LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Whats app geeft geen melding meer na update

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Annemieke67
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 mar 2017 18:44

Whats app geeft geen melding meer na update

Ongelezen bericht door Annemieke67 »

Op mijn samsung s4 is er steeds automatisch een update van whats app. Na de laatste update krijg ik geen geluid meer als er een app komt. Alleen wanneer ik whats app echt open, krijg ik de berichten en de geluidsmeldingen. Dit is heel irritant, want nu moet ik steeds whats app openen om te kijken of ik een app heb. Er is verder helemaal niets veranderd. Heb alle instelingen voor de zekerheid opnieuw gedaan, zodat ik zeker weet dat dat exact hetzelfde is, maar helaas ook dat was niet de oplossing. Zijn er meer mensen met dit probleem, of weet iemand een oplossing? Ik wil het er niet af gooien en opnieuw erop zetten, want dan ben ik al mijn gesprekken kwijt en heb ik nog steeds geen zekerheid dat het probleem verholpen wordt. Dus help?

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Whats app geeft geen melding meer na update

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heb dit probleem ook met mijn whatsapp. Of ik krijg ze heel laat binnen of pas als ik het open. Reken er maar op dat er binnenkort wel weer een nieuwe update komt, dit komt namelijk wel vaker vooe.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Whats app geeft geen melding meer na update

Ongelezen bericht door rvjapio »

kijk eens onder de drie puntjes rechtsboven of alles klopt. En wlek geluid u verwacht bij een bericht. Ik heb dit probleem nog nooit gehad.

Gesloten