LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dogsbodylanguage
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2018 13:41
Contacteer:

Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door dogsbodylanguage »

Goeden morgen allemaal.
Ik wou even het volgende kwijt over de KPN. Ik ben regelmatig in een asiel in IJsselstein. Nu blijkt dat ze al 4 dagen geen telefoon, internet en pinautomaat hebben. Ze proberen al die tijd al contact op te nemen met KPN. Dit schijnt een gigantisch probleem te zijn. De KPN doet niet eens de moeite om te kijken wat er mis is. In de tussen tijd wouden mensen reserveren en moesten dit dus via facebook regelen. Dit is toch te gek voor woorden.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door sylvesterb »

dogsbodylanguage schreef:
09 mei 2020 12:15
Goeden morgen allemaal.
Ik wou even het volgende kwijt over de KPN. Ik ben regelmatig in een asiel in IJsselstein. Nu blijkt dat ze al 4 dagen geen telefoon, internet en pinautomaat hebben. Ze proberen al die tijd al contact op te nemen met KPN. Dit schijnt een gigantisch probleem te zijn. De KPN doet niet eens de moeite om te kijken wat er mis is. In de tussen tijd wouden mensen reserveren en moesten dit dus via facebook regelen. Dit is toch te gek voor woorden.
Kan me niet voorstellen dat de KPN helpdesk niet heeft gekeken wat het probleem is. Daarbij is 4 dagen niet extreem lang voor een verbinding zonder SLA overeenkomst, ik neem tenminste aan dat ze die hebben.

Feinel
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2018 01:11

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door Feinel »

Leuk, van horen zeggen een verhaal op radar dumpen terwijl je zelf geen eens precies weet wat er aan de hand is.
Daarnaast, als de helpdesk van kpn 4 dagen onbereikbaar zou zijn, zou dat met meerdere miljoenen klanten toch wel inmiddels via allestoringen.nl of zelfs de NOS gemeld zijn.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, met de vrije dagen van deze week zal het lastig geweest zijn om iemand te pakken te kunnen krijgen. Maar waarom zou een klant van een bedrijf die aanhangig moeten maken? U bent geen partij en geen onderdeel in deze, wat zouden wij dan met uw informatie moeten?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

We zullen het maar beschouwen als een verhaaltje bij een verjaardagsfeestje om KPN zwart te maken. Meer is het ook niet. Of moeten we nu zendmasten van de KPN in brand steken?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door crazyme »

Heeft u gecontroleerd of alle facturen wel zijn betaald ?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik een hekje plaats en een paal de grond in ram en op de kaart loopt daar geen enkele kabel.....

Dan heeft de KPN pech als het niet onder de openbare stoep is maar mijn voortuin.

Dat word graafwerk en gezien de bouwmarkt file's is dit een groot landelijk probleem geworden.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Geen internet naar wel Facebook? Hier klopt iets niet. Als het zo dringend is gebruik je toch de hotspot vsn je mobiel om internet te krijgen.

dogsbodylanguage
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2018 13:41
Contacteer:

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door dogsbodylanguage »

Iedereen bedankt voor de reacties. Dit asiel heeft al meerdere keren contact opgenomen met de helpdesk en worden van het kastje naar de muur gestuurd. En nee dit is geen verhaal om de KPN zwart te maken. En de facebook pagina word gedaan door prive personen die ook werkzaam bij dit asiel en dit dus buiten werktijd doen. Waar het mij om gaat is dat er gewoon niets gebeurd, als de klacht was opgelost in de tussen tijd had ik dit ook gemeld en was ik een blij persoon. Dus we wachten het maar weer af.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hoe is het internet bij de buren links en rechts?
Als die zelfde probleem hebben is het vaak een paaltje zoals ik ooit een hekje plaatste en de kabel kapot ramde.

Ze kunnen online meten tot en voorbij de wijkcentrale of er nog signaal is, en via mail zien ze of je 1e keer of alweer klaagde.
Bij telefoon loopt dit vaak fout en beginnen ze alsof dit nieuwe klacht is.

Via email klagen en antwoord beantwoorden als niet opgelost, dan sturen ze het door naar deskundiger persoon.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door berndv »

Wat schandalig dat ze het dan ook nergens melden dat er problemen zijn. Niet op facebook, niet op hun webpagina, nergens. Terwijl ze wel een melding hebben staan van beperkingen in het kader van corona, dus ze kunnen de pagina's wel bewerken.

dogsbodylanguage
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2018 13:41
Contacteer:

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door dogsbodylanguage »

Goeden dag allemaal. Sinds gisteren, 11 mei, zijn ze weer bereikbaar. De KPN heeft een monteur gestuurd. Hartstikke bedankt #KPN. 👍

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door berndv »

Dus storing sinds 4 mei, opgelost op of voor 12 mei. Tussendoor 2 dagen weekend en 1 feestdag, tel daarbij op dat er een soort van crisis schijnt te zijn met adviezen om zoveel mogelijk binnen te blijven, dan vind ik het mooi opgelost in 4 á 5 werkdagen.

En als de oplossing was om een monteur ter plaatse te hebben, dan vraag ik mij af of de storing ook daadwerkelijk binnen het domein van KPN lag.

Powerbank12
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 okt 2019 13:55

Re: Geen verbinding 4 dagen bij de KPN. Dit is een asiel voor dieren. Rijpickerwaard.

Ongelezen bericht door Powerbank12 »

Mij is hetzelfde overkomen. Lag vooral aan mijn zijde volgens KPN. Jammer dat je bij klantenservice veelal te maken hebt met mensen die niet juist onderlegd zijn en niet weten waar ze het over hebben.

Gesloten