LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Laatst gewijzigd door yas006 op 21 mar 2017 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 12274
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Dank u wel voor het delen van uw frustratie. Had u verder ook nog een vraag?
Gezien de reakties op uw vorige vraag is het maar de vraag of de betaling goed is verlopen. U had schijnbaar een achterstand die u zegt betaald te hebben. Als u bv een tikfout gemaakt heeft bij het betalingskenmerk, of naar bv het verkeerde rekeningnummer overgeboekt heeft (automatische incasso banknummer is anders dan bij handmatige overboekingen), dan is het simpelweg nog niet betaald.
Dus heel snel zorgen dat u bewijs kunt aanleveren dat u betaald heeft op de manier zoals gevraagd is.
Gezien de reakties op uw vorige vraag is het maar de vraag of de betaling goed is verlopen. U had schijnbaar een achterstand die u zegt betaald te hebben. Als u bv een tikfout gemaakt heeft bij het betalingskenmerk, of naar bv het verkeerde rekeningnummer overgeboekt heeft (automatische incasso banknummer is anders dan bij handmatige overboekingen), dan is het simpelweg nog niet betaald.
Dus heel snel zorgen dat u bewijs kunt aanleveren dat u betaald heeft op de manier zoals gevraagd is.
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Tja, dan vraagt u de bankafschriften van een aantal maanden op, in ieder geval de maanden dat het betaald zou moeten zijn. Ik meende dat in het vorige topic ook is aangegeven dat de bal bij u ligt, u dient aan te tonen dat de registratie bij preventel onterecht is, omdat die al verwijderd had moeten zijn.yas006 schreef:Beste mensen,
Ik heb enige tijd geleden een topic geopend met betrekking tot een preventel registratie.
Het is al een aantal jaar geleden dat ik hen heb betaald. Mijn rekening van destijds is opgeheven dus kon niet met een printscreen komen van mijn internetbankieren. En nog geven ze aan dat ik niet betaald heb, indien je niet betaald word je toch binnen die 5 jaar naar een incasso gestuurd? Nu heb ik mijn bank moeten aanschrijven met een hoop gedoe dat ik geen afschrift daarvan kan krijgen tenzij ik de exacte maand weet. Wat ook wel logisch is vanuit de bank zij gaan niet mijn hele bankgechiedenis na zoekende naar Telfort.
Pff wat een frustratie
En nog niets gehoord van een incassobureau, tja, wat niet is kan nog komen, denk ik dan.
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Waarom open je nu een tweede topic waarin je Telfort de schuld geeft van de consequenties van je eigen gedrag?yas006 schreef:Beste mensen,
Ik heb enige tijd geleden een topic geopend met betrekking tot een preventel registratie.
Het is al een aantal jaar geleden dat ik hen heb betaald. Mijn rekening van destijds is opgeheven dus kon niet met een printscreen komen van mijn internetbankieren. En nog geven ze aan dat ik niet betaald heb, indien je niet betaald word je toch binnen die 5 jaar naar een incasso gestuurd? Nu heb ik mijn bank moeten aanschrijven met een hoop gedoe dat ik geen afschrift daarvan kan krijgen tenzij ik de exacte maand weet. Wat ook wel logisch is vanuit de bank zij gaan niet mijn hele bankgechiedenis na zoekende naar Telfort.
Pff wat een frustratie
Uit je vorige topic blijkt duidelijk dat je zelf een betalingsachterstand had; je hebt vervolgens zelf niets ondernomen en schuift nu de schuld van de melding af op anderen.
Het is niet de verantwoordelijkheid van Telfort of de bank om jouw administratie bij te houden. Dat is jouw eigen verantwoordelijkheid. Het is ook jouw eigen verantwoordelijkheid op tijd je rekeningen te betalen. Als er volgens Telfort dus nog wat openstaat en jij eigenlijk dus geen idee hebt (of geen bewijs hebt) dat dit is betaald, zou ik maar eens beginnen met die schuld te betalen.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Hallo yas006,
Wij hebben eerder afgesproken dat jij ons een bewijs van betaling zou sturen. Volgens onze administratie staat er nog een bedrag open. Wij hopen je bewijs van betaling alsnog te ontvangen zodat wij jou verder van dienst kunnen zijn. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Wij hebben eerder afgesproken dat jij ons een bewijs van betaling zou sturen. Volgens onze administratie staat er nog een bedrag open. Wij hopen je bewijs van betaling alsnog te ontvangen zodat wij jou verder van dienst kunnen zijn. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Wel grappig dat TS een topic opent met als titel "telfort onderneemt geen actie", terwijl nu blijkt dat TS dat zélf niet doet...
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Geheel terechte actie/reactie.Telfort webcare schreef:Hallo yas006,
Wij hebben eerder afgesproken dat jij ons een bewijs van betaling zou sturen. Volgens onze administratie staat er nog een bedrag open. Wij hopen je bewijs van betaling alsnog te ontvangen zodat wij jou verder van dienst kunnen zijn. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Om met de grote, maar helaas zo miskende , filosoof Tinky winky te spreken, "nog een keer, nog een keer". Gelukkig dat het webcare team eea duidelijk maakt.
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
Ja, eigenlijk zou de titel anders moeten zijn. Misschien: "yas006" betaalt rekeningen niet en onderneemt geen actie, maar schuift wel schuld eigen gedrag af op Telfort"Moneyman schreef:Wel grappig dat TS een topic opent met als titel "telfort onderneemt geen actie", terwijl nu blijkt dat TS dat zélf niet doet...
Re: TELFORT ONDERNEEMT GEEN ACTIE
soms heb ik mijn twijfel wel eens of registers als preventel nu echt noodzakelijk zijn, maar soms, bij het lezen van dit soort topics, kan ik mij toch wel weer volledig vinden in het nut van dergelijke registers.