LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dat is nu Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jrgand
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 dec 2004 18:33

Dat is nu Orange

Ongelezen bericht door jrgand »

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met een prepaid kaart van orange
Als je je nu ook nog aanmeld via internet krijgje binnen 10 dagen een brief met een code voor €10.00 beltegoed

Zo gebeurd zo gedaan. Na de brief otvangen te hebben heb ik netjes de code via een smsbericht verzonden

Een paar minuten daarna kreeg ik een sms bericht terug. U adres is bij ons reeds bekend u heeft geen recht op €10.00 beltegoed

Dat is dan ook een goede service iets beloven en het dan niet nakomen. Het bel tegoed heb ik dan ook snel opgemaakt.

Nu bel ik gewoon weer via de Kpn en zonder fratsen met het nieuwe toestel, moest alleen even een trukje uithalen

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Dat is nu Orange

Ongelezen bericht door ehltech »

wat is nu je boodschap ?? heb je orange gebeld >voor uitleg

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: Dat is nu Orange

Ongelezen bericht door Morrigan »

Blijkbaar sta je al geregistreerd als klant bij Orange. Orange en volgens mij ook alle andere providers geven alleen dat extra beltegoed aan nieuwe klanten op het moment dat zij zich registreren als klant.

Heb je al eerder een prepaid gehad van Orange?

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: Dat is nu Orange

Ongelezen bericht door Stanley »

Mensen proberen bij aankoop van nieuw toestel meegeleverde tegoed op een ander nummer te zetten.

Dat kan natuurlijk niet...

Gesloten