Pagina 1 van 1

Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 07 aug 2005 12:54
door eksoj
Wie heeft ervaring met deze aangeboden service van UPC. Mijn telefoonlijn wordt steeds verbroken. Ik wil nu gebruik maken van de kwaliteitsgarantie, ben binnen de 30 dagen na installatie en monteur is ook geweest, probleem niet verholpen.
Krijg nu aansluitkosten Kpn terug van UPC, als het goed is tenminste.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 07 aug 2005 14:56
door Tosbaga
vraag het eens aan upc

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 07 aug 2005 16:46
door eksoj
Natuurlijk ben ik met UPC bezig en heb ik me aangemeld voor de garantie. Gezien de vele problemen van anderen vraag ik me af of dit glad kan/zal verlopen, dus.....stel ik mijn vraag ook op dit forum.
Daar is dit forum toch voor.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 07 aug 2005 17:20
door Tosbaga
UPC is degene die je dit aanbiedt, die zal het dus wel weten..

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 07 aug 2005 18:11
door eksoj
Dat vraag ik me dus af. IK heb zelf ook de nodige ervaring met UPC. Voor kwaliteitsgarantie slechts vier maal moeten bellen waarvan drie maal doorverbonden om verder niet opgenomen te worden a 0,10 cent per minuut. Dan krijg ik antwoorden dat het in orde gemaakt is, dat moet ik dan ook maar geloven. Vandaar hier mijn vraag !

Dit gaat nu totaal niet over de inhoud van mijn vraag, dus waarom deze bemoeienis van u. Heeft u niets te doen, of bent u werkzaam bij UPC of is uw relatie niet in orde dat u hier uw frustraties kwijt kan. In ieder geval vind ik het genoeg en hoop niet nog een afzwaai reactie te krijgen.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 07 aug 2005 19:15
door Tosbaga
je weet schijnbaar al wat je te verwachten staat, dus een onnodige vraag...

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 08 aug 2005 13:51
door agro
Verwacht van upc niks wat ze geen geld opleverd. vertrouw uitsluitend wat je op papier hebt, elke mondelinge toezegging van de zijde van upc is waardeloos, probeer anders nog maar eens de persoon te pakken te krijgen welke een toezegging heeft gedaan, 99 % zeker dat de naam welke deze heeft opgegeven later wordt gezegd dat deze persoon niet bekend is bij upc.

Volgens Har is het blijkbaar mogelijk om op meerdere namen in te loggen, mogelijk dat Radar hier iets aan kan doen door slechts 1 inlognaam per e-mailadres toe te staan dan, en mogelijk de verplichting om een e-mailadres van een provider op te geven, en geen adressen toe te staan van zoals hotmail en dergelijke.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 08 aug 2005 19:22
door Har
is hotmail geen provider ??

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 08 aug 2005 19:45
door puma73
Vergeet die refund uit het garantiefonds maar.

UPC is net als een ooievaar, hoog op de poten, groot in de bek en kaal in de veren.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 09 aug 2005 11:49
door agro
is hotmail geen provider ??
Ja hoor als jij dat wil.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 19 aug 2005 12:03
door eksoj
Joepie !!!! Weer terug bij Kpn, dus een stabiele lijn.
Nu de afhandeling bij Upc nog afwachten en de beloofde 47 euro terug.
Al met al heeft mij dit allemaal geld gekost in plaats van de nodige besparing welke Upc mij voorgespiegeld heeft.

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 09 sep 2005 20:26
door VoIP
Ben ik blij dat ik van de KPN af ben.
Bij UPC betaal ik veel minder aan zowel abonnements- en gesprekskosten.

Handig als ik mijn moeder bel. Scheelt toch al gauw 5 euro per gesprek. :P

Oja en ik ben altijd bereikbaar. Behalve als ik zelf de stekker uit het modem trek als ik even geen zin heb in een telefoongesprek. :wink:

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 24 okt 2005 09:21
door eksoj
Hoop dat je nog steeds zo gelukkig bent bij upc, fijn voor je.

Ik ben blij dat ik op mijn telefoonlijn weer kan vertrouwen, kan mensen in ieder geval weer fatsoenlijk te woord staan.

Nog steeds niets gehoord betreft kwaliteitsgarantie terwijl ik daar wel degelijk recht op heb, dus uiteindelijk ( ik heb een lange adem en geduld ) zal dat me toekomen !

Re: Kwaliteitsgarantie

Geplaatst: 18 nov 2005 13:54
door eksoj
Op mijn factuur on-line kan ik zien dat ik nu geld terug krijg van UPC, dat zal neem ik aan verrekend worden met chello abonnement.
Positief dus, maar wel weer op de UPC manier, geen bericht of iets, afwachten maar !