te blijven!!Barre Barry schreef: HN had toestemming om het proces aan te gaan. Dan hebben ze dus ook toestemming om er mee door te gaan.
TS, een goede suggestie zou zijn om HN te melden dat je een klacht zal indienen bij de ACM, tenzij ze binnen 72 uur met een bevredigende oplossing komen t.a.v. herstel, schadeloosstelling, etc.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Onterechte portering naar Hollandse nieuwe
Beste klant,kapteijnf schreef:Mijn schoonmoeder heeft 4 maanden geleden via belsimpel bij Hollandse Nieuwe een portering aangevraagd.
Hollandse Nieuwe heeft laten weten dat het is geweigerd..
Mijn schoonmoeder heeft toen besloten bij Vodafone te blijven.
Een tijd later is Hollandse Nieuwe zonder onze toestemming met het proces verder zijn gegaan. Wat nu inhoud dat het nummer nu zonder haar toestemming is geporteerd naar Hollandse Nieuwe. En ze dus nu al meer dan een week niet kan bellen en gebeld worden..
Er is bij Hollandse Nieuwe een back portering ingeschoten ruim een week geleden. En er is toen gezegd dat dit Max drie dagen zou duren.
Ik (haar schoonzoon) heeft er inmiddels al uren belkosten op zitten. En veel ergernis. En niet bereikbaar zijn.
Graag alle contacten via mijn gegevens te laten lopen.. Ik ben ook bekend in het dossier bij Vodafone, Hollandse Nieuwe en belsimpel.
We ondervonden inderdaad wat issues rond het nummerbehoud. Zodra er een afwijzing voor nummerbehoud komt (om wat voor reden dan ook), dan betekent dit niet dat ook het abonnement geannuleerd wordt.
Uiteraard kijken we wel graag na wat we voor je kunnen doen. Stuur ons een bericht via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/ of aan hollandsnieuwe via Facebook of Twitter.
We horen het graag van u.
Hartelijke groet,
hollandsnieuwe