LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

orange

Ongelezen bericht door solleila »

Ik zit te denken om een abonnement te nemen bij Orange.
Omdat je je belminuten kan meenemen en het niet verloopt.

Of kan ik beter naar een andere provider gaan.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: orange

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Je kan inderdaad je belminuten onbeperkt meenemen.
Ook worden gesprekken vanuit het buitenland (bijv. goed aangkomen op je vakantieplekje) ook van deze bundel afgehaald.
Ik ben zeer tevreden.

Lieske

Demia
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:17

Re: orange

Ongelezen bericht door Demia »

Ik ben een aantal jaren (toen het zelfs nog Dutchtone heette) abonnee geweest bij Orange. Echt, ik kan niet anders zeggen, helemaal goed! De mensen van de helpdesk zijn erg vriendelijk en je krijgt gewoon antwoord op je vragen, dus geen vaag gedoe. De communicatie vond ik ook erg goed. En het voordeel bij Orange is, je kunt gewoon je beltegoed meenemen, het maakt niet hoeveel maanden het zijn. Het is al eerder gezegd, maar ook ik geef ze een vette pluim. Momenteel zit ik bij Telfort, de ontvangst is wat minder, het meenemen van beltegoed naar de volgende maand is beperkt, ik kan er nog weinig overzeggen. We zullen zien of ik straks net zo te spreken ben als met Orange

plop1234
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jan 2006 19:21

Re: orange

Ongelezen bericht door plop1234 »

Orange kan heel voordelig zijn maar kan ook relatief duur zijn. Als u veel naar mobiele nummers belt is het de duurste provider omdat u met beltegoed werkt (mobiel bellen is hier duurder dan naar een vast nummer bellen). Andere providers werken over het algemeen met inkoop van minuten/sms berichten.

Dus als u vooral naar mobiel belt, is een andere provider wellicht goedkoper.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: orange

Ongelezen bericht door RobbieP »

naar mobiele nummers bellen is bij Orange-abonnementen net zo duur als naar vaste nummers bellen

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: orange

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Tegenwoordig bieden bijna alle telecomaanbieders een vergelijkbaasr abonnement.

Kijk ook eens naar het KPN mibile(plus) abo.

Bel tegoed is ook 12 maanden houdbaar. Belkosten zitten ook in 1 bundel en tegenwoordig hebben ze KPN mobile samen. Als men beiden een Mobile abo heeft kun je voor € 7.50 per toestel met elkaar 16 uur onbeperkt bellen. Dit met max. 4 personen voor particulieren!! Dat is toch in totaal 64 uur = 3840 minuten per maand. En deze kun je 3 maanden meenemen!!

Dus, Orange was de 1ste met het bellen enz uit 1 beltegoed. Er zijn nu meerdere die dit of vergelijkbaar aanbieden!

Gr,


Alex van Breemen

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: orange

Ongelezen bericht door prof »

Orange service: Welke Service zou ik zeggen HAD een prepaid van Orange Al een paar keer op geladen met diverse bedragen.
Was op een moment door mijn bel tegoed heen wilde op waarderen Bij een orange zaak nota bene Door de stress van de dag mijn pincode kwijt
Legitimeerde mij maar men kon niets voor mij doen..
Na wat gemopper over en weer ,zij de verkoper ga je toch lekker naar een ander?

Heb ik dus ook gedaan zit nu bij debitel naar alle tevredenheid.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: orange

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Prof,

Het is toch niet de schuld van Orange dat jij je pincode niet meer weet ?
Ik vind het heel logisch dat zij je pincode niet kunnen/willen achterhalen.

Lieske

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: orange

Ongelezen bericht door mr T. »

hangt er maar helemaal van af waar je wilt gaan bellen. Wil je in huis kunnen bellen: neem dan een andere aanbieder. Dan al geeft Orange grote problemen. Ook ben je niet overal in het land (en in het buitenland) goed bereikbaar. Ook al lijkt het allemaal een leuke deal: je betaalt ook niet voor een kwalitatief goede en betrouwbare verbinding. Als bedrijfszekerheid belangrijk is, neem dan KPN of Vodafone.

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: orange

Ongelezen bericht door prof »

Geplaatst op 24 Jan 2006 13:57 door Lieske1958


--------------------------------------------------------------------------------

Prof,

Het is toch niet de schuld van Orange dat jij je pincode niet meer weet ?
Ik vind het heel logisch dat zij je pincode niet kunnen/willen achterhalen.

Lieske

Nee dat klopt maar zij hebben een apparaat waar de pincode mee te deactiveren kan . En dan was het probleempje opgelost geworden .
Maar er zijn nu eenmaal bedrijven waar als personeel beweegt al moe is
En als je over service praat staat men je aan te kijken of je een ander taal spreekt.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: orange

Ongelezen bericht door RobbieP »

Nee dat klopt maar zij hebben een apparaat waar de pincode mee te deactiveren kan
Was op een moment door mijn bel tegoed heen wilde op waarderen Bij een orange zaak nota bene Door de stress van de dag mijn pincode kwijt
Legitimeerde mij maar men kon niets voor mij doen..
bedoel je nou de pincode van je bankpas, of de pincode van je telefoon (een apparaat), of de pincode van 1244 of alledrie? Of weet je dat ook niet meer?

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: orange

Ongelezen bericht door RobbieP »

zou een mooie boel zijn als je zomaar overal je pincode zou kunnen achterhalen

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: orange

Ongelezen bericht door prof »

RobbieP Annalies 1958; Als je altijd naar RADAR kijkt. Een paar maanden geleden is dat getoond ene winkelier doet er geheimzinnig over de ander niet.
Over Het mobiele telefoon toestel waar jij je pincode vergeten zou zijn te deactiveren zodat jij je eigen nieuwe pincode er weer in kan plaatsen.
En het ging eronder andere over of de winkelier om jou leg imitatie vroeg ja of nee.

En de volgende vraag je pincode van je pas of van de telefoon
Dan heb jij zeker dezelfde pincode voor de telefoon en je bankpas.

Ik hoop dat ik het voor jou nu verduidelijk heb.
Laatst gewijzigd door prof op 26 jan 2006 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Annelies1958
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 okt 2003 20:19

Re: orange

Ongelezen bericht door Annelies1958 »

Zeg Prof,

Waarom onderteken jij het vorige berichtje met mijn naam ????????????????????????????

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: orange

Ongelezen bericht door prof »

Annelies1958


Geplaatst op 26 Jan 2006 12:46 door Annelies1958


--------------------------------------------------------------------------------

Zeg Prof,

Waarschreef mijn naam onderaan . Is veranderd .Tevreden

Gesloten