LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone nooit aan beginnen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jgroz
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 nov 2018 17:28

Youfone nooit aan beginnen

Ongelezen bericht door Jgroz »

Jaren lang een abonnement bij Vodafone gehad.
Heb me laten verleiden door een goedkoop abonnement youfone 300 bel min en 5 gig

Bij Vodafone in anderhalf jaar niet de 300 bel minuten gehaald
De eerste maand youfone had ik gelijk een hogere rekening ze ronden de belminuten naar boven af aldus de telefoniste dus was ik gelijk al duurder uit.
Heb in middels weer Vodafone en abonnement blijft lopen bij Yoy fone gebruik de sim kaart niet meer.

Kijk ik toevallig naar mijn bank rekening omdat ik naar iets aan het zoeken was was er meerdere keren een onterecht bedrag afgeschreven met als hoogste 150,- euro welke 10,50 moet zijn.
De klanten dienst gebeld na 15 minuten in de wachtstand word de verbinding verbroken nog weer 11 minuten gebeld eindelijk krijg ik iemand aan de telefoon, en uitgelegd wat het probleem was en volgens de dame kloppen de bedragen niet maar daar kan ze niets aan doen want dat is een andere afdeling, vraag ik of ze me wil doorverbinden, dit gaat niet volgens haar, ze kan er niets aan doen je moet een ander nummer bellen, hallo weer een half uur in de wacht staan, uiteindelijk vraag ik om het andere nummer, maar die kun je niet bellen zijn al gesloten het is nota bene 16.53 uur
inmiddels wat verder gekeken er zijn zo meerdere afschrijvingen welke niet kloppen met de facturen.
You fone ????? nooit aan beginnen iets wat te mooi is om waar te zijn is ook niet waar.
Youfone nachtmerrie maar dan de klantenservice is een totale ramp de belminuten word mee gegoogeld.
NIET AAN BEGINNEN
Ben weer blij met mijn oude en vertrouwde vodafone

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Youfone nooit aan beginnen

Ongelezen bericht door mahadma »

Dit is een typisch ding om per brief/email te doen, kunt u meteen bewijzen bijvoegen. Als u na de verandering meer bent gaan betalen ligt dat aan o.a. een veranderd bel/data gedrag. En dat weet u zelf. Wat is de specificatie van deze hoge eerste nota's.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Youfone nooit aan beginnen

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

TS opgelucht?

1 ik zie geen vraag.
2 overal worden fouten gemaakt.

Moneyman
Berichten: 30029
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Youfone nooit aan beginnen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jgroz schreef:
13 nov 2018 17:44
Jaren lang een abonnement bij Vodafone gehad.
Heb me laten verleiden door een goedkoop abonnement youfone 300 bel min en 5 gig

[Tekst verwijderd]

En nu? Is t opgelost?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jun 2019 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig volledige bericht quoten

Gesloten