Pagina 1 van 1

Re: Nummerbehoud T-Mobile na 2 maanden nog steeds niet rond

Geplaatst: 19 mei 2017 00:03
door sylvesterb
Jennyxtra schreef:Hoi,

2 maanden geleden heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij T-Mobile, hierbij heb ik direct nummerbehoud aangevraagd. Helaas is T-Mobile nu nog steeds bezig om mijn nummerbehoud door te voeren.
Omdat je niet overal 2 telefoonnummers kan registreren zoek ik regelmatig contact met T-Mobile om na te gaan wanneer het nu eens geregeld wordt echter krijg ik het ene excuus na het andere. Via Facebook heb ik al gezien dat er erg veel mensen zijn met dit probleem.
Indien T-Mobile mijn nummerbehoud niet binnen 6 maanden kan regelen wordt mijn oude nummer opnieuw uitgegeven.
Ik heb al telefonisch, via de chat op de website van T-Mobile en via Facebook contact opgenomen maar tot op heden geen resultaat.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer kan doen?

Groetjes, Jenny
Opzeggen, als je nummer nog niet acties is kun je gewoon opzeggen. En naar een andere provider gaan die je klachten wel serieus neemt als je die dan nog hebt. Tele2 heeft een enorme aanloop van nieuwe klanten en dit kunnen ze schijnbaar niet aan en dan krijg je dit soort zaken. Er is geen enkel probleem om je nummer alsnog mee te nemen bij een andere provider, dit kan/mag en moet gewoon kunnen.

Re: Nummerbehoud T-Mobile na 2 maanden nog steeds niet rond

Geplaatst: 19 mei 2017 08:08
door Nijogeth
Tele2 en T-mobile zijn 2 verschillende providers, sylvesterb

Re: Nummerbehoud T-Mobile na 2 maanden nog steeds niet rond

Geplaatst: 19 mei 2017 20:27
door Dirkie
Bij nummerbehoud zijn er 2 partijen, namelijk de oude en de nieuwe provider. Je geeft je gegevens aan de nieuwe provider inclusief het juiste simkaart nummer van je oude provider en de datum waarop het plaats moet vinden). Je nieuwe provider zet de nummer portering (want dat is het) in gang op de door jouw gewenste datum. Als je alles helemaal goed opgegeven hebt moet dit alles geen probleem zijn. Ik heb dit nu een aantal malen gedaan en nog nooit langer dan een half uur niet bereikbaar geweest. Je krijgt een SMS dat binnen een uur de portering gestart wordt en zodra je oude kaart niet meer werkt is je nieuwe actief.
Welke datum heb je overigens afgesproken voor deze portering?