Pagina 1 van 1

Tele2 Klantenservice

Geplaatst: 25 mei 2016 11:00
door Jow@n
Ik moet intensief contact hebben met iemand van tele2 voor mijn storing maar dit is niet mogelijk. (Mijn probleem is dat ik met mijn vaste telefonie niet meer kan uitbellen) Ik kom nooit terug bij dezelfde persoon. Moet dus elke keer opnieuw beginnen. Kan niet mailen, klantenservice heeft geen emailadres alleen een domme virtuele assistent. En met de terugbelfunctie krijg ik een callcenter aan de lijn die mij niet eens kan doorverbinden met de technische afdeling!!!!!!! (en die zelfs toegeeft niet van tele2 te zijn!). De 'echte' klantenservice heeft te immer een wachttijd, terwijl ik mag betalen. Laatste keer, 4e keer, 8 minuten moeten wachten. Bestaat er nog zo iets als verantwoordelijkheid, want bij tele2 roept iedereen maar wat, maar echt (ver)antwoorden ho maar!

Kan ik mijn kosten, tijd en bellen, terugvorderen?

Re: Tele2 Klantenservice

Geplaatst: 25 mei 2016 13:36
door Quark
Call centrum wordt door Transcom in Groningen bemand. Mijn zoon heeft dit probleem ook geregeld, bij hem helpt het om alle stroom er even af te zetten.

Re: Tele2 Klantenservice

Geplaatst: 08 jun 2016 13:49
door Pollie-01
Door de voortdurende strijd om bij de goedkoopste providers te komen worden wij, als consument / eindgebruiker, met dit soort uiterst vervelende en frustrerende zaken geconfronteerd.
Een goede afweging zou moeten zijn om eens niet te kijken naar alleen de prijs maar ook naar de rest.
Ik zit zelf alweer zes jaar bij KPN met een all in one product.
Nou is KPN niet bepaald de goedkoopste provider en ook hier gaat wel eens wat verkeerd.
Maar de service en de technische back up zijn ronduit super.
Wat dat betreft een aanrader.

Re: Tele2 Klantenservice

Geplaatst: 08 jun 2016 14:15
door djfox741
Wat bij mij erg goed hielp toen ik problemen had met het e.e.a. was om een tweet te sturen naar de Helpdesk @tele2webcare je kan wel niet veel kwijt in zo"n tweet maar ben er toch gekomen en geholpen.

Succes...

Re: Tele2 Klantenservice

Geplaatst: 12 jul 2016 21:59
door Emcede
@djfox741 Goede tip, ga ik ook proberen. Heb nooit problemen met Tele2 gehad tot mijn verhuizing onlangs. Goed, er kan wat misgaan. Overal worden fouten gemaakt dus dat is niet erg. Maar de manier waarop het 'opgelost' wordt.... En dan een klantenservice die voor de klant gewoon niet bereikbaar is (ze mailen met een no-reply mailadres). Té triest!