[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Tele2 helpt niet bij mankementen telefoon
Pagina 1 van 1

Tele2 helpt niet bij mankementen telefoon

Geplaatst: 29 sep 2016 12:05
door MxZ
Ongeveer 13 dagen na het aanvragen van mijn abonnement, is mijn telefoon mankementen gaan vertonen. De batterij ging snel leeg, apps deden het niet, de telefoon die gloeiend heet werd en ik heb zelf meegemaakt dat de telefoon bevroren raakte en ik er niks mee kon doen.
Nou, ik heb hierover contact gehad met Tele2 en ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Wat blijkt, schijnbaar hebben ze dit nier genoteerd op de 13e dag, dus ging ik naar de winkel. Ik mocht geen nieuwe uitzoeken maar er werd mij aangeraden om de telefoon ter reparatie aan te bieden. Wat ik behoorlijk asociaal vond is dat degene die mij hielp zelf zei; Je kunt beter naar Samsung gaan want daar is de telefoon origineel van. Dus ik ben vervolgens naar de Samsung gegaan en die gaf aan dat het aan het moederboard lag. Doordat een systeem eruit lag is hij pasop 8 September gemaakt. Helaas heeft de telefoon nog steeds dezelfde mankementen waardoor ik 3 weken geleden voor de 8e(!!!) Keer contact met Tele2 heb gehad. Na heen en weer gestuurd te worden van de winkel naar iemand aan de telefoon kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon die mij wilde helpen. Na een uur uitleggen wat er aan de hand was en aangegeven dat Samsung alles heeft nagekeken en het echt aan het moederboard lag en dat als vervanging geen baat heeft, ik er Tele2 op moest wijzen wat er allemaal gebeurd en gedaan is en het eindresultaat daarvan, was de medewerker van Tele2 het met mij eens dat ik recht heb op een nieuw toestel. Deze persoon heet Dennis. Ook de manager was het hiermee eens. Deze zou een brief uit sturen naar de backoffice en binnen 2 weken zou ik iets horen. Dit is ondertussen 3 weken geleden. Vorige week belde ik WEER met de klantenservice en daar zei een collega mij dat het ticket bij de backoffice ligt en dat het is toegewezen aan een medewerker maar dat ik nog een weekje geduld moet hebben omdat de back office nog niet gereageerd heeft. Ik heb dus nog een week gewacht en vannochtend belde ik met Tele2 en kom ik er dus achter dat ik ben voorgelogen. Een medewerker vertelde mij dat er nooit een brief is uitgestuurd naar de backoffice en dat er nooit akkoord is gegeven voor een nieuw toestel. Mijn boosheid begon al op te spelen dus ik wenste de medewerker een fijne dag en besloot later terug te bellen. Vervolgens ben ik weer naar de winkel verwezen en daar vertelde ze mij dat er nooit meldingen zijn gemaakt van mijn klacht en dat ik het toestel maar weer moet repareren. Ik belde vervolgens WEER met de klantenservice en toen ik hen erop attendeerde dat mij een nieuw toestel is beloofd, kwam medewerker Joanneke met het verhaal dat Dennis en de manager een fout hebben gemaakt in de procedure voor dat backoffice ticket terwijl mij eerder werd verteld dat dat er nooit een ticket was uitgestuurd? Zij attendeerde mij erop dat ik hem maar moest opsturen en verder doen ze hier niks mee.
* Tele2 heeft mij meerdere malen de telefoon opgehangen omdat ze mij niet wilde helpen.
* Tele2 heeft mij een nieuw toestel beloofd en komt vervolgens deze belofte niet na.
* Telkens als ik vroeg om een bevestigingsmail werd ik afgewimpeld met dat doen wij niet fijne avond.
* Tele2 zou een ticket hebben uitgestuurd naar de backoffice maar hier blijkt uiteindelijk niks van waar te zijn.
* Tele2 heeft mij verteld dat iemand van de backoffice hiermee aan de slag gaat maar ook hier blijkt NIETS van waar.
Tele2 heeft fout op fout op fout gemaakt en leggen deze bij de koper neer terwijl ze het zelf niet oplossen? Dat vind ik echt asociaal van een telefoon provider. Als Tele2 blijk van coulance toont, heb ik geen problemen met ze en verleng ik over 1.5 jaar netjes mijn contract weer of dat ik een paar euro meer betaal voor mijn abonnement. Maar Tele2 heeft klaarblijkelijk gezegd zoek het maar uit en fijne dag.
Ondertussen zit ik nu met en toestel die niet deugdelijk is en nu meer kuren vertoont (telefoon bevriest continue, telefoon hapert vast, SD kaart is niet leesbaar in de telefoon).
En ik begin een beetje erg moe te worden van de situatie.

Wat zijn mijn rechten hier nu in?