LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung...mooi maar kwaliteit??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Shirly22

Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Shirly22 »

Samsung maakt prachtige en geavanceerde gsm's maar de kwaliteit is zo slecht, bepaalde types (X600, E700, E800) gaan zo vaak stuk en worden vervolgens opgestuurd en zijn dan nog niet ok, de verkopers adviseren dan om het toestel te verzekeren en m maar in het water te gooien want ook zij hebben geen oplossing, dit is toch te gek voor woorden???

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al jaren een samsungtelefoon en nog nooit problemen gehad.
Zou het toch niet aan jezelf liggen?

lolsmurf

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door lolsmurf »

:cry: dit probleem had ik dus.. de verkoper nee dit zijn de beste telefoons echt het beste kwaliteit! je kunt een verzekering afsluiten voor als je hem laat vallen ofzo maar ja ik had zoiets van laat maar gaan want ik laat bijna nooit een telefoon vallen. nog geen half jaar later: de foto's werden een beetje vervaagd een week daarna werd het beeld gespiegeld en een dag later helemaal geen beeld meer. ja de samsung e800 is heel goed not

Shirly22

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Shirly22 »

Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit niet het geval is ( heb zelf in een telecomwinkelgewerkt), en ook ik heb een Samsung waar nog nooit een probleem mee is geweest en zo zijn er nog velen met mij,maar het is een feit dat bovengenoemde types naar verloop van tijd veel gebreken gaan vertonen.

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Een vriend van mij heeft ook een samsung E700, waar hij ook problemen mee had...
Problemen begonnen toen hij hem nadat hij een voetbalwedstrijd had bezocht zijn telefoon onder de tribune terug vond, omdat zijn telefoon uit zijn jaszak gekletterd was...
Maar andere hebben hem echt nooit laten stuiteren of wat dan ook.
Geloof je het zelf?

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

:?: Ik weet niet waar dit allemaal vandaan komt.. ik heb al drie jaar een samsung en heb er nog nooit problemen mee gehad... :D

lolsmurf

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door lolsmurf »

nou de mijne is nog nooit gevallen of noem maar op want hij ligt altijd thuis, en als hij valt hoor je mij niet zeuren zou het eigen schuld zijn.
en na verloop van tijd gebreken tonen okeej dat vind ik logisch maar binnen een half jaar al? kom op zeg!

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Zal je er toch wel iets mee hebben gedaan.
Iets gaat niet zomaar stuk.

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben een telecom verkoper en ja het is waar !!
samsung is sinds een jaar echt een RAMP !!!! de toestellen vertonen veel gebreken en de reparaties zijn ronduit waardeloos bij Samsung !!

:evil:

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

en jouw klanten hebben ook nooit iets verkeerds gedaan... :roll:

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

ja wel maar dat zeg ik toch niet !!! als een telefoon steeds uitvalt ligt dat vaak NIET aan de klant !!
of als naar een half jaar het display zwart blijft ..ok dat ligt niet aan de klant !
of als de camera het alleen doet als de camera zelf zin heeft ook dat ligt niet aan de klant !!
toch stom dat er maar 1 merk is dioe hier veel voudig last van heeft ......... Samsung dus ....
wat nog erger is ...is dat samsung nooit met een goede oplossing komt maar altijd slechte reparaties uitvoert en weigert te swappen oftewel omruilen als een tst voor de 6e x naar de reparatie dienst gaat :cry:

maar ik snap dat het moelijk voor je is om te begrijpen dat Samsung gewoon een K*T merk is :lol:

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook telecomverkoper en er zijn 2 merken die er qua reparaties uitspringen, nl Samsung en Siemens, echter worden meestal bij Siemens de klachten wel verholpen in tegenstelling tot bij samsung...om je voor te schamen... :oops:

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

als een telefoon steeds uitvalt ligt dat vaak NIET aan de klant !!
als naar een half jaar het display zwart blijft ..ok dat ligt niet aan de klant !
als de camera het alleen doet als de camera zelf zin heeft ook dat ligt niet aan de klant !!
Wanneer dit gebeurd wanneer klant telefoon heeft laten stuiteren ligt het zeker wel aan de klant.
9 van de 10 keer is dit het geval, maar zal de klant tegen jou zeggen dat hij niks heeft gedaan...
Dat de telefoon gewoon op tafel lag.
Jij trapt erin en klant lacht in zijn vuistje.

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

wel toevallig dat alleen samsungs hier last van hebben...

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Nee hoor.
Ik vind het niet gek dat de meest verkochte toestellen hier last van hebben.
Waar namelijk het meest van verkocht zijn, worden ook het meest gebruikt en daardoor dus ook de meeste kans dat er met een aantal toestellen iets gebeurd.

Pollientje

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Pollientje »

Ik heb sinds januari een Samsung D500. In tegenstelling tot mijn vorige Nokia 6610, die een paar keer gestuiterd is en het nog altijd doet, vertoont mijn Samsung rare fratsen. Hij geeft steeds aan 'ongeldige gebruiker', en ik moet hem 's nachts uitzetten omdat hij om de paar minuten oplicht en een vriendelijk geluidje laat horen; hij start dan ook opnieuw op. En ik heb hem nog nooit laten vallen!!! Hij doet het nog wel!

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

onzin, nokia is GSM nr 1 en die gaan zelden stuk....toevallig!

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

OK als het volgens jou aan de klant ligt waarom constateerd Samsung zelf dan niet dat het val of stoot schade is ????

dus nogmaals het ligt niet aan de klant !!!

samsung is en blijft een K*t Merk !
vb: net een nieuwe zending E720 binnen gehad meteen retour kunnen sturen omdat de tst niet op willen starten .......oftewel ze gaan aan maar ook meteen weer uit ! : reactie samsung : tja kan gebeuren binnen 2 weken krijgt u een nieuwe lading !! ok wij blij : 2 weken later nieuwe zending binnen en ja hoor ....ze doen niks !!! dus K*T !!!!!! :P

en elke keer is er weer wat met samsung !!!

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Nokia is allang geen nummer 1 meer.
Die status zijn ze al een tijdje kwijt.
Hoe dat komt?
Zij hadden telefoontjes die vanuit het niets in 1 keer ontplofte.
Lekker wanneer je net aan het bellen bent

Gast

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Gast »

Nokia staat nog altijd op 1, en er is aangetoond dat het imitatieaccu's zijn die ontploffen (bij zeer hoge uitzondering!) als je de klok gehoord hebt maar niet weet waar de klepel hangt kun je beter je mond houden en goed lezen, wie weet steek je er nog iets van op.

Gesloten