LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door jumper »

Mijn zoontje van 12 telefoon gekocht siemens c72 bij belcompany voor 49 euro bij de blokker is deze telefoon 29.95 voel me echt opgelicht

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door ?? »

Wat een onzin.

1) Je hebt iets gekocht, dan moet je niet achteraf gaan lopen klagen dat een ander bedrijf het product goedkoper kan leveren. Dat risico loop je altijd als je iets koopt; als je van te voren iets beter onderzoek had gedaan had je dit kunnen weten.
2) De telefoon die Blokker heeft is van Tele2; Belcompany heeft dat netwerk niet in het assortiment zitten. Het is dus een ander product; je vergelijkt derhalve appels met peren.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door ehltech »

daarkomt bij dat je voor ieder vorm van service bij tele2 ,0900 nrs moet bellen en je zoontje van 12 geen beltegoed kan kopen alleen via zijn bank of giro kan opwaardeeren, belcompany is overigens niet veeels te duur,dit pakket van orange kost bij alle telecomshop 49 euro ongeveer ,tele 2 overigens vind je nogal vaak terug in dit forum en deze is niet in hun voordeel.....

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat doen kinderen van 12 met een mobieltje?

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door jumper »

bellen

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door karr-2 »

Kinderen van 12 staan nog onder bescherming van ouders en hebben dus geen enkele behoefte aan een mobieltje.

Dat wordt je wel aangepraat door de commercie maar slaat nergens op. Los daarvan had je op meerdere plekken kunnen kijken naar de prijs en dan niet bedrogen uitkomen.

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door jumper »

als mijn zoontje naar school gaat en een kapotte band heeft,kan hij ons nu even bellen.Dus een extra bescherming.vrijdag heeft hij zijn mobieltje aangeschaft en zaterdag kregen wij een blokker folder binnen

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door ?? »

Ja, en? Het gebeurt wel eens vaker dat een ander product goedkoper is dan het product dat je gekocht hebt. Een HDTV-plasmascherm is nu eenmaal ook duurder dan een LCD-TV.

jumper
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2004 12:05

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door jumper »

waar gaat het bij een kind om als ie een telefoon koopt.dat ie er een cameraatje op krijgt bijvoorbeeld.nou en bij de siemens c72 bij blokker zit er een camera op en bij de siemens c72 van belcompany zit ook een camera op.het gaat namelijk om dezelfde telefoon.kan het hem die provider schelen als ie maar naar huis kan bellen.moet daar een prijsverschil inzitten van waar je bijna 2 telefoons voor hebt?

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door AnnePanne »

dat is nou juist het verschil met die van 30 euro

die van 30 euro KAN je niet mee bellen.. tele2 zuigt man nergens bereik!!

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door ?? »

Da's ook weer overdreven Annepanne...

Net zoals het zwaar belachelijk is om BC te omschrijven als oplichters omdat ze normale prijzen vragen voor normale producten, terwijl Blokker andere prijzen vraagt voor andere producten. Appels met peren vergelijken en dan dit soort zware termen gebruiken terwijl de topicstarter zelf te beroerd is geweest om even rond te kijken... tja...

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door edmoor »

Kinderen van 12 staan nog onder bescherming van ouders en hebben dus geen enkele behoefte aan een mobieltje.
Geblaat in de ruimte!

Als onverhoeds alleenstaande ouder ben ik heel blij dat mijn dochter van 12 mij met haar telefoon te allen tijde en overal kan bereiken.
Ik zal toch ook moeten werken en dus geen 24 uur per dag thuis zijn.
En zo zijn er nog wel meer voorbeelden waar het voor zowel de ouder als het kind fijn is elkaar te kunnen bereiken.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je er niet voor kunt of wilt zorgen, moet je geen kinderen nemen. Simpel zat....

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door edmoor »

Jij bent dus echt niet goed bij je hoofd.
Ik heb niet gevraagd om het overlijden van mijn vrouw door een hersentumor.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat is het verband tussen het overlijden van je en een mobieltje voor de kinderen? Het verlies van een partner is vreselijk en dat gun ik niemand, maar er moeten daarna maatregelen getroffen worden om voor de kinderen te zorgen en ze opvang te bieden. Een mobieltje verstrekken is in mijn ogen niet de juiste methode...

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door edmoor »

En jij reageert alsof ik dat allemaal niet gedaan heb.
Meerdere oplossingen kun je ook combineren.

Ik heb vaker respect voor je meningen hier gehad maar nu blijkt je kortzichtigheid.
Dingen kunnen in een ander zijn/haar leven anders gaan dan zoals dingen in je eigen wereldje gebeuren.
Hou daar eens rekening mee voordat je begint te blehren dat een ander alles fout doet als het niet gedaan wordt zoals je zelf zou doen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door karr-2 »

Afgesproken, maar laten we dan ook ophouden met doen als of ik wereldvreemd ben en in mijn eigen droomwereld leef. Ik geef mijn mening zoals ik die heb, wat je er mee doet is aan jou.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: BELCOMPANY VEEEEELS TE DUUR

Ongelezen bericht door edmoor »

Deal :o

Maar ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk.

Gesloten