LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Zakelijk Lang leve de privatisering!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
W. van den Bos
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2017 22:44

KPN Zakelijk Lang leve de privatisering!

Ongelezen bericht door W. van den Bos »

Al meer dan 8 dagen is ons bedrijf telefonisch niet meer bereikbaar, en na vele telefoongesprekken met vele medewerkers van de KPN klantenservice kom je geen meter verder. Kortom uitzichtloos.
Als er iemand een idee heeft dit concern in beweging te krijgen betreffende een oplossing hoor ik dit graag.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: KPN Zakelijk Lang leve de privatisering!

Ongelezen bericht door tampie74 »

Het Radar forum is voor consumenten aangezien het om een zakelijk iets gaat kunt u beter u klacht neer zetten op https://www.higherlevel.nl/

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: KPN Zakelijk Lang leve de privatisering!

Ongelezen bericht door sylvesterb »

W. van den Bos schreef:Al meer dan 8 dagen is ons bedrijf telefonisch niet meer bereikbaar, en na vele telefoongesprekken met vele medewerkers van de KPN klantenservice kom je geen meter verder. Kortom uitzichtloos.
Als er iemand een idee heeft dit concern in beweging te krijgen betreffende een oplossing hoor ik dit graag.
Waarschijnlijk heeft u een consumenten verbinding op naam van de zaak, dit maakt de verbinding niet zakelijk en er is geen sprake van een SLA. KPN heeft enkel een inspanningsverplichting om de storing z.s.m. op te lossen. Gezien u vele medewerkers heeft gesproken bij KPN hebben ze inspanning geleverd. De oplossing is altijd lastig maar je kunt bij KPN op facebook met de webcare afdeling overleggen.

Kleine tip, blijft vriendelijk tegen de mensen die het moeten gaan fixen, als je gaat schelden, dreigen met claims gaat een medewerker niet meer doen dat hij moet doen en wat jij wilt is dat de medewerker wat meer gaat doen dan hij hoort te doen (enkel een ticket aanmaken).

Als het is opgelost moet je eens goed gaan bedenken of een verbinding zonder SLA een optie is voor jouw bedrijf. Een verbinding met dergelijke garanties zijn een veelvoud van de "zakelijke verbindingen" van 30-50 euro zoals bij KPN, Ziggo e.d.

Gesloten