Pagina 1 van 1

Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 21 sep 2005 18:18
door Nanna21
Gisteravond kwam ik er achter dat mn camera en spelletjes menu van mn samsung D500 na vier maanden niet meer werkte :evil:

Vanmorgen maar eens de kpn klantenservice gebeld, ze zeiden gaat u maar naar primafoon daar sturen ze hem wel op voor reperatie.

Ik dus naar Primafoon de verkoper weigerde het toestel in de nemen, omdat ik het toestel via VTU telecom op internet had besteld, en niet bij kpn. Maar ik ben toch klant van jullie zei ik ik heb bij jullie mn abonnement. Ze weigerde het gewoon.

Ik maar weer eens kpn bellen, de medewerker zei ze moeten het toch echt aannemen, VTU gebeld deze zeiden het zelfde. Ik maar weer naar Primafoon (of ik niets anders te doen heb) was nu een andere :evil: medewerker deze weigerde het ook. Maar ik mocht wel de klantenservice bellen, hij deed t niet. Na een tijdje kreeg ik ze eindelijk eraan. De jufrouw aan de lijn zegt ja ze moeten het toch echt aannemen wat vervelend dat u de hele tijd van t kastje naar de muur wordt gestuurd.
Ik zei zeg t maar even tegen de medewerker, toen moest ze toch nog even overleggen collega zei ook dat ze het moesten aannemen. Maar ze wilde nog even overleggen met de klantenservice en toen was ze in eens van mening veranerd, de primafoon had opeens gelijk om t toestel te weigeren.

Ik maar gegaan, de medewerker was al met andere klanten bezig, vroeg nog niets meer. :evil:

Ik samsung maar eens gebeld na ong. 15 min. kreeg ik ze er eindelijk aan. Ze zeiden dat kpn t toestel echt moest innemen het viel immers binnen de garantie. Het maakte niets uit dat ik het bij VTU telecom had besteld.
Hi maar weer eens gebeld deze medewerkster vond het erg en maakte melding ervan in de pc. Ze zei dat primafoon t toestel wel degelijk moest innemen en dat het onzin was omdat ik het via VTU had besteld, want ik was toch klant bij kpn. :roll:

Morgen maar weer eens langsgaan benieuwd hoe t afloopt....

In iedergevan nooit meer een gsm met kpn abonnement.

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 21 sep 2005 18:57
door RSt
Hallo.... Het lijkt me logisch dat als je je toestel bij VTU Telecom koopt dat je ook bij hun moet voor de service of garantie op je toestel. De Primafoon heeft hier helemaal niets mee te maken want je hebt het toestel daar niet gekocht. Anders koop ik mijn toestel via internet ofzo waar de toestellen vaak goedkoper zijn en ga ik voor de service naar primafoon omdat die daar vele malen beter is. WORD FF WAKKER AUB. en ga met je toestel naar VTU zei zijn verantwoordelijk want daar heb je je toestel uiteindelijk gekocht.

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 21 sep 2005 21:16
door Nanna21
Wordt zelf effe wakker :evil: !

Waarom zegt Samsung, VTU en de meeste hi telefoonpanel medewerkers dan dat ik naar primafoon moet gaan??

Ik geloof dat jij ook zo een primafoon mannetje bent.

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 21 sep 2005 23:52
door Tosbaga
kelts niet uit je nek

jij bent klant van vtu telecom, daar moet je zijn voor alle garantie, de mensen die jij gesproken hebt, heb je allemaal gebelt, dus ze wimpelen je gewoon af.

als primafoon een telefoon opstuurt moeten ze er een bon bij doen van primafoon of kpn, en die heb jij dus niet, dus moet je toch echt niet bij primafoon zijn.

je kan wel naar het bussiness center daar zitten monteurs die kunnen hem misschien wel maken.

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 22 sep 2005 09:38
door hoffie
goh Shell wou mijn auto ook al niet maken, en dat terwijl ik toch altijd shell benzine in mijn autotje gooi :?

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 22 sep 2005 12:07
door RSt
eindelijk mensen die er OOK verstand van hebben

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 24 sep 2005 14:33
door Lahan
gaat ff nergens over, mensen die rechten claimen zonder enig benuil te hebben wat rechten zijn...

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 26 sep 2005 14:23
door queenfan
Dus als ik het goed begrijp koop ik een telefoon via het internet en ga klagen dat de Primafoon mijn mobieltje niet wil repareren omdat ik bij KPN zit.

Natuurlijk niet je koopt het toch via een internetbedrijf die moet het maar afhandelen.

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 03 okt 2005 09:10
door budje
En toch heeft hier de klantenservice gelijk (en zou Tosbaga beter moeten weten!).

KPN heeft de regel dat klanten die elders VIA INTERNET een abonnement met toestel aanschaffen voor garanties e.d. terecht kunnen bij Primafoon en Business Center. Dit staat ook vermeld in de handleiding die wordt meegeleverd bij de SIM-kaart (althans bij mijn Flexibel-abonnement indertijd).

Let wel, deze regel geldt niet voor aankopen bij een reguliere winkel als bijvoorbeeld Belcompany.

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 03 okt 2005 13:13
door Lahan
tosbaga verwijst naar het bussiness center toch?

waar ken jij tosbaga van?

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 03 okt 2005 21:01
door Big-V
Als je een telefoon bij VTU koopt, moet je hem daar natuurlijk ook laten repareren. Oók als je een abonnement via KPN hebt.
Zie het als volgt:
U hebt een abonnement op de Volkskrant en koopt een brievenbus bij meneer Jan Klaassen. Waar gaat u heen voor garantie op uw brievenbus? Niet naar de Volkskrant toch?

Re: Kpn klantenservice waardeloos

Geplaatst: 06 okt 2005 16:08
door RSt
Budje..: ik weet niet waar jij al je info vandaan haalt maar als je je toestel via internet koopt (behalve kpn.com of hi.nl) kun je dus echt NIET met je toestel naar de Primafoon of BC!! en de VTU is ook gewoon een particuliere winkel alleen niet door heel nederland!! Die zitten in Uden en Boxmeer als ik me niet vergis!! Gr. RSt