LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Jawel, beste Bailey, maar dan geef je als Tele2 toch gewoon antwoord op de vraag. Dan ga je toch niet stellen dat je er van uit gaat dat een vraag over een factuur via een andere weg waarschijnlijk al wel opgelost is en dat je je hele verhaal nog een keer mag gaan opstellen!
Het is een waardeloos verhaal. En ik kreeg de indruk dat je voor Tele2 werkt simpelweg uit het overenthousiaste verhaal dat je in meerdere reacties geeft. Ik geloof dat niet en ik kan ook geen motief bedenken waarom iemand zoiets zou doen. Het is nu eenmaal wetenschappelijk bewezen dat mensen die tevreden zijn over iets dat slecht in geringe mate laten blijken en dat mensen die ontevreden zijn, zoals ik, dat in veel grotere mate laten blijken. Maar goed, je kan ook een uitzondering op de regel zijn. Blijft staan dat ik Tele2 een ongelofelijk k%^%Tbedrijf vind. Ik hoop dat ze gauw failliet gaan, want in principe zijn ze dat al. Alleen de aandeelhouders moeten het nog even snappen.

Prettige jaarwisseling!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ach ja, er zijn bedrijven waar ik never nooit een antwoord krijg op een mailtje. Zelfs niet als ik een bevestiging van ontvangst krijg. Wat de reden daarvan is weet ik niet, daarvoor zal je bij Tele 2 zelf moeten zijn.

Ik mag toch hopen dat ze niet failliet gaan, ik bel gewoon en mobiel met Tele2 en ik heb nooit problemen, dus ik vind het prima zo.

Ik heb gewoon geen slechte ervaringen, dus waarom zou ik niet enthousiast kunnen zijn? Ik bedoel maar: woensdagavond een telefoon besteld en vrijdagmiddag wordt die al geleverd. Daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren hoor.

En nee, ik werk dus echt niet bij Tele2. Als ik dat wel zou doen, zou ik daar wel voor uitkomen.

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

Hoi Ronald,

Laat ik vandaag precies hetzelfde mailtje gehad te hebben.
En ook ik moet 10 euro betalen aan 'klantenservice'.
Gut, sinds wanneer moet je daarvoor betalen? En dan ook de boel niet oplossen is helemaal ten top!
En wat je zegt, je mag weer alles uit gaan leggen.
Gebruiken ze bij Tele2 geen database om alle gegevens bij te houden?
Een ramp................maar ik ben er nog niet klaar mee ;-)

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

Bailey schreef:En nee, ik werk dus echt niet bij Tele2. Als ik dat wel zou doen, zou ik daar wel voor uitkomen.
Jammer, anders had jij het misschien voor ons op willen/kunnen lossen ;-)

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik was dan zeker even gaan kijken hoor!!

ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Hai Bep,

Nou, ik heb een nieuwe mail geschreven en ben benieuwd wanneer ik daar wat van hoor. Ik laat het hier weten!

hwestenberg
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 dec 2005 23:36

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door hwestenberg »

hallo,
wie weet het adres van tele 2 in groningen.
geen postbus want die heb ik wel.
ze durven het adres niet zelf te geven,want de heer Heuman is doodsbang dat wij hem komen bezoeken.
zelfs aan de telefoon durft die scheitert niet te komen.

uw reactie afwachtend en alle lezers een gelukkignieuwjaar toegewenst
henk

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Lahan »

get a life man, ooit gehoord van angermanagement?

gioconda
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door gioconda »

ik heb 2 abbonementen van tele2 en ben dan ook niet tevreden ze sluiten je af terwyl ik een automatische incasso heb en voldoende saldo op me rekening heb staan heb by abn amro om opheldering gevraagd na hun zeggen heeft tele2 niet eens die incasso uitgevoerd en niet alleen tele2 mobiel is een puinhoop maar ook tele2 adsl ik wacht nu al 6 weken op me modem :twisted:

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

Ik heb intussen mail ontvangen.
Het bedrag van de klantenservice moest kosten november zijn.
Ik wacht de volgende rekening met angst en beven af.
Eens kijken of het dan wel klopt.
Eerlijk gezegd heb ik er een zwaar hoofd in.

Jij al iets gehoord, Ronald?

Groetjes

ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Hallo Bep,

Nee, ik heb nog niets gehoord. Maar het zou best wel zo kunnen zijn, want de rekening ontving ik ergens in begin december.
Als dat zo is, dan is het helemaal slecht gecommuniceerd door de Tele2'ers, want het is toch een kleine moeite om dan even iedereen een berichtje te sturen over een dergelijke fout?
Nu bouwt men enkel een antiphatie op bij de klanten die het betreft (althans: diegenen die wakker zijn!)

We wachten het af, maar hartstikke bedankt voor je update Bep!

adviseuse
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:01

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door adviseuse »

Wij hebben zo'n anderhalve maand geleden 2 abonnementen afgesloten bij tele2 mobiel. Een voor mijzelf en een voor mijn man. Althans dat probeerden wij. Binnen een week ontving mijn man zijn Motorola V3. Als een kind zo blij wilde hij uiteraard direct ermee gaan bellen, helaas was dat niet op een normale manier mogelijk. Het apparaatje vertoonde vreemde kuren. Aangezien dit altijd kan gebeuren met electrische apparatuur heb ik de volgende dag direct contact opgenomen via de helpdesk van tele2. Zij zeiden een retourbox op te sturen en zo snel mogelijk een nieuwe mobiel te bestellen.

Na anderhalve week nog niets ontvangen, wederom gebeld en na een beetje boos worden de toezegging gehad dat de box met spoed gestuurd zou worden en wij met 5 euro gecompenseerd zouden worden in de abonnementskosten omdat er niet gebeld kon worden. Na aantal dagen box ontvangen met de mededeling dat er een pakketzegel van 5 euro op moest. Uiteraard niet mee eens (wij kunnen er niets aan doen) wederom gebeld met tele2 op 20 december.

Gesproken met Joost Kwant, een zeer zelfingenomen heerschap dat mij wist mede te delen dat weliswaar de kosten van de pakketzegel op komende nota zou worden verrekend, maar dat er pas een nieuwe telefoon zou worden besteld wanneer de oude was ontvangen en dat dit toch wel zo'n 4 weken zou kunnen duren. Op mijn vraag wie dan de kosten van het abonnement zou gaan betalen antwoordde deze heer doodleuk; uzelf. Nadat ik aangaf dat het moeilijk bellen is zonder telefoon, gaf hij aan dat ik dan maar een ander mobieltje moest gebruiken met hun sim kaart en als ik deze niet had moest ik er maar een vragen aan vrienden of familie. Aangegeven niemand met een extra mobiel te kennen en niet te kunnen bellen met alleen een sim kaart aan mijn oor, kreeg ik de volgende reactie: 'wij komen al onze verplichtingen na, u heeft een kaart om te bellen en krijgt 5 euro compensatie en daarmee zult u het moeten doen'.

Na lang praten over het feit dat ik voor 2 maanden abbonnement (20 euro) betaal en daarvoor nauwelijks iets terug krijg, werd mij verteld dat ik niets meer kon doen, er was geen klachtenafdeling en een 'meerdere' kon ik ook niet te spreken krijgen want die kon toch niets meer doen dan de heer Kwant. 'nogmaals u zult het hiermee moeten doen en ik wil hiermee dan ook dit gesprek beeindigen want het leidt tot niets" aldus deze zelfingenomen heer.

Overigens heb ik van mijn tweede abonnement tot op heden alleen vernomen dat deze ergens in maart zal ingaan, en niet meer stop te zetten is. Mensen RADAR help ons, wat moeten we met zo'n arrogante instelling en hoe krijg ik waar ik recht op heb en mijn geld terug!

Is ht wellicht mogelijk dit middels een uitzending aan te pakken.

Alvast bedankt

Charissa Muijs-Groeneweg
Barendrecht

[email protected]

zomer
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2006 09:50

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door zomer »

Begin oktober 2005 heb ik me telefonisch in laten schrijven om mee te doen aan de actie een mobiele telefoon Nokia 2060 met 10 Euro abonnement per maand.

Er is heel wat mis gegaan, ten eerste hebben ze mijn aanvraag, die opgenomen is nooit binnengehad. Na zelf div. malen te hebben gebeld,moet ik opnieuw de overeenkomst inspreken.

Toen ging er wat fout met de levering, na div. malen te hebben gebeld werden er steeds data doorgegeven van de levering van het toestel, dit bleek tot 4x toe niet de juiste afleverdatum.
Uiteindelijk heb ik het toestel half december 2005 gekregen.

De dekking bleek buiten goed en binnenshuis redelijk. Wat blijkt dat ik in mijn eigen huis helemaal geen bereik heb. Overigens geldt dit ook voor de plaats waar ik woon. Dus ik ben heel vaak niet bereikbaar voor anderen.

TIP!!
Dus al met al, begin er niet aan.........Het kost heel veel telefoontjes naar de klantenservice waar je vaak in de wacht staat en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

leppard
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2006 10:36

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door leppard »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door leppard op 05 jan 2006 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

leppard
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2006 10:36

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door leppard »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door leppard op 05 jan 2006 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

adviseuse
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:01

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door adviseuse »

Vandaag 4 januari , dus een dag na plaatsing van mijn reactie op het forum van Tros radar, een telefoontje gehad van een uiterst vriendelijke dame van Tele2 mobiel. Zij gaf aan een klacht gelezen te hebben en zou deze graag met mij oplossen. Er bestaan dus nog wel mensen die naar je luisteren. Er werd mij verteld dat er vandaag nog een koerier gestuurd zou worden met de nieuwe telefoon zodat ik zo snel mogelijk weer zou kunnen bellen. Ook werd er een welgemeend excuus aangeboden voor de manier waarop er met mijn klacht was omgegaan. Na mijn vraag wat er met de abonnementskosten gedaan kon worden, werd mij direct toegezegd dat deze volledig zouden worden vergoed.

Om half vijf dezelfde middag stond de koerier met de nieuwe telefoon op de stoep. Sim kaart geinstalleerd en vandaag dan ook voor het eerst mogen bellen met tele2. Goed bereik geen problemen verder. Nog even afwachten tot de eerste factuur, maar tot nu toe een klein pluimpje voor deze afhandeling. Jammer dat het op deze manier heeft moeten gaan, maar wij kunnen ons wellicht nu rekenen tot tevreden tele2 klanten. Bedankt Mw. de Wolde voor de snelle reactie.

ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Nou, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Na dat eerste belachelijke antwoord dat ze wel laat waren en er daarom maar van uit waren gegaan dat ik mijn probleem al op een andere manier had opgelost.
Ik heb het probleem opnieuw in een mailtje moeten formuleren. Maar nog steeds geen antwoord. Wat een ongelofelijke ellende. Nooit aan beginnen. Een voorganger gaf het ook al aan, waardeloze ****-operator met een onbeschoft slechte klantenservice. Die betiteling zou het niet mogen hebben. Als ze dit forum eens lazen, dan konden ze eens zien hoe ze hun eigen ondergang aan het organiseren zijn. Er zijn genoeg andere low-cost operators die hun plaats graag zouden innemen.
Ik noem het gewoon oplichting als ze een tientje in rekening brengen voor klantenservice zonder dat dat afgesproken is en zeker als ze geen klantenservice bieden.
Als die ellendelingen mijn bericht ook lezen, dan moeten ze maar eens een mailtje schrijven met een uitleg naar mijn email-adres: [email protected]

Grrrrrrrrrrr :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ik ga mezelf nu eerst even reanimeren. Ik windt me hier ook zo over op!

Ronald

ronald.bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ronald.bakker »

Nou, gelukkig dat ik me gisteren nog even had gereanimeerd, want vandaag kreeg ik een uiterst vriendelijke klantenservice van Tele2 aan de lijn. Hier werd bevestigd dat er een fout in de omschrijving op de faktuur was gemaakt en dat het de abonnementskosten van november betrof.

Mij werden zelfs de abonnementskosten van november kado gedaan!
Dan vind ik dan toch wel weer erg aardig moet ik zeggen. Ik blijf erbij dat men zo'n fout (en fouten maken is menselijk) beter had kunnen communiceren. Uiteindelijk interesseert het niemand hoe iets omschreven staat op een factuur als hij weet dat er iets ander bedoeld wordt! Even een mailtje, briefje of .. nog direkter en zeker te realiseren voor de operator .. meldt dit even in een SMS'je!

Ook heb ik aangegeven dat het erg lastig is dat je een klacht moet melden op de website en je vervolgens van je hele verhaal niet een kopietje krijgt toegezonden. Het heeft, zoals ik al had laten blijken, nogal wat voeten in de aarde als je je hele probleem nog een keer moet omschrijven.

Maar goed ... mijn probleem is opgelost .. valt me niks tegen moet ik zeggen. Had ik niet zo verwacht. Maar goed .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien wordt het nog wat met de Tele2 klantenservice. Ik zou zeggen ... vooral doorgaan!

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

Gelukkig dat de problemen voor jullie opgelost zijn.
Helaas die van mij niet, en ze geven ook te kennen dit niet voor me te kunnen doen.
Al geven ze me geld toe, ik ben klaar met Tele2.
De opzegging is inmiddels gedaan, bevestiging ontvangen (na twee mailen, een aangetekende brief EN een telefoontje)
Nu maar hopen dat de resterende periode zonder problemen verloopt.
Tja, sorry.....ik kan absoluut geen begrip en vertrouwen meer hebben in Tele2 :( daarvoor is er toch teveel fout gegaan.

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Bep* »

Hmmm, eens kijken of die 10 euro retour ook voor mij geldt :wink:

Gesloten