LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen orange aangezien zij hun verplichtingen niet nakome

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jeffzelf

Re: Opzeggen orange aangezien zij hun verplichtingen niet nakome

Ongelezen bericht door Jeffzelf »

Ik lees die berichten zo, dat je zelf je abbonement hebt afgesloten e.d. en dus zelf op de blaren moet zitten, maar als orange zegt dat ze een van de beste netwerken van nederland hebben en ik zie op de bereikkaartjes op hun website dat de dekking compleet lijkt verwacht ik niet dat zogauw ik een gebouw binnenstap mijn bereik volledig wegvalt.
Buitenbereik garanderen is natuurlijk volledig onzinnig aangezien mensen 90% van de tijd binnen zitten. Op mn werk heb ik nooit bereik, thuis vaak nog wel 1 puntje maar dan moet ik niet mn telefoon in mn broekzak steken want dan is het weer helemaal over. Met mn vorige vodafone abbonement had ik altijd volbereik! Ik heb ook een gloednieuwe motorola V3 dus het kan ook niet liggen aan de telefoon. Ik heb mn abbo zelfs afgesloten bij de Orangeshop waar de meneer mij vertelde dat de telefoons daar uitvoerig getest waren in combinatie met het orange netwerk. Allemaal gelul dus. Ik was afgelopen week op vakantie in Kos en ik heb in 3 maanden nog niet zo'n goed bereik gehad! het ligt dus puur aan het netwerk!

Gast

Re: Opzeggen orange aangezien zij hun verplichtingen niet nakome

Ongelezen bericht door Gast »

zo hey er zit hier een hele gefrustreerde gast, slechte relatie zeker, sneu hoor, diegene die nu wel goed bereik heeft met een nieuw toestel wil ons alleen een tip geven maar jij hebt zeker niks te vertellen thuis dat je zo raar aan het doen bent hier

Gast

Re: Opzeggen orange aangezien zij hun verplichtingen niet nakome

Ongelezen bericht door Gast »

orange draait op een 1800 netwerk.net zoals t mobile. hetvoordeel is dat de gesprekskwaliteit beter is en het lage stroomverbruik. het nadeel is dat dit netwerk moeite heeft om door gebouwen heeft te komen. vandaarg dat de ontvangst in gebouwen en in hoogbouw gebieden problemen kan geven. het advies is dan om voor een provider te kiezen met een 800 netwerk zoals kpn en vodafone welke wel een goed bereik hebben in gebouwen. het nadeel van deze netwerken is dat het meer energie van je accu vraagt waardoor deze eerder leeg is.

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Opzeggen orange aangezien zij hun verplichtingen niet nakome

Ongelezen bericht door karinknol »

ik woon in een tussenwonig, niets hoogs aan.
Ondanks alles, had ik in mijn huis, ook niet buiten geen tot slecht bereik.
Zal wel aan de dalen liggen hier of aan de zendmasten die ze pas in 2006 gaan neerzetten in deze regio, vind ik niets van terug op de website.

Gesloten