LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Typhone onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gilla
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2016 18:12

Typhone onbereikbaar

Ongelezen bericht door Gilla »

Ik heb een iPhone plus bij Typhone gehaald op 19-09-2014. Deze telefoon had een schermstoring na ander half jaar.
Nu probeer ik Typhone al dagen lang te bereiken, na het doorlopen van de opties van de klanten service telefoon.
Gaat de telefoon over, maar niemand neemt op. Ik heb Typhone op diverse tijden en dagen geprobeerd te bereiken.
Maar het is mij na een maand nog steeds niet gelukt. Mailen heeft ook geen zin. Overigens ben ik zo blijkt uit diverse forums niet de enige.
Iedereen die daar iets koopt heeft hier last van. Hier mag echt een uitzending over gemaakt worden. Er word structureel nooit gereageerd op geen enkelen vorm van communicatie. Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand maar ga inschakelen.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 apr 2016 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Dozo
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 nov 2015 17:32

Re: Typhone onbereikbaar

Ongelezen bericht door Dozo »

Gilla schreef:Ik heb een iPhone plus bij Typhone gehaald op 19-09-2014. Deze telefoon had een schermstoring na ander half jaar.
Nu probeer ik Typhone al dagen lang te bereiken, na het doorlopen van de opties van de klanten service telefoon.
Gaat de telefoon over, maar niemand neemt op. Ik heb Typhone op diverse tijden en dagen geprobeerd te bereiken.
Maar het is mij na een maand nog steeds niet gelukt. Mailen heeft ook geen zin. Overigens ben ik zo blijkt uit diverse forums niet de enige.
Iedereen die daar iets koopt heeft hier last van. Hier mag echt een uitzending over gemaakt worden. Er word structureel nooit gereageerd op geen enkelen vorm van communicatie. Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand maar ga inschakelen.
Als ze nergens op reageren wat denk je dan dat het nut van een uitzending is? Schakel je rechtsbijstand dan in en laat even weten of dat wel helpt.

Gesloten