Re: Nummerbehoud T-Mobile na 2 maanden nog steeds niet rond
Geplaatst: 19 mei 2017 00:03
Opzeggen, als je nummer nog niet acties is kun je gewoon opzeggen. En naar een andere provider gaan die je klachten wel serieus neemt als je die dan nog hebt. Tele2 heeft een enorme aanloop van nieuwe klanten en dit kunnen ze schijnbaar niet aan en dan krijg je dit soort zaken. Er is geen enkel probleem om je nummer alsnog mee te nemen bij een andere provider, dit kan/mag en moet gewoon kunnen.Jennyxtra schreef:Hoi,
2 maanden geleden heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij T-Mobile, hierbij heb ik direct nummerbehoud aangevraagd. Helaas is T-Mobile nu nog steeds bezig om mijn nummerbehoud door te voeren.
Omdat je niet overal 2 telefoonnummers kan registreren zoek ik regelmatig contact met T-Mobile om na te gaan wanneer het nu eens geregeld wordt echter krijg ik het ene excuus na het andere. Via Facebook heb ik al gezien dat er erg veel mensen zijn met dit probleem.
Indien T-Mobile mijn nummerbehoud niet binnen 6 maanden kan regelen wordt mijn oude nummer opnieuw uitgegeven.
Ik heb al telefonisch, via de chat op de website van T-Mobile en via Facebook contact opgenomen maar tot op heden geen resultaat.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer kan doen?
Groetjes, Jenny