LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ruitmans
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2006 23:28

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Ruitmans »

Geen problemen, niet met aanmelden, niet met bellen (perfect netwerk) en niet met betalen.
Ik heb niet eens een creditcard en toch waardeer ik af en toe op. Via een overschrijving van de bank gaat dat perfect. Nog steeds een veel veiliger methode dan een creditcard.
Ik kan dutchjett aanbevelen om zijn creditcard niet meer te gebruiken. Zelfs de sites van de organisaties die decreditcards uitgeven zijn lek. En betalen met een creditcard nummer houdt in dat een ander je nummer heeft en het dus ook kan misbruiken.
Beschuldigend naar Symio wijzen is mijns inziens niet juist, tenzij je een creditcard hebt aangeschaft speciaal voor Symio en hem nooit ergens anders hebt gebruikt.

Dat de helpdesk duurder is lijkt me logisch. Bij andere providers betaal je tot 15 cent per minuut extra. Dan is het ook wel mogelijk dat van alle miljoenen die dat voor zo'n provider oplevert een helpdesk tegen een lager tarief aan te houden.

Riniveraart
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2005 16:13

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Riniveraart »

Het is er zo perfect dat ik nu sinds vorig jaar september voor de 1e keer een reactie van ze heb gehad in de vorm van een incasso.
Ben er telefonisch toch binnen gekomen via KPN zelf die kunnen je blijkbaar gewoon doorverbinden, ze zitten in het zelfde gebouw.
Maar echt wijzer ben ik er niet van geworden, je krijgt iemand die je of niet begrijpt of je maar gelijk geeft en zegt ik geef het door.
En het betalen voor een helpdesk is ook al zoiets belachelijks, waarom zou ik moeten gaan betalen als er bij hun iets fout zit, ze verdienen al genoeg aan me en willen via zo een helpdesk nog meer binnen graaien.
En wat het betalen en netwerk betreft heb ik er verder ook geen problemen mee
Maar bent u niet toevallig van Simyo zelf Ruitmans het lijkt wel een reclame voor dat KPN onderdeurtje??

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door FerryG »

KPN onderdeurtje??? Bedoel je dat Simyo eigendom is van KPN?

frederique44
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 aug 2007 08:24

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door frederique44 »

Beste redactie van Tros Radar,

ik heb mijn zoon een Pre-paid belkaartje van Simyo gegeven. Hij is 16 en ik geef hem dus geen telefoon met een abonnement, want ik weet als geen ander wat er dan gaat gebeuren.
Nu het volgende: op de Pre-paid kaart heeft mijn zoon een NEGATIEF!!! saldo op weten te bouwen van -27,52!!
Simyo geeft aan dat het saldo van het beltegoed soms negatief kan zijn doordat ze de gesprekken niet afsluiten als het beltegoed op is.
Maar dit noem ik niet meer "even het gesprek afmaken" en ik vraag me af of dit zomaar kan?
Dit was voor mij de eerste, en laatste kennismaking met dit bedrijf.

met vriendelijke groet, Frederique Verboort.

Gesloten