LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe kan ik tele2 stop zetten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hajar
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jan 2006 14:51

hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door hajar »

ik wil niet meer via tele2 bellen, ik wil terug naar KPN.
Ik vind tele2 veel te duur. vorige keer hebben ze tegen me gezegd als ik tele2 stop zet moet ik 40,00 euro betalen. :evil:

graag jullie reactie

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik heb ook een aantal jaren via Tele2 gebeld en heb het abonnement over laten nemen door KPN zelf.
Je kunt KPN gewoon bellen en zij zorgen voor de rest.
Ik heb nooit hoeven te betalen aan Tele2.

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door Lahan »

als je naar de primafoon gaat kan je een formulier invullen, dat is zekerder dan bellen..

jrgand
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 dec 2004 18:33

Re: hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door jrgand »

Kijk op de website www.kpn.com

Daar kan je zo terug naar KPN even aankliken en het is voor mekaar en KPN zorgt voor de rest.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door fuiduif »

Je hoeft alleen 40 euro te betalen als je mee hebt gedaan aan een speciale actie:

gratis bellen in de weekenden tot 1 januari 2007 als je belooft tot die tijd via tele2 te bellen. Indien je dan eerder opzegt, dan moet je 40 euro betalen.

Anders kost het niets en kun je het via 08001273 verwijderen.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door Chima »

Ik ga binnekort telefoneren via de kabel.
Mijn KPN abonnement gaat er dus uit. Moet ik tele2 dan nog apart opzeggen of gaat dat vanzelf met het beëndigen van het KPN abonnement?

rblommestijn
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 dec 2005 17:06

Re: hoe kan ik tele2 stop zetten

Ongelezen bericht door rblommestijn »

Ik heb die aansluiting in de actieperiode aangevraagd (sept 2005). Om e.e.a. met @home werkend te krijgen vergt wel de nodige kennis van routers etc. De handleiding die je krijgt stelt geen fluit voor. Kort daarna verdween de actie ineens van de site af. Dat gaf al te denken.

Onlangs de telefoon overgezet naar Tele2 (vanaf KPN) en na 2 dagen gauw weer terug naar de KPN-lijn. Ik word simpel van de echo. Je hoort elk woord van jezelf kort erop nog een keer terug. Ik ga binnenkort weer eens met de 2e lijns helpdesk bellen hierover. Geen oplossing, dan is dat het einde voor bellen via de kabel en Tele2.

Kortom, als je het nog niet besteld hebt, niet doen!

Zie ook andere draadje in dit forum (maandje terug). http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=34718

Gesloten