Storing vaste telefoonlijn Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Evansteen68
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2018 19:36

Storing vaste telefoonlijn Telfort

Ongelezen bericht door Evansteen68 »

Zijn er hier meer mensen die, inmiddels al 4 dagen, geen gebruik kunnen maken van hun vaste telefoonlijn van Telfort glasvezel? Bellen en gebeld worden is onmogelijk en klagen bij Telfort lijkt totaal geen indruk te maken en het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Je staat als klant met je rug tegen de muur, want je kan ze niet bereiken. Adviezen zijn welkom
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2018 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

sylvesterb
Berichten: 4177
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Storing vaste telefoonlijn Telfort

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Evansteen68 schreef:Zijn er hier meer mensen die, inmiddels al 4 dagen, geen gebruik kunnen maken van hun vaste telefoonlijn van Telfort glasvezel? Bellen en gebeld worden is onmogelijk en klagen bij Telfort lijkt totaal geen indruk te maken en het probleem is dus nog steeds niet opgelost. Je staat als klant met je rug tegen de muur, want je kan ze niet bereiken. Adviezen zijn welkom
Wat zegt telfort? Of heb je ze nog niet gesproken?

Icasheb
Berichten: 240
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Storing vaste telefoonlijn Telfort

Ongelezen bericht door Icasheb »

Ik weet dat in sommige regio's telfort een storing had betreft het bellen. Heb je geen mobiel waarmee je kan bellen of met de telefoon van iemand anders? Telfort heeft ook verschillende fora waarop ze te bereiken zijn. Hun eigen forum op telfort.nl. Facebook en twitter ook. Al eens de modum een reset gegeven? Soms kan dat nog wel eens helpen.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Storing vaste telefoonlijn Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Er was inderdaad sprake van een storing met vast bellen welke op 2 maart is opgelost.
Namens Telfort excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)

Plaats reactie