LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge rekening Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bowina
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2016 16:08

Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door Bowina »

hoi! misschien al 20 jaar zijn wij bij telfort mobiel.. maar dat gaat nu afgelopen zijn!:
van de zomer een internetbundel op de telefoon gehad.een week voor 5 eu.
toen de blokkade in MIJN TELFORT even er af gehaald. een week! toen het internet op was, gelijk weer in de instellingen in mijn telfort, simkaart> blokkades> internet en mms, weer op blokkade gezet!
krijgen nu ineens een rekening van 243 euro!!!! gebeld. uitleg aub.
internetverbruik!!!!! wat ook nog niet "verbruikt is, schijnbaar gewoon mee gedraaid!
gezegd dat de instellingen ZO staan zoals ze altijd gestaan hebben al die andere jaren! Nee dat klopt niet mw.
(alsof ze met een of andere ACHTERLIJKE TE MAKEN HEBBEN....
ik zeg ik heb in mijn telfort weer gewoon, zoals vanouds, mijn instellingen weer op de blokkade internet gezet.
Ja maar dat IS GEEN BLOKKADE!!!Nou grote discussie wat dat dan wel is....voor mij staat er duidelijk blokkade!
een klant die al zo lang klant is, en dan in een keer zon rekening heeft, weten ze dat dat niet klopt. en het ergste is, er komt , volgens hun nog een hogere rekening aan!!!
ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Dan maar een pre paid, maar dit kan toch niet!
Laatst gewijzigd door Radar op 28 sep 2016 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door berndv »

Bowina schreef:ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Ik hoop dat u bewijs heeft van de blokkade?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ben wel benieuwd wat volgens Telfort dan blokkade betekent?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Beste Bowina,

Wat vervelend dat je een hoge telefoonrekening van ons hebt ontvangen. Indien je het op prijs stelt dan willen wij er nogmaals voor jou naar kijken.
Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst zijn wij jou dan verder van dienst.

Met vriendelijke groet,

Telfort Forum Team

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Bowina schreef:hoi! misschien al 20 jaar zijn wij bij telfort mobiel.. maar dat gaat nu afgelopen zijn!:
van de zomer een internetbundel op de telefoon gehad.een week voor 5 eu.
toen de blokkade in MIJN TELFORT even er af gehaald. een week! toen het internet op was, gelijk weer in de instellingen in mijn telfort, simkaart> blokkades> internet en mms, weer op blokkade gezet!
krijgen nu ineens een rekening van 243 euro!!!! gebeld. uitleg aub.
internetverbruik!!!!! wat ook nog niet "verbruikt is, schijnbaar gewoon mee gedraaid!
gezegd dat de instellingen ZO staan zoals ze altijd gestaan hebben al die andere jaren! Nee dat klopt niet mw.
(alsof ze met een of andere ACHTERLIJKE TE MAKEN HEBBEN....
ik zeg ik heb in mijn telfort weer gewoon, zoals vanouds, mijn instellingen weer op de blokkade internet gezet.
Ja maar dat IS GEEN BLOKKADE!!!Nou grote discussie wat dat dan wel is....voor mij staat er duidelijk blokkade!
een klant die al zo lang klant is, en dan in een keer zon rekening heeft, weten ze dat dat niet klopt. en het ergste is, er komt , volgens hun nog een hogere rekening aan!!!
ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Dan maar een pre paid, maar dit kan toch niet!
Je had het mobiele netwerk in je telefoon uit moeten zetten. De rekening is dus terecht.
Als je zomaar stopt met betalen zal een incassoprocedure worden opgestart en dat zal je heel veel meer geld gaan kosten.

Overigens vind ik je houding zwaar arrogant. Alsof jij het alleenrecht hebt op de waarheid zonder dat je überhaupt lijkt te weten waar je het over hebt. Je vergeet de contractuele verplichtingen die jij hebt als klant en schuift de schuld op naar iemand die helemaal nergens schuldig aan is. Schandalig.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door k2p »

Telfort webcare schreef:Beste Bowina,

Wat vervelend dat je een hoge telefoonrekening van ons hebt ontvangen. Indien je het op prijs stelt dan willen wij er nogmaals voor jou naar kijken.
Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst zijn wij jou dan verder van dienst.

Met vriendelijke groet,

Telfort Forum Team
Ow kijk ons. Wij zijn Telfort en wij hebben een webcare team. En we gaan er nogmaals naar kijken...

Zucht. Ik vind het maar een zwaktebod en antireclame. Leer eens luisteren naar je klant als hij je helpdesk opbelt. En doe niet pas geïnteresserd als anderen meekijken.

Overigens, niet dat ik vind dat Bowina gelijk heeft ofzo.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

k2p schreef: Ow kijk ons. Wij zijn Telfort en wij hebben een webcare team. En we gaan er nogmaals naar kijken...

Zucht. Ik vind het maar een zwaktebod en antireclame. Leer eens luisteren naar je klant als hij je helpdesk opbelt. En doe niet pas geïnteresserd als anderen meekijken.

Overigens, niet dat ik vind dat Bowina gelijk heeft ofzo.
Beste k2p,

Mocht je geïnteresseerd zijn dan mag je heus wel eens een dagje met ons meekijken om te zien hoe wij te werk gaan. :)

Met vriendelijke groet,

Telfort Forum Team

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Hoge rekening Telfort

Ongelezen bericht door k2p »

Telfort webcare schreef: Beste k2p,

Mocht je geïnteresseerd zijn dan mag je heus wel eens een dagje met ons meekijken om te zien hoe wij te werk gaan. :)

Met vriendelijke groet,

Telfort Forum Team
Beste Webcare,

Ik ben mij bewust hoe menig service center ingericht is en te werk gaat. Ik wil ook niet afdoen aan het belangrijke werk dat zij doen. En zoals ik al eerder zei, kan TS het best aan het verkeerde eind hebben.

Maar het fenomeen van 'damage control' door consumentenfora afstruinen en klagende mensen een zogenaamd luisterend oor bieden komt over als oppervlakkig. Er is immers niets wat u nav bovenstaande kunt doen, wat niet eerder al gedaan kon zijn. Toch schijnen sommige bedrijven pas te bewegen wanneer er veel ogen op hen zijn gericht. En dat vind ik maar een zwaktebod.

Gesloten