LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing: Rekeningen van Telfort mobiel zijn onjuist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kooss
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2018 13:32

Waarschuwing: Rekeningen van Telfort mobiel zijn onjuist

Ongelezen bericht door Kooss »

Ik bekeek mijn rekening van mijn mobiele Telfort abonnement en daar klopte niets van.
Het verbruik en het bundeloverzicht waren met elkaar in tegenspraak.
Gebeld met de servicelijn na doorvragen bleek dat alle rekeningen en de waarden in de "mijn Telfort" app niet klopten.
Er wordt aan gewerkt werd medegedeeld. Ik stelde voor dat het misschien wel handig is dit op de website te vermelden.
Mensen die de app in de gaten houden om extra kosten te vermijden zouden hierdoor een hoge rekening kunnen krijgen.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Waarschuwing: Rekeningen van Telfort mobiel zijn onjuist

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo Koos,

Er zijn inderdaad wat problemen met het weergeven van het mobiele tegoed (belminuten en MB's) in Mijn Telfort. Deze problemen zijn wij momenteel aan het onderzoeken en hopen zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.
De problemen zouden echter geen invloed moeten hebben op je factuur omdat het puur een weergave probleem betreft.
Ik wil je daarom graag uitnodigen op ons forum en de instructies op te volgens die staan aangegeven in dit topic zodat ik jouw factuur kan bekijken.
Laat je even weten zodra je je gegevens aan je profiel hebt toegevoegd? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Waarschuwing: Rekeningen van Telfort mobiel zijn onjuist

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Telfort webcare schreef:Hallo Koos,

Er zijn inderdaad wat problemen met het weergeven van het mobiele tegoed (belminuten en MB's) in Mijn Telfort. Deze problemen zijn wij momenteel aan het onderzoeken en hopen zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.
De problemen zouden echter geen invloed moeten hebben op je factuur omdat het puur een weergave probleem betreft.
Ik wil je daarom graag uitnodigen op ons forum en de instructies op te volgens die staan aangegeven in dit topic zodat ik jouw factuur kan bekijken.
Laat je even weten zodra je je gegevens aan je profiel hebt toegevoegd? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)
Ik denk dat TS bedoeld dat een verkeerde weergave van het mobiele tegoed (belminuten en MB's) invloed kan hebben op de factuur omdat er hierdoor eventueel meer belminuten en MB's worden verbruikt doordat de weergave van het mobiele tegoed meer aan zou kunnen geven dan het werkelijke tegoed. c.q. buiten de bundel verbruik.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Waarschuwing: Rekeningen van Telfort mobiel zijn onjuist

Ongelezen bericht door Radar »

Een woordvoerder van Telfort laat tegen Radar weten dat de gemelde problemen inmiddels verholpen zouden moeten zijn. Zie ook het nieuwsbericht: Telfort toont onjuist verbruik op site door een storing. Als de problemen voor jou nog niet verholpen zijn, laat het dan in dit topic weten.

Gesloten