[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd - Pagina 2
Pagina 2 van 4

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 19 aug 2019 18:47
door reggie2
Bob Schurkjens schreef:
19 aug 2019 18:30
Waarom zouden klanten door al die hoepels moeten springen? Je kan Ziggo niet eens mailen. Doe je dat wel, dan krijg je een standaard reactie dat ze mail niet lezen!
Beste lezer,

Dit is een automatisch antwoord. Berichten naar dit e-mailadres worden namelijk niet gelezen.
En dat is geen noreply adres maar ziggo.contact@ ziggo punt nl

Leuk als je een tijdje bezig bent geweest met het opstellen van een e-mail aan Ziggo. Je komt in een doolhof terecht. Bellen? Half uur wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt is normaal. En dan word je nóg niet geholpen. Ze maken klanten murw. In de laatste providermonitor van de Consumentenbond staat Ziggo helemaal onderaan met de laagste klanttevredenheid, nog onder prijsvechter Tele2. Ik snap inmiddels waarom.



Ik niet, ik herken dit ook niet. Word altijd netjes en zonder gedoe geholpen, dat was bij KPN wel anders.

Tja zo zal iedereen wel over de ene wel en over de andere niet tevreden zijn.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 19 aug 2019 19:38
door renewouters
Bob Schurkjens schreef:
19 aug 2019 14:15
Ziggo maakt er kennelijk een gewoonte van om tariefsverhogingen niet te melden. Ze hebben mijn abonnement verhoogd van 39,95 naar 42,50 zonder kennisgeving. Wettelijk gewoon niet toegestaan.
DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 19 aug 2019 20:01
door Lady1234
Toen ik nog KPN had, was ik uiterst tevreden over hen.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 19 aug 2019 20:09
door Bob Schurkjens
Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren)
Waar haal je dat nou vandaan? Wie maakt hier wie zwart? Je schrijft zelf onzin.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 19 aug 2019 20:15
door moederslink
Al jaren klant van Ziggo ...geen problemen.
Alles wordt doorgegeven via de mail, ook de verhogingen , de eventuele werkzaamheden etc.
Als er iets is bel ik ze .avonds , gratis naar 1200 v.a mijn vaste lijn ( ja ja die heb ik nog :D )

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 19 aug 2019 21:10
door reggie2
renewouters schreef:
19 aug 2019 19:38


DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.

Wat een onzin, omdat jij tevreden bent hoeft een ander nog niet tevreden te zijn.
Bob laat hier weten hoe hij over Ziggo denkt en dat mag, niks zwartmakerij. Ik vind KPN naadje , slechte ervaring mee, maar daar heeft een ander weer goede ervaringen mee.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 14:36
door Boesta
Bob Schurkjens schreef:
19 aug 2019 15:37
Wat denk je dat ik gedaan heb? Telefonisch is Ziggo vrijwel onbereikbaar. Hopelijk ben ik er straks van af met hulp van de SGC. Klantenservice komt afspraken niet na. Technische problemen. Etc. Maar goed, allemaal off-topic. Ik hoop dat topicstarter zijn/haar problemen met Ziggo wel opgelost krijgt.

Dat is best vreemd!

ZIGGO is juist heel erg goed bereikbaar per telefoon. Er zijn ook diverse mogelijkheden online waar je ook binnen een paar uur geholpen goed wordt. Misschien moet u even kijken of u wel het juiste telefoonnummer gebruikt, want dat ze slecht telefonisch bereikbaar zijn klopt gewoon niet.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 14:38
door Boesta
reggie2 schreef:
19 aug 2019 21:10
renewouters schreef:
19 aug 2019 19:38


DIt soort zwartmaakberichten zouden eigenlijk in een ban moeten resulteren van de moderator. Ik ben al jaren Ziggo klant en er is nog nooit iets veranderd zonder kennisgeving. Het feit dat mensen hun email niet lezen (of het ooit opgegeven email account niet meer gebruiken of controleren) kan je Ziggo niet aanrekenen. Maar het soort onzinberichten zoals jij schrijft komen wel in de zoekresultaten naar voren.

Wat een onzin, omdat jij tevreden bent hoeft een ander nog niet tevreden te zijn.
Bob laat hier weten hoe hij over Ziggo denkt en dat mag, niks zwartmakerij. Ik vind KPN naadje , slechte ervaring mee, maar daar heeft een ander weer goede ervaringen mee.
Als Bob het complete verhaal verteld. De waarheid. Heb ik er geen moeite mee als iemand zo negatief is in een post. Maar als het een eenzijdig verhaal is dat niet compleet (naar waarheid) verteld wordt heb ik er wel moeite mee. In de berichten van Bob staan gewoon een aantal onwaarheden.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 15:32
door mahadma
https://www.ziggo.nl/tarieven/bellen/

*Bellen naar het buitenland
Toeslag voor bellen naar buitenlandse mobiele nummers is € 0,25 per minuut.
Toeslag voor bellen naar buitenlandse servicenummers is € 1 per minuut.
Bestemmingen zonder toeslag mobiele nummers: Europese Unie, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawai), Canada, Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Caribisch Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba), Israël, Palestijnse Gebieden, Rusland, Oekraine, Wit Rusland, Tunesië, Algerije, Egypte, Sudan en Libië.
We gebruiken 6 overzichtelijke zones waarbij we per zone 1 vast tarief hanteren. In onderstaand uitklappers vind je meer tarieveninformatie, per zone gespecialiseerd.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 17:27
door reggie2
Boesta schreef:
23 aug 2019 14:38
reggie2 schreef:
19 aug 2019 21:10

Als Bob het complete verhaal verteld. De waarheid. Heb ik er geen moeite mee als iemand zo negatief is in een post. Maar als het een eenzijdig verhaal is dat niet compleet (naar waarheid) verteld wordt heb ik er wel moeite mee. In de berichten van Bob staan gewoon een aantal onwaarheden.
Dat vind jij , ik vind dat niet.
Ieder mens mag zijn afkeer/negatieve ervaring neerzetten. Dat bepaal jij of ik namelijk niet.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 18:14
door StevieNL81
NeoDutchio schreef:
23 aug 2019 18:00

Als ik mijn post niet open maak kan ik ook niet roepen dat de belastingdienst mij niets gestuurd heeft.
:lol: ow jawel die brieven herkent iedereen... Ook zonder ze open te maken :lol:

Happy weekend!

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 18:31
door reggie2
Ik heb toch niet de indruk dat Bob hier zomaar iets neerplempt. Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 23 aug 2019 19:46
door Moneyman
reggie2 schreef:
23 aug 2019 18:31
Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.
Was het maar waar :lol: :lol:

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 24 aug 2019 09:44
door ierland
Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 24 aug 2019 10:37
door sylvesterb
ierland schreef:
24 aug 2019 09:44
Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.
Dus jij hebt al 40 jaar internet van een Ziggo? Terwijl de eerste provider actief werd in 1993 en dit was via een inbelverbinding, welke Ziggo (of haar voorgangers) nooit hebben aangeboden. Heel knap....

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 24 aug 2019 10:50
door ZeerPrivé
sylvesterb schreef:
24 aug 2019 10:37
ierland schreef:
24 aug 2019 09:44
Ik zit al 40 jaar bij ziggo en haar voorgangers en ik ben tot nu toe van iedere wijziging op de hoogte gesteld, dus nooit een verrassing in de rekening. En als er al wat niet helemaal goed ging, is dat gelijk en tot volle tevredenheid opgelost. Zonder morren, geweldige service dus.
Dus jij hebt al 40 jaar internet van een Ziggo? Terwijl de eerste provider actief werd in 1993 en dit was via een inbelverbinding, welke Ziggo (of haar voorgangers) nooit hebben aangeboden. Heel knap....

Waar schrijft Ierland dat hij het over internet van Ziggo heeft. Casema (één van de voorgangers van Ziggo) is in 1970 begonnen met het aanbieden van televisie. Daar kreeg je o.a. ook een rekening voor.

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 24 aug 2019 10:53
door reggie2
Moneyman schreef:
23 aug 2019 19:46
reggie2 schreef:
23 aug 2019 18:31
Hij is een van de weinigen die met onzin dingen komt.
Was het maar waar :lol: :lol:
Jij zet nuttige dingen op het forum? :D

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 25 aug 2019 14:13
door Moneyman
Volgens velen wel :mrgreen:

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 25 aug 2019 14:17
door moederslink
En iedereen heeft zijn goede en zijn minder goede dagen.. :wink:

Re: Ziggo volop bellen internationaal tarief gewijzigd

Geplaatst: 29 aug 2019 19:25
door henk.vinke
Minder goede dagen zijn bij de afdeling facturen in de overhand ben al 7 maanden aan het bellen met Ziggo om mijn abonnement geregeld te krijgen heb vol op bellen krijg al 7 maanden telefoon kosten in rekening gebracht nu al weer wordt al 7 maanden geregeld met creditnota nu weer van de afgelopen maanden verrekend maar deze maand weer fout.