telfort/klachten afhandeling
Geplaatst: 11 dec 2017 21:03
De klacht
IK HEB 1 MAAND GELEDEN ONDERSTAANDE KLACHT OPGESTUURD. MIJN KLACHT IS ZOEK WORD TEGEN MIJ GEZEGD DOOR TELFORT. IK BEN NOG STEEDS NIET VERDER GEHOLPEN. IK HEB TOT OP HEDEN NOG STEEDS GEEN BEREIK. IK WIL GRAAG VERDER GEHOLPEN WORDEN.
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb in maart 2016 mijn sim-only abonnement laten verlengen met de voorwaarden dat het maandelijks opzegbaar is.
Ik heb tijdens gesprek gesproken met een medewerkster en die heeft mij een bevestiging gestuurd via de mail.
Navraag gedaan aan haar waarom niet in de brief staat dat mijn abonnement maandelijks opzegbaar is. Zij gaf aan dat ze een standaard mail heeft opgestuurd. Volgens haar staat in jullie voorwaarden 2.3. dat het maandelijks opzegbaar is.
Ik heb onlangs contact opgenomen hierover en er is mij verteld dat mijn abonnement voor 1 jaar is.
Ik heb diverse keren contact met jullie opgenomen vanwege mijn slechte internetbereik in buitenland. Tot op heden is het probleem niet opgelost. Daarnaast beloven jullie 4G en heb ik tot op heden ook niets van gemerkt. Mijn bereikbaarheid is 3G.
Ik vraag jullie om mijn abonnement per direct stop te zetten! Ik ga er niet akkoord mee dat er mij in gesprek iets anders word toegezegd en achteraf is het omgekeerde verhaal.
Graag hoor ik van jullie met een oplossing
Met vriendelijke groet,
Ahmadi
IK HEB 1 MAAND GELEDEN ONDERSTAANDE KLACHT OPGESTUURD. MIJN KLACHT IS ZOEK WORD TEGEN MIJ GEZEGD DOOR TELFORT. IK BEN NOG STEEDS NIET VERDER GEHOLPEN. IK HEB TOT OP HEDEN NOG STEEDS GEEN BEREIK. IK WIL GRAAG VERDER GEHOLPEN WORDEN.
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb in maart 2016 mijn sim-only abonnement laten verlengen met de voorwaarden dat het maandelijks opzegbaar is.
Ik heb tijdens gesprek gesproken met een medewerkster en die heeft mij een bevestiging gestuurd via de mail.
Navraag gedaan aan haar waarom niet in de brief staat dat mijn abonnement maandelijks opzegbaar is. Zij gaf aan dat ze een standaard mail heeft opgestuurd. Volgens haar staat in jullie voorwaarden 2.3. dat het maandelijks opzegbaar is.
Ik heb onlangs contact opgenomen hierover en er is mij verteld dat mijn abonnement voor 1 jaar is.
Ik heb diverse keren contact met jullie opgenomen vanwege mijn slechte internetbereik in buitenland. Tot op heden is het probleem niet opgelost. Daarnaast beloven jullie 4G en heb ik tot op heden ook niets van gemerkt. Mijn bereikbaarheid is 3G.
Ik vraag jullie om mijn abonnement per direct stop te zetten! Ik ga er niet akkoord mee dat er mij in gesprek iets anders word toegezegd en achteraf is het omgekeerde verhaal.
Graag hoor ik van jullie met een oplossing
Met vriendelijke groet,
Ahmadi