LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge rekening Telfort
Hoge rekening Telfort
hoi! misschien al 20 jaar zijn wij bij telfort mobiel.. maar dat gaat nu afgelopen zijn!:
van de zomer een internetbundel op de telefoon gehad.een week voor 5 eu.
toen de blokkade in MIJN TELFORT even er af gehaald. een week! toen het internet op was, gelijk weer in de instellingen in mijn telfort, simkaart> blokkades> internet en mms, weer op blokkade gezet!
krijgen nu ineens een rekening van 243 euro!!!! gebeld. uitleg aub.
internetverbruik!!!!! wat ook nog niet "verbruikt is, schijnbaar gewoon mee gedraaid!
gezegd dat de instellingen ZO staan zoals ze altijd gestaan hebben al die andere jaren! Nee dat klopt niet mw.
(alsof ze met een of andere ACHTERLIJKE TE MAKEN HEBBEN....
ik zeg ik heb in mijn telfort weer gewoon, zoals vanouds, mijn instellingen weer op de blokkade internet gezet.
Ja maar dat IS GEEN BLOKKADE!!!Nou grote discussie wat dat dan wel is....voor mij staat er duidelijk blokkade!
een klant die al zo lang klant is, en dan in een keer zon rekening heeft, weten ze dat dat niet klopt. en het ergste is, er komt , volgens hun nog een hogere rekening aan!!!
ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Dan maar een pre paid, maar dit kan toch niet!
van de zomer een internetbundel op de telefoon gehad.een week voor 5 eu.
toen de blokkade in MIJN TELFORT even er af gehaald. een week! toen het internet op was, gelijk weer in de instellingen in mijn telfort, simkaart> blokkades> internet en mms, weer op blokkade gezet!
krijgen nu ineens een rekening van 243 euro!!!! gebeld. uitleg aub.
internetverbruik!!!!! wat ook nog niet "verbruikt is, schijnbaar gewoon mee gedraaid!
gezegd dat de instellingen ZO staan zoals ze altijd gestaan hebben al die andere jaren! Nee dat klopt niet mw.
(alsof ze met een of andere ACHTERLIJKE TE MAKEN HEBBEN....
ik zeg ik heb in mijn telfort weer gewoon, zoals vanouds, mijn instellingen weer op de blokkade internet gezet.
Ja maar dat IS GEEN BLOKKADE!!!Nou grote discussie wat dat dan wel is....voor mij staat er duidelijk blokkade!
een klant die al zo lang klant is, en dan in een keer zon rekening heeft, weten ze dat dat niet klopt. en het ergste is, er komt , volgens hun nog een hogere rekening aan!!!
ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Dan maar een pre paid, maar dit kan toch niet!
Laatst gewijzigd door Radar op 28 sep 2016 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Hoge rekening Telfort
Ik hoop dat u bewijs heeft van de blokkade?Bowina schreef:ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Re: Hoge rekening Telfort
Ben wel benieuwd wat volgens Telfort dan blokkade betekent?
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Hoge rekening Telfort
Beste Bowina,
Wat vervelend dat je een hoge telefoonrekening van ons hebt ontvangen. Indien je het op prijs stelt dan willen wij er nogmaals voor jou naar kijken.
Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst zijn wij jou dan verder van dienst.
Met vriendelijke groet,
Telfort Forum Team
Wat vervelend dat je een hoge telefoonrekening van ons hebt ontvangen. Indien je het op prijs stelt dan willen wij er nogmaals voor jou naar kijken.
Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst zijn wij jou dan verder van dienst.
Met vriendelijke groet,
Telfort Forum Team
Re: Hoge rekening Telfort
Je had het mobiele netwerk in je telefoon uit moeten zetten. De rekening is dus terecht.Bowina schreef:hoi! misschien al 20 jaar zijn wij bij telfort mobiel.. maar dat gaat nu afgelopen zijn!:
van de zomer een internetbundel op de telefoon gehad.een week voor 5 eu.
toen de blokkade in MIJN TELFORT even er af gehaald. een week! toen het internet op was, gelijk weer in de instellingen in mijn telfort, simkaart> blokkades> internet en mms, weer op blokkade gezet!
krijgen nu ineens een rekening van 243 euro!!!! gebeld. uitleg aub.
internetverbruik!!!!! wat ook nog niet "verbruikt is, schijnbaar gewoon mee gedraaid!
gezegd dat de instellingen ZO staan zoals ze altijd gestaan hebben al die andere jaren! Nee dat klopt niet mw.
(alsof ze met een of andere ACHTERLIJKE TE MAKEN HEBBEN....
ik zeg ik heb in mijn telfort weer gewoon, zoals vanouds, mijn instellingen weer op de blokkade internet gezet.
Ja maar dat IS GEEN BLOKKADE!!!Nou grote discussie wat dat dan wel is....voor mij staat er duidelijk blokkade!
een klant die al zo lang klant is, en dan in een keer zon rekening heeft, weten ze dat dat niet klopt. en het ergste is, er komt , volgens hun nog een hogere rekening aan!!!
ik heb hun geblokkeerd op mijn bank nu, want dit pik ik in geen geval! Blokkade is blokkade ongeacht de instellingen!!!!
Dan maar een pre paid, maar dit kan toch niet!
Als je zomaar stopt met betalen zal een incassoprocedure worden opgestart en dat zal je heel veel meer geld gaan kosten.
Overigens vind ik je houding zwaar arrogant. Alsof jij het alleenrecht hebt op de waarheid zonder dat je überhaupt lijkt te weten waar je het over hebt. Je vergeet de contractuele verplichtingen die jij hebt als klant en schuift de schuld op naar iemand die helemaal nergens schuldig aan is. Schandalig.
Re: Hoge rekening Telfort
Ow kijk ons. Wij zijn Telfort en wij hebben een webcare team. En we gaan er nogmaals naar kijken...Telfort webcare schreef:Beste Bowina,
Wat vervelend dat je een hoge telefoonrekening van ons hebt ontvangen. Indien je het op prijs stelt dan willen wij er nogmaals voor jou naar kijken.
Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst zijn wij jou dan verder van dienst.
Met vriendelijke groet,
Telfort Forum Team
Zucht. Ik vind het maar een zwaktebod en antireclame. Leer eens luisteren naar je klant als hij je helpdesk opbelt. En doe niet pas geïnteresserd als anderen meekijken.
Overigens, niet dat ik vind dat Bowina gelijk heeft ofzo.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Hoge rekening Telfort
Beste k2p,k2p schreef: Ow kijk ons. Wij zijn Telfort en wij hebben een webcare team. En we gaan er nogmaals naar kijken...
Zucht. Ik vind het maar een zwaktebod en antireclame. Leer eens luisteren naar je klant als hij je helpdesk opbelt. En doe niet pas geïnteresserd als anderen meekijken.
Overigens, niet dat ik vind dat Bowina gelijk heeft ofzo.
Mocht je geïnteresseerd zijn dan mag je heus wel eens een dagje met ons meekijken om te zien hoe wij te werk gaan.
Met vriendelijke groet,
Telfort Forum Team
Re: Hoge rekening Telfort
Beste Webcare,Telfort webcare schreef: Beste k2p,
Mocht je geïnteresseerd zijn dan mag je heus wel eens een dagje met ons meekijken om te zien hoe wij te werk gaan.
Met vriendelijke groet,
Telfort Forum Team
Ik ben mij bewust hoe menig service center ingericht is en te werk gaat. Ik wil ook niet afdoen aan het belangrijke werk dat zij doen. En zoals ik al eerder zei, kan TS het best aan het verkeerde eind hebben.
Maar het fenomeen van 'damage control' door consumentenfora afstruinen en klagende mensen een zogenaamd luisterend oor bieden komt over als oppervlakkig. Er is immers niets wat u nav bovenstaande kunt doen, wat niet eerder al gedaan kon zijn. Toch schijnen sommige bedrijven pas te bewegen wanneer er veel ogen op hen zijn gericht. En dat vind ik maar een zwaktebod.