LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schending privacy

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Dhr van Aarle toegang ontzeggen van het forum?

Neuh hoeft niet ik vind dat geneuzel wel leuk!
4
13%
Geen mening!
0
Geen stemmen
Graag liever vandaag als gisteren!!
27
87%
 
Totaal aantal stemmen: 31

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Schending privacy

Ongelezen bericht door Kika29 »

De hier inmiddels beruchtte forummer P.van Aarle schendt op grove wijze de privacy van een medewerker van Belcompany.

Deze jongeman heeft prive helemaal niks te maken met dhr. Van Aarle en wordt onheus bejegend door dhr. van Aarle.Ik hoop dan ook dat deze jongeman stappen gaat ondernemen tegen deze ontzettend kinderachtige en privacy schendende beroeps-schizofreen.

Bij deze heb ik het helemaal gehad met deze malloot die genoegen schept in andere mensen kwetsen en betichtten van nergens op gebasseerde uitspraken. Het wordt tijd dat Dhr van Aarle flink aangepakt gaat worden en verwijderd wordt van het Forum. Het is toch van den zotte dat iemand een doodnormale hardwerkende jongen door een klant zo ontzettend gekleineerd wordt!!!

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Kika29 kent deze jongen wel erg goed en kwam ook juist na mijn publicatie van de klacht op het forum. Haar teksten zijn duidelijk vrouwelijk en lijken qua woordkeus, zinsbouw nepargumenten, stijl grammatica enz. wel heel erg veel op de verkoopster in datzelfde filiaal in Helmond van Belcompany die in de brief genoemd wordt en haar naam niet wilde zeggen. Zo verstopt ze zich al in de winkel tegenover haar klanten.
Die heeft dan zeker heel wat te verbergen.
Logisch dat zij haar collega wil beschermen, want dan beschermt zij zichzelf het beste.

Overigens gaat telefonie nu een actie op touw zetten om zoveel mogelijk wegstemmers op dit forum te halen. Een grote machtige organisatie hoeft iedereen maar één keer te laten stemmen om duizenden stemmen te bemachtigen en met meerdere keren stemmen een veelvoud daarvan. Leuk bedacht, maar daar trapt de redaktie van Tros RADAR niet in. Dit onderwerp wordt daarmee alleen nog maar meer bekeken en scoort hoger in de kijkcijfers. Bedankt voor deze goede anti- reclamecampagne, die voor mij de beste reclame is.



Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.

Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum


BELCOMPANY WEIGERT KLACHTEN OP GARANTIEBASIS / B.Wetboek.


afwimpelhulpjes met de symptomen van pseudologia fantastica

Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?


Negeer alle berichten van Pvanaarle
Laatst gewijzigd door p.vanaarle op 27 jul 2006 20:07, 2 keer totaal gewijzigd.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door DJD »

Pseudologia fantastica patiënt..

Zit hier geen moderator op dit forum? :? Die al die krankzinnige berichten van P van Aarle kan verwijderen ofzo, en hem blokkeerd voor dit forum...

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door AnnePanne »

hahahahahaha damn... die vanaarle is echt lachwekkend!!!!

dat soort mensen daar lach ik me echt krom om!!!

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door DJD »

Hij is zelf een Pseudologia fantastica patiënt. Deze mensen geloven hun eigen dingen en blijven dit verdedigen. Hij is een geflipt iemand maar ondertussen denkt ie dat ie dokter is.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

De feiten spreken anders.
De kijkers/ consumenten op dit forum zijn best in staat zelf de juiste conclusies te trekken

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door AnnePanne »

kennelijk niet...

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door DJD »

Ja en die conclusie hebben wij al getrokken en dat is dat u verwijderd moet worden op dit forum..P van Aarle ziet u dan niet dat wij u vierkant uitlachen op dit forum? Dat wij u niet moeten met die zielige verhalen? Ga dus ergens anders zitten klachen. Ga je godelijke gang op andere forum's (bijv. letselschade) maar val ons er niet mee lastig
Laatst gewijzigd door DJD op 27 jul 2006 20:14, 3 keer totaal gewijzigd.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door AnnePanne »

en dat zal snel gebeuren!!!

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

De kijkcijfers vliegen omhoog dank zij jullie.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door blaat »

Kika29 kent deze jongen wel erg goed en kwam ook juist na mijn publicatie van de klacht op het forum. Haar teksten zijn duidelijk vrouwelijk en lijken qua woordkeus, zinsbouw nepargumenten, stijl grammatica enz. wel heel erg veel op de verkoopster in datzelfde filiaal in Helmond van Belcompany die in de brief genoemd wordt en haar naam niet wilde zeggen. Zo verstopt ze zich al in de winkel tegenover haar klanten.
Die heeft dan zeker heel wat te verbergen.
Logisch dat zij haar collega wil beschermen, want dan beschermt zij zichzelf het beste.
Heb je dit soms in je glazen bol gezien? vergeet dan niet om snel om je bezemsteel weg te vliegen

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door AnnePanne »

De kijkcijfers vliegen omhoog dank zij jullie
je hebt zelf echt niet door hoe dom je bent he???

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door Kika29 »

Aan P van Aarle. Nee ik ben geen collega van de jongeman in kwestie. Was ik het maar wel want dan had ik voor hem in de plaats opgetreden.Ik werk zelfs bij een heel ander bedrijf.U moet blij zijn dat hij niet in mijn filiaal staat. Was dit gebeurd bij een van mijn collega's dan had ik onherroepelijk aangifte tegen u gedaan en u een een winkelverbod op laten leggen en had u het lekker uit kunnen zoeken met je toestel.
Laatst gewijzigd door Kika29 op 27 jul 2006 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Aangifte en een winkelverbod opleggen? Op grond waarvan?

Er staan nog maar zeven stemmen en die zijn voornamelijk van jullie zelf. Jammer ik zou graag de stemmen na willen laten trekken die van telefonie zelf afkomstig zijn, hetgeen via een selectieprogramma bij de redaktie kan op basis van de gelinkte e-mailadressen. Dan kunnen die straks eventueel allemaal tegelijk geblokkeerd worden.
Alvast bedankt voor je hulp en laat ze vooral van telefonie mij veel keren wegstemmen, dan is het duidelijk voor de redaktie wie er manipuleert met de informatie en kunnen die verwijderd worden.
dan houden we tenminste de consumenten over die echte klachten hebben en niet dit forum verzieken met afwimpelpraktijken.
Alhoewel, jullie helpen echt heel erg goed die afwimpelpraktijken te leren doorzien en ik ben eigenlijk daarom heel blij met jullie op dit forum.
Laatst gewijzigd door p.vanaarle op 27 jul 2006 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door Kika29 »

Op grond van grove beledigingen,schending van de privacy,daarnaast kan ik als ik u niet meer in MIJN pand wil hebben er ook snel genoeg voor zorgen als ondernemer dat u niet meer in mijn pand MAG komen. Daar hoef ik niet eens over te discussieren. IK bepaal wie er in komt en wie NIET.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Fijn voor je Kika29. Om welk pand gaat het? Want dat moet ik dan toch wel weten? Of kom ik je toch weer in dat filiaal van Belcompany in Helmond tegen?

Overigens al veel bezoekers in zo'n korte tijd en maar weinig wegstemmers. (Die zijn overigens van jullie zelf).

Geplaatst op: 27 Jul 2006 20:31
score:
Reacties: 15
Bekeken: 87

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door DJD »

P van Aarle u had mij ook in dat mooie lijstje gezet van afwimpelfiguren, waarom dan? Waarom ben ik een afwimpelfiguur? Geef minstens 5 redenen. En kom aub niet aanzetten met die hersenvervalsing zooi want dat heeft u zelf.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door Kika29 »

Zucht..........geen bord voor het hoofd maar een muur van 3 meter dik. Einde discussie!!!

Tros radar doe wat aan dat gemanipuleer en beledigende gedrag van dhr.van Aarle AUB!!!

KeepItreaL
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jun 2006 11:54

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door KeepItreaL »

Gemanipuleer???

Wie laat zich dan manipuleren door Mr. van Aarle?

Ik zie dit alles als een lachwekkende vertoning niet meer dan dat

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Schending privacy

Ongelezen bericht door edmoor »

P. van Aarle tegen de winkeliers...


Afbeelding

Gesloten