Ziggo en omgaan met vaste klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
appeltje76
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2018 11:50

Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door appeltje76 »

Twee weken geleden begon alle ellende met Ziggo. Opeens konden we geen tv meer kijken. Na contact met Ziggo bleek dat we opeens weer woonden op het adres waar we 4 jaar geleden gewoond hadden. Dit zou opgelost worden. Na een paar dagen was dit opgelost maar nu deed de telefoon het niet meer. De telefoon stond nu op het adres van 4 jaar geleden. Uiteindelijk zou dit opgelost worden maar kregen we steeds mailtjes dat we toch een ander nummer kregen, weer op het andere adres woonden en noem maar op. Na een paar dagen kregen we te horen dat er een storing was in de straat. Dit gebeurde op 29 maart en zou tot 3 april duren. Elke dag kwam er een dag bij (heel vreemd want andere klanten hadden er geen last van). Uiteindelijk 5 april zouden we weer vaste telefoon hebben. Maar nee hoor weer geen vaste telefoon. Ondertussen liepen de mobiele kosten compleet uit de hand (we hebben tenslotte niet voor niets onbeperkt bellen). Weer contact opgenomen maar nee ze wisten het ook niet. Het zou aan onze kabels liggen. Alle kabels vervangen maar nog een probleem. Nadat ik zei dat er dan maar een monteur moest komen kwamen ze met het voorstel dat deze op zijn vroegst 10 april kon komen. Natuurlijk gingen we hier niet mee akkoord. Dan konden ze niets voor ons doen want het was zo druk momenteel voor de monteurs. Nu alles opgezegd en toen kwamen ze nog aanzetten met de melding dat we nog een maand aan ze vastzaten want dat waren de regels. Uitgelegd dat hun regels ook zijn dat ze een dienst leveren wat ze al weken niet doen door hun fout.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Zo te lezen gaat hier heel wat mis! Geheel begrijpelijk dat je dan wilt opzeggen maar uiteraard helpen we je liever met het oplossen van je probleem. Wil je ons een privebericht sturen met je postcode+huisnummer en een kopie van bovenstaand bericht? Dan gaan we je daar verder helpen.

Groet,

Jelle van Ziggo

Moneyman
Berichten: 16689
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door Moneyman »

appeltje76 schreef:Twee weken geleden begon alle ellende met Ziggo. Opeens konden we geen tv meer kijken. Na contact met Ziggo bleek dat we opeens weer woonden op het adres waar we 4 jaar geleden gewoond hadden. Dit zou opgelost worden. Na een paar dagen was dit opgelost maar nu deed de telefoon het niet meer. De telefoon stond nu op het adres van 4 jaar geleden. Uiteindelijk zou dit opgelost worden maar kregen we steeds mailtjes dat we toch een ander nummer kregen, weer op het andere adres woonden en noem maar op. Na een paar dagen kregen we te horen dat er een storing was in de straat. Dit gebeurde op 29 maart en zou tot 3 april duren. Elke dag kwam er een dag bij (heel vreemd want andere klanten hadden er geen last van). Uiteindelijk 5 april zouden we weer vaste telefoon hebben. Maar nee hoor weer geen vaste telefoon. Ondertussen liepen de mobiele kosten compleet uit de hand (we hebben tenslotte niet voor niets onbeperkt bellen). Weer contact opgenomen maar nee ze wisten het ook niet. Het zou aan onze kabels liggen. Alle kabels vervangen maar nog een probleem. Nadat ik zei dat er dan maar een monteur moest komen kwamen ze met het voorstel dat deze op zijn vroegst 10 april kon komen. Natuurlijk gingen we hier niet mee akkoord. Dan konden ze niets voor ons doen want het was zo druk momenteel voor de monteurs. Nu alles opgezegd en toen kwamen ze nog aanzetten met de melding dat we nog een maand aan ze vastzaten want dat waren de regels. Uitgelegd dat hun regels ook zijn dat ze een dienst leveren wat ze al weken niet doen door hun fout.
Vanwaar die melding over vaste klanten in de topictitel?

alfatrion
Berichten: 17484
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door alfatrion »

Uit eigen ervaring kan ik melden dat Ziggo kleine tekortkomingen relatief makkelijk vergoed.

snuffel1
Berichten: 3745
Lid geworden op: 06 dec 2012 16:14

Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door snuffel1 »

Het Ziggo web team is er al mee aan de slag gegaan maar u beweert eigenlijk dat Ziggo al uw actuele gegevens kwijt is geraakt en speciaal voor u alle oude adresgegevens is het bestand heeft gezet. M.i. is er meer aan de hand maar om dat mede te delen is aan u.

witte angora
Berichten: 22973
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door witte angora »

appeltje76 schreef:op zijn vroegst 10 april
Vandaag is het vrijdag de 6e. Morgen is het zaterdag de 7e, daarna komt zondag de 8e. Dat zijn dagen waarop over het algemeen niet gewerkt wordt.

Dan krijg je maandag de 9e, en dinsdag de 10e zouden ze eventueel kunnen komen. Zou het inderdaad kunnen dat de planning voor de monteurs voor maandag de 9e vanmorgen/vanmiddag al klaar is gezet en dat er die dag inderdaad geen ruimte is?

En nee, Ziggo is ook niet mijn favoriet, maar we moeten wel bij de feiten blijven... :wink:

Nevyn
Berichten: 280
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Ziggo en omgaan met vaste klanten

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ben wel al jaren een zeer tevreden Ziggo klant . Heb 1x voor het weekend problemen gehad. Wilde niet zonder TV Internet het weekend in, toen kon er in 1 x wel een monteur komen die alles binnen een kwartier had opgelost.
Mijn tip aan Ziggo, houdt een paar monteurs op achterhand voor nood gevallen, net als een CV onderhoudsbedrijf dit doet.

Plaats reactie