Opzegging KPN-abonnement lukt niet, veel onterechte afschrijvingen
Geplaatst: 05 sep 2020 15:14
In December 2019 heb ik voor mijn vader zijn vaste telefonie-abbonement van KPN opgezegd. Vader verbleef toen al enige tijd op een psycho-geriatrische afdeling en wist niet eens meer hoe hij moest bellen.
Vandaar dus de opzegging, telefonisch geregeld destijds.
We gingen er vanuit dat het werd geregeld, zoals ook werd medegedeeld.
Hele poos niet meer aan gedacht vanwege alle zorgen om en, in April, het overlijden van pap.
Totdat we in Juni een bankafschrift tegenkwamen met afschrijving van KPN. Na een grondige check bleken er ook in Februari en April afschrijvingen te zijn geweest.
Ik heb daarop gebeld met KPN; 1000 excuses natuurlijk en toezegging dat het opgelost ging worden. Vervolgens bleef het stil.
Totdat.... er in Augustus wéér een afschrijving kwam! Het totaal van alle bedragen kwam nu op een dikke 300 euro.
Nu maar eens de chat geprobeerd; daar zijn ze nog het meest menselijk, zo bleek.
Contact gehad met een aardige dame.
Ik zou teruggebeld worden.
Dat was afgelopen maandag; er werd gebeld toen ik niet thuis was natuurlijk, maar met mijn man is overeengekomen (dit hebben we ook zwart op wit) dat ik deze week nog teruggebeld zou worden door iemand van de klantenservice...
Helaas pindakaas; geen belletje gehad, en er is ook nog steeds geen cent teruggestort
Hup, weer de KPN-chat opgestart, ben nu inmiddels toch best wel pis-link, en wil geen genoegen meer nemen met enkel de terugstorting van de onterechte overschrijvingen.
De behulpzame telefonist zag in het systeem dat de klacht in behandeling was, maar kon verder ook niet veel voor me betekenen.
Word hier zoooooo ziek van
Zal mij benieuwen wanneer ik word teruggebeld...