LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummer (inkomend) blokkeren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Nummer (inkomend) blokkeren

Ongelezen bericht door renewouters »

sylvesterb schreef: Bij XS4ALL kun je dit gewoon zelf uitvoeren zonder dat Ziggo dit pas doet nadat je aangifte hebt gedaan van "stalking".
Bij XS4ALL wordt het niet in het netwerk geblokkeerd maar kan je het in de modem blokkeren. Dat is toch net wat anders. Bij XS4ALL kan de beller toch de lijn bezet houden. Weliswaar kort, maar als je echt wilt pesten is het niet zo moeilijk om een dialler op repeat te zetten.

Dat XS4ALL deze optie wel biedt past ook bij hun filosofie, waarbij er van uit wordt gegaan dat de klant weet wat hij doet. Ziggo probeert diensten idiot-proof te maken en dan moet je eigenlijk zo min mogelijk opties geven. Gelukkig hebben we als consument keuze om een provider te kiezen die het best bij onze voorkeuren past.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Nummer (inkomend) blokkeren

Ongelezen bericht door Costnix »

De laatste keer heb ik ze "microsoft" meer dan tien minuten aan de lijn gehouden terwijl ik de gevraagde opdrachten op mijn iPad uitvoerde :-D

Gesloten