Tele2: Refurbished telefoons werken niet
Geplaatst: 06 dec 2017 18:16
Nooit ergens slechter behandeld. Klantenservice Tele2 spant de kroon. Ik zit hier al een maand met dure waardeloze kapotte refuckingfurbished troep in mijn maag gesplitst, kokend van woede over de aller- allerslechtste dienstverlening in history. De stoom komt uit mijn oren.
Mijn klantvraag is heeeeeeeeeeeel simpel:
Ik wil een goed functionerend toestel, en dan ga ik pas betalen. Simpel, maar bijTele2 werkelijk onmogelijk.
7 nov sluit ik abonnement af met Refurbished iPhone. Die blijkt verbinding naar internet nooit te kunnen maken. Gewoon, pech met een verkeerd toestel, mevrouw. Opgestuurd (met frisse tegenzin, op advies van Tele2 was er geen andere mogelijkheid) ter reparatie.
Na ruim 2 weken krijg ik een ander, refusbished toestel terug. Dat was op vrijdag 1 december. Ik blij, zet toestel aan en de camera geeft hele dikke strepen. Bel met Tele2: opsturen ter reparatie, andere oplossing hebben we niet. Ook kunt u geen manager spreken. Helaas kunnen we niets voor u doen.
Vandaag bied ik het toestel , ter reparatie (dan in godsnaam maar) aan bij Tele2 winkel in Alkmaar bij Anil.
Hij zegt: dit toestel heeft niet alleen een niet-goed werkende camera, maar ook zit het glas van het scherm scheef, waardoor de home-knop niet helemaal goed werkt. Dat hadden wij nog niet eens gezien, want toestel niet gebruikt.
Vervolgens willen ze daar het toestel NIET innemen met de omschrijving van deze klacht erbij, alsof we dit zelf hebben gedaan!! 'Dat ga ik er niet bij zetten, en 'Ik zou nooit een Refurbished toestel kopen, die verkopen we hier ook niet'
Maar ik ben hier toch bij Tele2, Anil? 'Nee, dat is anders'. (?!) Kortom, we zijn de winkel uitgestuurd met het toestel weer mee terug!!!!!! En de succeswensen en van de medewerker van Tele2 (waaaaaaat?!)
Vervolgens wordt ik vlak daarna gebeld nav telefonisch contact van zaterdag waarin ik had aangegeven ontevreden te zijn. Hehe, eindelijk iemand die het snapt. Dat had ik toch verkeerd: nee, ik ben alleen maar om te vragen hoe we het GESPREK beter hadden kunnen doen, over de inhoud weet ik niets en ga ik niet over. Ik vraag: laat me dan aub teruggebeld worden voor hulp hierbij, ik wil een oplossing. Nee, dat kan niet. Maar ik zal het navragen. Waarop ik na een half uur gebeld wordt: helaas mevrouw, ik kan niets voor u doen.
Ga nooit, maar dan ook nooit in zee met Tele2. Als ze eenmaal je centen maar hebben, ben je als klant helemaal niets waard.
Alle berichten van Tele2 alhier ten spijt, ' Wij gaan met u in gesprek over een oplossing als u een werkend toestel in huis heeft'
Er is daarin geen velden of wegen een medewerker te vinden bij Tele2 die mijn vraag/klacht/boosheid ook maar in de verste verte probeert te begrijpen en een OPLOSSING aandraagt, anders dan: opsturen ter reparatie, en zelfs dat schijnen ze niet te willen doen.
Ik plaats dit bericht dan maar her en der over het internet (zie ook mijn eerdere berichten hier in deze gekmakende cirkel van: wij kunnen niets voor u doen, mevrouw) en het delen hiervan wordt op prijs gesteld. Maak niet de fout die ik heb gemaakt door in zee te gaan met Tele2.
Mijn klantvraag is heeeeeeeeeeeel simpel:
Ik wil een goed functionerend toestel, en dan ga ik pas betalen. Simpel, maar bijTele2 werkelijk onmogelijk.
7 nov sluit ik abonnement af met Refurbished iPhone. Die blijkt verbinding naar internet nooit te kunnen maken. Gewoon, pech met een verkeerd toestel, mevrouw. Opgestuurd (met frisse tegenzin, op advies van Tele2 was er geen andere mogelijkheid) ter reparatie.
Na ruim 2 weken krijg ik een ander, refusbished toestel terug. Dat was op vrijdag 1 december. Ik blij, zet toestel aan en de camera geeft hele dikke strepen. Bel met Tele2: opsturen ter reparatie, andere oplossing hebben we niet. Ook kunt u geen manager spreken. Helaas kunnen we niets voor u doen.
Vandaag bied ik het toestel , ter reparatie (dan in godsnaam maar) aan bij Tele2 winkel in Alkmaar bij Anil.
Hij zegt: dit toestel heeft niet alleen een niet-goed werkende camera, maar ook zit het glas van het scherm scheef, waardoor de home-knop niet helemaal goed werkt. Dat hadden wij nog niet eens gezien, want toestel niet gebruikt.
Vervolgens willen ze daar het toestel NIET innemen met de omschrijving van deze klacht erbij, alsof we dit zelf hebben gedaan!! 'Dat ga ik er niet bij zetten, en 'Ik zou nooit een Refurbished toestel kopen, die verkopen we hier ook niet'
Maar ik ben hier toch bij Tele2, Anil? 'Nee, dat is anders'. (?!) Kortom, we zijn de winkel uitgestuurd met het toestel weer mee terug!!!!!! En de succeswensen en van de medewerker van Tele2 (waaaaaaat?!)
Vervolgens wordt ik vlak daarna gebeld nav telefonisch contact van zaterdag waarin ik had aangegeven ontevreden te zijn. Hehe, eindelijk iemand die het snapt. Dat had ik toch verkeerd: nee, ik ben alleen maar om te vragen hoe we het GESPREK beter hadden kunnen doen, over de inhoud weet ik niets en ga ik niet over. Ik vraag: laat me dan aub teruggebeld worden voor hulp hierbij, ik wil een oplossing. Nee, dat kan niet. Maar ik zal het navragen. Waarop ik na een half uur gebeld wordt: helaas mevrouw, ik kan niets voor u doen.
Ga nooit, maar dan ook nooit in zee met Tele2. Als ze eenmaal je centen maar hebben, ben je als klant helemaal niets waard.
Alle berichten van Tele2 alhier ten spijt, ' Wij gaan met u in gesprek over een oplossing als u een werkend toestel in huis heeft'
Er is daarin geen velden of wegen een medewerker te vinden bij Tele2 die mijn vraag/klacht/boosheid ook maar in de verste verte probeert te begrijpen en een OPLOSSING aandraagt, anders dan: opsturen ter reparatie, en zelfs dat schijnen ze niet te willen doen.
Ik plaats dit bericht dan maar her en der over het internet (zie ook mijn eerdere berichten hier in deze gekmakende cirkel van: wij kunnen niets voor u doen, mevrouw) en het delen hiervan wordt op prijs gesteld. Maak niet de fout die ik heb gemaakt door in zee te gaan met Tele2.