LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op je klantvoordeel: Telfort mobiel abonnement te duur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jokro
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:47

Let op je klantvoordeel: Telfort mobiel abonnement te duur

Ongelezen bericht door Jokro »

Tijdens mijn vakantie in Italië bleek ik te weinig belminuten en data te hebben. Budget bijkopen kan bij Telfort niet :roll: . Wel kun je via de mijn Telfort app eens per maand een ander abonnement kiezen, dat met terugwerkende kracht van het begin van de maand in gaat. Dit leek een prima alternatief voor het bijkopen van capaciteit: ik kon de lopende maand het abonnement verruimen en het de volgende maand weer terugzetten naar het huidige abonnement. Dit maakte ik op uit de beschrijving van Telfort. De praktijk bleek anders. Telfort geeft nl in de beschrijving van de opties niet aan dat je je klantvoordeel bij een gecombineerd abonnement (TV Internet en mobiel) van €2.50 per maand verliest. Dat moet je lezen in de Algemene Voorwaarden :mrgreen: . Ik vind het zeer klantonvriendelijk dat deze info niet ook bij de info over de contractwijziging wordt vermeld. Is dit misschien opzet :oops: ? De mobiele abonnementen van Telfort zijn bepaald niet voordelig. Door het klantvoordeel had ik mij laten verleiden om toch een abonnement bij Telfort te nemen. Dit zou ik nu niet opnieuw doen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Let op je klantvoordeel: Telfort mobiel abonnement te duur

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Jokro schreef:Tijdens mijn vakantie in Italië bleek ik te weinig belminuten en data te hebben. Budget bijkopen kan bij Telfort niet :roll: . Wel kun je via de mijn Telfort app eens per maand een ander abonnement kiezen, dat met terugwerkende kracht van het begin van de maand in gaat. Dit leek een prima alternatief voor het bijkopen van capaciteit: ik kon de lopende maand het abonnement verruimen en het de volgende maand weer terugzetten naar het huidige abonnement. Dit maakte ik op uit de beschrijving van Telfort. De praktijk bleek anders. Telfort geeft nl in de beschrijving van de opties niet aan dat je je klantvoordeel bij een gecombineerd abonnement (TV Internet en mobiel) van €2.50 per maand verliest. Dat moet je lezen in de Algemene Voorwaarden :mrgreen: . Ik vind het zeer klantonvriendelijk dat deze info niet ook bij de info over de contractwijziging wordt vermeld. Is dit misschien opzet :oops: ? De mobiele abonnementen van Telfort zijn bepaald niet voordelig. Door het klantvoordeel had ik mij laten verleiden om toch een abonnement bij Telfort te nemen. Dit zou ik nu niet opnieuw doen.
Dit is een forum geen review site. Wat is precies je vraag?
Telfort is trouwens een low budget aanbieder dus weet niet waarop je baseert dat ze niet voordelig zijn.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Let op je klantvoordeel: Telfort mobiel abonnement te duur

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo jokro,

Als je je bundel of je abonnement wijzigt dan komt de korting en het meegnomen tegoed van de afgelopen maanden te vervallen. Dit staat ook aangegeven bij voorwaarden wijzigen bundel op onze site. Zie onderstaande link.

Bundels wijzigen

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)

Gesloten