LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dan op internet bij een forum een vraag stellen. Hoe dan?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat bedoel ik! Als het nu een ingezonden brief bij "Margriet weet raad" was.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

TS wil geen internet / geen data abonnement op zijn mobiel. Dat TS wel over internet beschikt, lijkt mij nogal duidelijk.
Ik hoop dat iemand mijn vader (87) kan helpen. Ik stel deze vraag omdat hij geen internet heeft en dus hier niet terecht kan.

Gioia91
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2019 12:51

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door Gioia91 »

Hoi Peter,

Ik las je verhaal en moest hier even op reageren. Zelf werk ik bij T-Mobile en ik weet zeker dat we hier samen een oplossing voor kunnen vinden - we laten je vader zeker niet in de kou staan, dat beloof ik!

Wil je mij een privébericht sturen via ons Facebook account (https://bit.ly/2MxdeDC) óf via ons Twitter account (https://twitter.com/tmobile_webcare)? Wil je in je bericht aangeven dat je met mij - Gioia - contact hebt gehad over het bericht op Radar? Dan ga ik kijken wat we voor je vader kunnen doen.

Groet,
Gioia

peter17111962
Berichten: 577
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Iedereen bedankt voor alle reacties. We zijn naar een KPN winkel geweest en daar vertelden ze ons dat van een oudere GSM van
T-Mobile gratis de simlock verwijderd kan worden. en liet ons een website zien van T-Mobile waar na invoeren van het IMEI
nummer een code als antwoord komt, Die ingetoetst moet worden op de telefoon, en dat deze dan simlock vrij is. Ook vertelde
ze daar in die winkel dat een pre-paid van een andere provider eenvoudig omgezet kan worden naar KPN. Moet wel gebeuren
in een KPN telefoon winkel en persoonlijk langskomen , Hij vertelde ook dat 2G van KPN voorlopig nog tot 2025 actief blijft, en
mogelijk zelfs nog langer. Ook "Gioia" van T-Mobile bedankt voor dat aanbood in die laatste reactie, Helaas hebben wij geen
Facebook, Twitter of andere social media.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door sjohie »

peter17111962 schreef:
03 jan 2020 10:46
Iedereen bedankt voor alle reacties. We zijn naar een KPN winkel geweest en daar vertelden ze ons dat van een oudere GSM van
T-Mobile gratis de simlock verwijderd kan worden. en liet ons een website zien van T-Mobile waar na invoeren van het IMEI
nummer een code als antwoord komt, Die ingetoetst moet worden op de telefoon, en dat deze dan simlock vrij is. Ook vertelde
ze daar in die winkel dat een pre-paid van een andere provider eenvoudig omgezet kan worden naar KPN. Moet wel gebeuren
in een KPN telefoon winkel en persoonlijk langskomen , Hij vertelde ook dat 2G van KPN voorlopig nog tot 2025 actief blijft, en
mogelijk zelfs nog langer. Ook "Gioia" van T-Mobile bedankt voor dat aanbood in die laatste reactie, Helaas hebben wij geen
Facebook, Twitter of andere social media.
Uw vader gaat dus met het oude, simlockvrij gemaakte toestel (Samsung SGH-X510) van T-mobile, over naar KPN? Zoals ik al eerder schreef, check vóór de overstap even de dekking van KPN in uw vaders woonplaats tov T-Mobile, om teleurstelling te voorkomen.

Hier kan u de dekking van het T-mobile netwerk zien, en op deze website die van KPN. Let op!, op beide sites staat het overzicht standaard op 4G, maar in beide gevallen kunt u links in de legenda "2G" aanvinken, en rest van de smaken (3G/4G) uitzetten.

peter17111962
Berichten: 577
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Probleem met T-Mobile

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Hallo "sjohie"

2G van KPN is hier prima. ikzelf had eerst oude Nokia en nu een nieuwe Nokia 130 beide alleen 2G toestellen
Ik bel zelf al sinds 1994 via KPN via het 2G netwerk. Nooit problemen hier prima dekking. volledige signaal sterkte
maar toch bedankt voor de tip.

Gesloten