LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
avb111
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2006 17:25

KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door avb111 »

Doordat de KPN het af laat weten, probeer ik het maar via deze site;

Ik lees veel over klachten omtrent niet gebeld kunnen worden met de experia box van KPN,
ons probleem is echter dat er vanaf het begin al een enorme echo aanwezig is in de lijn en vertragingen die optreden.
Het bellen is hierdoor alles behalve aangenaam te noemen.
Al tig keren naar de KPN gebeld, maar ze kunnen er nix aan doen..
Herkent iemand van jullie ook dit probleem of heeft mischien iemand DE oplossing ?
Ben erg benieuwd naar reacties !
Groet,AvB.

jankelder
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 apr 2006 22:12

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door jankelder »

kijk de stekkertjes na .
als de ledjes branden lijkt als alles goed is ,deed bij mij ook
en had ook een slechte telefoon verbinding en het lag aan een stekkertje wat naar de experia box ging .
maakte geen goed contact
het is het proberen waard
succes

gr jan

Tele
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2006 19:54

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door Tele »

Het kan zijn dat de experiabox de dicht op de groepenkast hangt in de meterkast of dat deze op een speaker/ televisie staat of te dichtbij een ander draadloos apparatuur vergeet niet dat ook halogeenverlichting storingen kunnen veroorzaken.

mvgrt

Tele

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door joshandel »

Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door chicky252 »

Hoi en help ,ik heb sinds kort de makkelijke experiabox van kpn , ten eerste heb ik kiestoon en kan bellen.
Dan krijg ik niets anders dan in gesprektoon , ook gaan bij mij alleen maar power , ethernet en wlan branden de rest brand niet eens.
Ik heb daar al een email over weg gedaan naar het net , heb antwoord gehad met wat ik kan proberen om het euvel te verhelpen.
Dit gaat om een uitleg van 3 a4 vellen lang , kan iemand mij misschien hierover iets meer vertellen .
Anders pak ik alles maar weer in , en stuur ik gewoon alles retour .
met vr groet anita

P.S ik heb nog een aansluiting via ziggo dus zit niet zonder , maar dubbel op word te duur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door agro »

Had ongeveer een week problemen met (siemens experiabox, grijs) moest bijna iedere dag uitzetten en na ca 10sec. weer inschakelen, na mailen met [email protected] kreeg ik advies om storingsdienst te bellen via 0900-0244 waarna door monteur een nieuwe speedtouch is geplaatst, volgens monteur waren er veel problemen met de grijze siemens experiabox.
De siemens experiabox heeft ca 3 jaar probleemloos gewerkt.

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door chicky252 »

@agro

Bij mij doet hij helemaal niets het enige lampje wat brand is power ,
ik heb een kiestoon , maar zodra ik die wil activeren , krijg ik een in bezet toon.
Ook heb ik al gebeld met het net , moest hem maar resetten , wat ook niet helpt .
En een monteur kost 100,- euro , das niet bepaald service van het net vind ik .
Misschien heb ik een kabeltje verkeerd zitten , wat me sterk lijkt want de kleurtjes geven aan waar de kabeltjes in moeten , hoop dat iemand mij kan helpen .
Anders pak ik alles weer in en stuur ik hem gewoon retour bvd en met vr groet anita

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door agro »

Ook heb ik al gebeld met het net , moest hem maar resetten , wat ook niet helpt .
Ik heb rechtstreeks van kpn weet niet of het net dezelfe gebruikt.
Als resetten niet helpt is er in ieder geval iets fout, storingsdienst zou dit moeten kunnen doormeten zonder dat ze een monteur hoeven te sturen.

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door chicky252 »

@agro
Bedankt voor je antwoord , maar weet jij toevallig het nummer van de storingsdienst .
Want 45 cent per minuut , is nogal aan de hoge kant en echt hulp krijg je van het 0900 nr , krijg je ook niet het enige wat ze zei is , ogenblikje even kijken en toen werd het dan resetten .
Maar ik vind het rare dat ik wel gewoon kiestoon krijg , maar als je belt krijg je in bezet toon ????????????????????

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door agro »

Bij kpn is het nummer 0900-0244 en kost (tijdelijk 1 cent) per minuut, volg het keuzemenu.
Laat je niet afschepen, vertel dat je er al hele tijd mee zit, en al meerdere keren hebt gebeld maar dat geboden oplossingen geen respons geven.
Mogelijk kan je een gratis nummer vinden met www.antwoordnummer.nl
Bij invoeren "hetnet" komen volgende nummers tevoorschijn:
Hetnet Telefoonnummer: 0800-0407
Planet +hetnet+kpn Telefoonnummer: 0800-0505

succes toegewenst.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door D1RK »

[email protected] is ook gratis en ik zie dat je nog online berichten kunt plaatsen?

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: KPN Experiabox (telefoonproblemen)

Ongelezen bericht door areyouben »

Zo te lezen zit er geen internetsignaal op de Experiabox, dat kan aan de lijn naar je huis liggen (die dus niet aangesloten is) of de aansluitingen die je zelf hebt gedaan zijn niet goed. Laatste mogelijkheid is uiteraard dat het hele modem kapot is. De lampjes die nu branden zijn in ieder geval niet afdoende om een verbinding te regelen.
Dat je een kiestoon hoort, komt omdat de kiestoon vanuit de Experiabox gegeven wordt. Zodra je dan een nummer gaat draaien, probeert de experiabox pas verbinding naar buiten te maken en dan krijg je dus een in bezettoon. Zo werken praktisch alle internet en bellen modems.

Gesloten