LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voip

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pacemaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2006 21:41

voip

Ongelezen bericht door pacemaker »

met voipbuster kost bellen je 1 keer 1,30 euro en dan kun je kostenloos bellen naar vaste nummers voor 180 dagen.
ook nog naar meerdere landen enige nadeel is dat het via de pc adsl lijn gaat.
dus headsetje op en bellen maar.
www.voipbuster.com

succes :D

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: voip

Ongelezen bericht door maybe »

SPAM

dana22
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2005 13:06

Re: voip

Ongelezen bericht door dana22 »

Kan je net zo goed via skype bellen. Dat kost je hellemaal niks

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: voip

Ongelezen bericht door Predicador »

slotje op?

Zijn al meerdere discussies op dit forum mbt voip. Check voor het plaatsen van je bericht dan ook via de zoekmachine van het forum of er al een geschikte discussie bestaat om je bericht achter te laten.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: voip

Ongelezen bericht door maybe »

Check voor het plaatsen van je bericht dan ook via de zoekmachine van het forum
Zoeken is iets wat veel bezoekers van dit forum niet kunnen en liever dat aan anderen over laten.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: voip

Ongelezen bericht door Predicador »

reden te meer voor de moderators om scherp op te treden tegen forumvervuiling door spam

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: voip

Ongelezen bericht door maybe »

ik heb alleen het idee dat de moderators op dit forum zich niet echt vaak laten zien. Als ze er echt al zijn.

Charley121
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:25

Re: voip

Ongelezen bericht door Charley121 »

:idea: :idea: Met Skype bellen is gemakkelijker geworden, er zijn nu normale tafeltoestellen te koop USB PHONE. Bij het opnemen van de hoorn wordt gelijk Skype op het scherm gezet, is ook handfree en dergelijke. Ook Skype Out is veel voordeliger dan prepaid of mobiel[/b]

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: voip

Ongelezen bericht door solleila »

het handige van VOIP buster is dat als je tegoed koopt ook GRATIS een vast nummer KRIJGT zodat mensen je op dat nummer kunnen bellen tegen lokaal tarief. Jij kunt hun ook bellen voor minder dan 1.7 cent (dus minder dan 2cent) per minuut

Ik heb mijn VASTE telefoonaansluiting weg gedaan.

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: voip

Ongelezen bericht door solleila »

Er is nu een aktie,als je beltegoed koopt kun je gratis bellen naar vaste nummers. Bij skype kun je niet gratis bellen naar iemand die geen computer heeft. Bij voipbuster namelijk wel.
Je nadeel is dat je wel in je firewall moet instellen dat je voipbuster GEBRUIKT anders doet ie het niet

pacific
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2006 14:47

Re: voip

Ongelezen bericht door pacific »

Ik begrijp niet waarom Skype zo populair is. Je computer moet altijd aanstaan. je hebt een headset of speciale skype telefoon nodig.

Een goed alternatief is voipbuster.
Gewoon je oude telefoon in je router pluggen voipbuster instellingen invoeren 1.40 euro overmaken en gratis de hele wereld bellen (vaste lijnen) terwijl je pc gewoon uit staat.

Arjan van Leent
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 dec 2005 13:00

Re: voip

Ongelezen bericht door Arjan van Leent »

Ik zie hier een paar mensen flink reclame maken voor voipbuster.
Zelf gebruik ik het nu en het werkt perfect.
Nu kan je nog gratis bellen naar vaste telefoonnummer in Nederland en een aantal buitennederland.
Maar let op dit bedrijf moet en wil ook geld verdienen wat heel normaal is.

Als je gebruikt wilt maken van het gratis bellen naar vaste nummer in Nederland dien je een bel tegoed te nemen van 10 euro.
Deze 10 euro vervallen na 120 dagen en dien je weer 10 euro over te maken.
Het zal ook niet lang meer duren voordat ze geld gaan rekenen voor het bellen naar vaste telefoons kijk maar naar Duitsland kan kost het nu 0,5 euro cetn per minuut en dat is nog steeds goedkoop.

De 1,4 euro telefonisch overmaken waar sommige het over hebben werkt niet meer.

Gesloten