LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rare communicatie rondom telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
liliangre
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2016 10:07

Rare communicatie rondom telfort

Ongelezen bericht door liliangre »

Ik ben afgelopen weekend op zoek gegaan naar een abonnement voor de Iphone 5s. Ik vond verscheidene abonnementen, ook een aantal goedkoper dan bij mijn huidige provider. Hierover belde ik mijn huidige provider telfort en zij konden mij uiteraard een aanbieding doen. In plaats van 37 euro per maand zou ik dan 33 euro per maand kunnen gaan betalen. Dit leek mij een redelijke prijs dus ik besloot op deze aanbieding in de gaan. Echter kreeg ik afgelopen maandag bericht van ze met daarin de volgende tekst:
De afgesproken creditering is verwerkt. Een bedrag van 96 euro wordt verrekend op uw eerstvolgende factuur.

Ik belde ze op en gaf aan dat de reden van de korting was dat ik het maandelijks bedrag te hoog vond. Dit bleek allemaal een fout te zijn geweest want ze konden geen maandelijkse korting geven, slechts een eenmalig bedrag terug storten. Als ik zou willen kon ik het abonnement wel nog annuleren maar inmiddels heb ik mijn nieuwe telefoon al ingesteld en mijn oude telefoon helemaal terug gezet tot fabrieksinstellingen.

Behalve een klacht indienen bij telfort zelf, wat kan ik hiermee? Ik vind het heel raar gelopen...

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Rare communicatie rondom telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo liliangre,

Ik betreur het dat het zo is gelopen. Kun je je naw-gegevens en 06-nummer aan ons kenbaar privébericht. Na ontvangst gaan we dan kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Telfort Webcare

liliangre
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2016 10:07

Re: Rare communicatie rondom telfort

Ongelezen bericht door liliangre »

Beste Telfort webcare,

Ik heb een account gemaakt op jullie forum. Hoe stuur ik jullie een privé bericht?

Groet, Lilian

Gesloten