teleplan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
christiaan.navarro
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2016 21:00
Locatie: almelo
Contacteer:

teleplan

Ongelezen bericht door christiaan.navarro » 15 okt 2016 00:11

ik heb een galaxy a5 ,en kreeg 2 weken geleden en nieuwe update binnen.3 dagen daarna tijdens een rit voor postnl werkte mijn telefoon niet meer.hij wou niet doorstarten en bleef hangen in het opstartmenu met samsung .toen heb ik het toestel naar de kpn winkel gebracht en laten opsturen om de telefoon te resetten .opladen van de telefoon was goed . anderhalf week later krijg ik een email van teleplan dat ik 275 euro moet betalen omdat mijn toestel van net geen 2 jaar oud een mainbord nodig heeft en dat de voeding of adapter defect is.dit is ommogelijk want ik vroeg om een reset.en omdat ik mer klachten heb gezien van die update en meer mensen dezelfde klacht hadden en nu reset eht toestel het gewoon deed.dus vraag ik me af.wat voor oplichting vind hier plaats

Gesloten