LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange wie weet er iets van??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gddeen
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2004 13:16

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door gddeen »

Orange een perfect bereik tegenwoordig? Werk je soms voor orange. Aan het toestel ligt het dus niet want mijn man heeft met hetzelfde toestel maar nu een abonnement bij de kpn wel degelijk goed bereik. De orange-kaart zit nu in mijn toestel en waar ik bij vodaphone hier altijd goed bereik had is dat bij orange wel even anders. Het ligt dus wel degelijk aan orange.

henk10

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door henk10 »

Indien je je voicemail wilt uitschakelen, dien je de klanteservice van Orange te bellen en te zegegn dat je geen voicemail wilt hebben. Dan schakelen zij deze voor je uit.

Easy does it :D

omargo

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door omargo »

Ik ben al bijna 5 maanden bezig met een probleempje bij orange, en de volgende is ook alweer binnen, orange sucks!

Noik

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door Noik »

Ik ben zelf tevreden met Orange. Ik woon in een boerengat waar bijna geen enkel netwerk bereik heeft, behalve Orange.

Gaat de telefoon kapot, staat er de volgende dag een koerier voor de deur met een nieuwe.

Zelf heb ik dus alleen nog goede ervaringen gehad. Klantenservice reageert ook vaak binnen 2 uur op de mail.

Bellen etc bevalt me goed via Orange.

Dit zijn mijn ervaringen met Orange, kheb een Orange Free 20 abbonement.

fuiduif

Re: Orange wie weet er iets van??

Ongelezen bericht door fuiduif »

Ik ben al bijna 5 maanden bezig met een probleempje bij orange, en de volgende is ook alweer binnen, orange sucks!
Nou, dan weten we nog niets. Wat voor problemen ?

Gesloten